Loading...
nl

Vrijmetselarij

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Hoezo vraag je dat?
admin
admin feb 11 '10
Belle, het spijt me, maar ben je iedereen aan het spiegelen tot een bewustwording waarvan je denkt dat zij deze niet zien, maar alleen jij?
admin
admin feb 11 '10
Is dit een vraag naar mij persoonlijk gericht Bart?
Dan antwoord ik " nee ik ben niet iedereen aan het spiegelen tot een bewustwording, ik zeg juist, blijf bij jezelf,
wordt over jezelf bewust. Want wat je ziet, in een ander.. is iets wat je in jezelf, voor jezelf ook kunt stil bij blijven staan. Zo heeft het kontakt of een inzicht over iemand, of met een bepaald iets een meerwaarde, binnen in jezelf.
Tenminste, zo doe ik dat altijd .

Dus, het is een hint die ik geef..een vriendelijke goeie hint!!
grin
admin
admin feb 11 '10
Dank voor je hint Belle ! Ik begrijp wat je bedoelt. Maar afhankelijk van wat je meemaakt, mag je toch ook wel zeggen dat niet iedereen het goed bedoeld met een ander. Dit heeft niet met vertroebeling te maken, maar het is gewoon een conclusie. En dat dit mijn mening is, begrijp ik. Soms mag je toch ergens een mening over hebben, zonder dat dit altijd naar jezelf gespiegeld wordt? Want dat wil nl. niet altijd zeggen dat dit mijn insteek is.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Dus, het is een hint die ik geef..een vriendelijke goeie hint!!


Zo kwam het niet op me over Belle. Maar ok.
admin
admin feb 11 '10
Nee, bij mij ook niet, daarom ook mijn reactie. Het lijkt me soms een beetje van de hoge toren, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Dank je, Bart
admin
admin feb 11 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Bellefleur
Dus, het is een hint die ik geef..een vriendelijke goeie hint!!


Zo kwam het niet op me over Belle. Maar ok.



nee, dat voelde ik dat je het anders ervaarde, daarom dat ik het er bijschreef,
vind het ook vreemd dat Bart het met je eens is.. en datgene wat ik schrijf - als ik het goed begrijp - een van de hoge toren blazen is?

Jullie waren over de vertroebeling bezig van mensen in een Club..
Deze zin " Kunnen de leden dit zuiver houden en blijven uitdragen. Ik meen vaak een vertroebeling te zien. Inmenging van leden die een ander doel nastreven."
Zie je.. als lezer las ik dat en vroeg me af waarom men het niet over zichzelf heeft, maar wel over anderen.
Doordat jullie het zo uitgesproken zegden, zag ik jullie ook van die toren blazen.
En zelf zien jullie dat niet..
dus zien we allemaal dingen die we van elkaar zien, maar niet van onszelf? grindan kunnen we het beter laten rusten.
admin
admin feb 11 '10
Belle, je moet de tekst goed doorlezen, voordat je op bepaalde woorden de nadruk legt. Maar het wordt een wirwar van vertroebeling nu .. we laten het rusten laugh
admin
admin feb 11 '10
Origineel bericht van: Bart
Belle, je moet de tekst goed doorlezen, voordat je op bepaalde woorden de nadruk legt. Maar het wordt een wirwar van vertroebeling nu .. we laten het rusten laugh


ja Bart, jij ook goed lezen, want je hebt niet begrepen wat ik wilde zeggen, heel die tijd..
maar goed, we laten het rusten!! wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Belle, je kunt je ook afvragen waarom de goed bedoelde hint anders bij mij en Bart over komt ipv te stellen dat je het vreemd vind dat Bart het met me eens is.

En ja, we laten het nu met rust.
admin
admin feb 11 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Belle, je kunt je ook afvragen waarom de goed bedoelde hint anders bij mij en Bart over komt ipv te stellen dat je het vreemd vind dat Bart het met me eens is.

En ja, we laten het nu met rust.


En je kan je ook afvragen, welke emotie, of gevoel legde je in de woorden die ik schreef die er door mij niet in lagen, maar die jij wel zo las..

en inderdaad, we laten het nu met rust!
gast
gast feb 11 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Origineel bericht van: gast
Waarom creepy? Alleen omdat je niet op de hoogte bent van de inhoud? Ik denk dat het niet voor niets is dat er geheimhouding is in de hogere lodges. De machten waar je mee te maken krijgt zijn niet voor Jan en alleman op een "goede" manier te gebruiken. Helaas zijn er altijd mensen die er misbruik van maken maar ik denk dat alle beschuldigingen meer gestoeld zijn op onwetendheid en jaloezie/hebzucht/machtmisbruik van degene die de beschuldigingen zelf uitspreken.


Creepy omdat 90% van het geld inde wereld tot 10% van de bevolking hoort. Deze mensen hebben de macht. En waarom ik het creepy vind dat deze mensen de macht hebben, hoef ik alleen maar Amerika te zeggen. En dan waren niet toevallig alle presidenten lid (en hadden een hoge graad) in de vrijmetselarij. En tevens de rijkste bankiers, hoogste directeuren van hogescholen /universiteiten. Alles wordt er door beheerst. En waarom ik dat creepy vind? Omdat het geheim is! Omdat ons wordt wijsgemaakt dat we in een democratie leven terwijl achter de schermen een vaste agende loopt waar wij nauwelijks hoogte van hebben. Hoe we aan alle kanten gemanipuleerd worden door de mainstream media. Ik weet misschien niet de preciese inhoud, maar ik weet wel dat er veel meer speelt dan met het blote oog te zien is! En ik heb mij er aardig in verdiept, ik zal niet in details treden, maar misschien slim voor jou om je niet alleen tot de basis te richten, maar echt research gaan doen. Er zijn ook wel hogere vrijmetselaars die ermee naar buiten zijn gekomen, die interviews staan ook wel op internet. Wat voor de lagere graden misschien wereld verbeteren lijkt, is voor de hogere graden een vast plan om de wereld te beheersen. Bekendste voorbeeld: de bilderbergergroep. Verdiep je eerst voordat je replyd, ik ben er al tijden mee bezig. Verdiep je ook eens in de iluminati, staat 90% bullshit op internet, maar als je genoeg researsch doet kan je wel een rode draad herkennen.


Jasper ik ken alle filmpjes, interviews, artikelen. Maar als je denkt dat je nu iets weet en een oordeel kunt vellen raad ik je aan om nog even door te zoeken. Maar dan niet op het internet maar in jezelf. Uiteindelijk zul je met andere ogen en oren het gaan bekijken en weet je wat er achter zit.
Je kunt pas een oordeel geven als je het zelf van binnen uit hebt ervaren.
Jasper123
Jasper123 feb 11 '10
Ik geef enkel aan dat ik het eng vind om ergens met een goede intentie aan te beginnen, maar dat naarmate je hoger kijkt in de hierarchie, de boel steeds geheimer word. Het is niet allemaal zo zwart wit. Maar goed, je hebt wel gelijk, eigenlijk weet ik er ook nog te weinig over om echt een oordeel over te fellen. Ik heb me er een tijdje veel mee bezig gehouden, maar zie ook in dat ik niet alles hoef te weten, ik kan me beter met mijn eigen lessen bezig houden smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki