Loading...
nl

soulmates..

susie14
susie14 jan 12 '10
Ik heb een vraagje, misschien kan iemand me daar verder mee helpen.
Ik heb al 2x de bevestiging gehad, maar op de een of andere manier wil het er maar niet in gaan bij mij.
Ik heb een gevoel bij iemand uit mijn schoonfamilie en dat gevoel is bijna niet onder woorden te brengen.
Je zou het bijna verwarren met verliefdheid maar dat is het niet.
Ik ken deze persoon al een jaar of 16/17, maar pas de afgelopen 2 jaar is daar pas dit gevoel.Eigenlijk vanaf het moment dat ik open sta voor spiritualiteit ( waarmee ik trouwens geconfronteerd werd)
We zien elkaar weinig, maar op de een of andere mnanier voel ik deze persoon haarfijn aan. Voor mijn gevoel is dit ook wederzijds...echt de raarste situaties hebben zich voorgedaan.
Over het algemeen heb ik er weinig last van, maar na het spreken van deze persoon of zien van deze persoon breekt er weer een verwarrende periode aan......een vreselijk gemis.

Deze persoon is ook heel vaak in mijn dromen voorgekomen.
Nu heb ik vernomen dat wij elkaar kennen uit een vorig leven.
Het zou zelfs een moeder-kind relatie zijn geweest.
Nu geloofde ik dit dus niet en heb ik dit nog een keer nagevraagd aan een ander medium en toen kreeg ik hetzelfde antwoord.
Nu is mijn vraag...wie herkent dit ...en wat mmoet ik hier nu mee? Wat is het doel dat deze persoon weer terugkomt in dit leven?
De andere persoon staat denk ik niet open voor dit soort dingen.


groetjes Sies
Delen:
admin
admin jan 17 '10
Hoi Sies,

Herkenbaar is het voor velen denk ik zeker wel. Ik kan je het doel niet vertellen. Het klinkt misschien frustrerend, maar daar kom je Zelf achter als dat het Doel is.

Je zegt alleen dat de andere persoon niet open staat voor spiritualiteit. Maar hoe verklaar je dit dan, wat je eerder opschreef:
Quote:
We zien elkaar weinig, maar op de een of andere mnanier voel ik deze persoon haarfijn aan. Voor mijn gevoel is dit ook wederzijds...echt de raarste situaties hebben zich voorgedaan.


Ben benieuwd naar je gevoel daarin dan.

Liefsss
susie14
susie14 feb 5 '10
Excuses...dit is echt een hele late reactie van mij. Was eerlijk gezegd vergeten dat ik deze posting had gedaan blush

Ik bedoel daar eigenlijk mee....deze persoon is niet"openlijk"met spiritualiteit bezig. Misschien doet ie dat onbewust wel, maar niet op een bewuste manier.
Ik hoop dat het niet te vaag klinkt haha
Zuzanna
Zuzanna okt 4 '10
Wow Sies, jouw bericht (dat al weer een tijd oud is) komt als een mokerslag bij mij binnen. Ik maak namelijk precies maar dan ook precies hetzelfde mee. Ik zla er vanavond even nader op ingaan. Maar ik zit hier echt met verbazing te lezen. Alsof ik het zelf geschreven heb.
Zuzanna
Zuzanna okt 4 '10
Mijn verhaal is hetzelfde als dat van jou. Met dat verschil dat wij volgens mij niet een ouder-kind relatie hadden maar een liefdesrelatie in een vorig leven. Verder is alles hetzelfde. Ik ken mijn soulmate ook al heel lang en heb zeer frappante dingen met hem meegemaakt. Er is een soort lijntje tussen ons en ook ik heb het gevoel dat alleen ik dit zo zeer merk. Hij af en toe ook wel, maar veel minder dan ik. Hij is nog erg zoekende en ontdekkende. De reden dat zo iemand terug komt in je leven is denk ik dat het je tweelingziel is. Er is een onverbrekelijke band tussen jullie en daarom kom je elkaar weer tegen. Tweelingzielen kunnen elkaar op spiritueel gebied vaak heel goed helpen en hun ontwikkeling komt dan in een stroomversnelling. Maar het is latiger als een van de twee nog niet zover is. Je zult dan geduld moeten hebben, en elkaar ook los moeten laten. De ander zijn weg laten bewandelen en het vertrouwen hebben dat dat de juiste weg is. En dat de band onverbrekelijk en voor altijd is. Dat heeft mij jaren gekost,maar ik ben nu eindelijk zover dat ik dat kan. En het geeft rust. Veel rust.
Ik hoop dat je dit leest en misschien een reactie wilt geven,
liefs,
Zuzanna
New Moon
New Moon okt 4 '10
Omdat ik het gevoel heb dat mensen hier wel wat aan hebben smile
Het is een bericht van begin 2010, auteur Kelley Rosano. Nog altijd actueel als ik dit zo lees...

Liefs the Moon
---------------------------------------------------------

It always fascinates me to see what brings people together. Why are we drawn into relationships that have a certain destiny? Astrology reveals our psychology, spirituality, evolution, and astrology tells the story about karma and past lives, why we are attracted to specific people, our personal past-life patterns (personality and behavior) are being acted out in the here and now. In other words, time is an illusion your past and future lives are running simultaneously in the present. As an astrological intuitive, I see that no two people have identical astrology or past life history, not even twin flames.

What is a twin flame you may ask?

The term most often has been confused with that of soul mates the two are distinctly different. The greatest love story ever told is the one you have with your very own beloved twin flame. In the beginning we were created in God (Alpha and Omega) in an ovoid white-fire-spirit-light, the soul was split just like the atom (Adam Kadman) into two identical parts (twin flames) each with the same identical soul blueprint. The tai-chi is a symbol of twin flames. Twin flames in love spiraling in infinity.

Twin Flames in Love

Somewhere in cosmos, each one of us has our very own divine other, who carries either the feminine or masculine polarity. This soul memory of our twin flame is so powerful, that we can feel very alone in this world, as we search for that promise of that original perfect love, the twin. No other love can compare to your own twin flame. Twin flames throughout history and literature are seen as tragic love stories i.e., Cleopatra and Mark Anthony, Samson and Delilah. The dark forces of anti-love run rampant on planet earth, working to sabotage twin flames and keep them apart. Often twin flames do not have enough Self-mastery to maintain a healthy partnership. Thus, they seek solace with the next best alternative a soul mate.

Soul Mates Passionate Friends of Old

Soul mates and karmic relationships are the other two positions of partnership. Soul mates can create very happy marriages as they are working on similar soul initiations, life lessons, and projects in this life. Soul mates have been friends for lifetimes and may need each other in this life to satisfy a mission or complete a work. They may not experience the incredible, all-consuming, intense love dynamic as twin flames. Soul mates come in all shapes and sizes and as best friends. I find the very best marriages to be between soul mates they work very harmoniously together in business, raising children and contributing to the community. Soul mates make us feel happier, stronger and richer. President Barak and First Lady Michele Obama are an example of soul mates with a powerful mission.

Karmic Relationships

Karmic relationships are often confused with that of twin flames because they have the same intense attraction and emotional charge. I can’t get you out of my head thing, mental obsession. My body will not stop desiring you, the compulsive sexual attraction. In truth, these are often symptoms of a tragic past life experience from a prior life. Your soul is offering you as a warning Not a green light to get involved. Yet, people often ignore or mistake their Inner Being voice and jump in full speed ahead, only to become hurt, defeated and lost. Karmic relationships are where either the person owes you a karmic-debt or you owe them from a former life. The liaison ends when the debt is paid or when Spirit determines the time of opportunity to play the relationship out is up. We are fast approaching the end of karmic relationships in 3D (third dimensional consciousness).

Karmic Entanglements

All relationships are for mutual growth and personal evolution. How can you tell if you are in a karmic relationship? No relationship is perfect, but if you feel like you need therapy as a result of being with this person, then this could be an indicator. Feeling drained emotionally, physically, and financially are all indicators of a karmic entanglement. Are you doing all the giving and your partner is doing all the taking? Look-out it may be a karmic entanglement. We need to love Self more than the need for any relationship. You are having a relationship with You first. We need to be in a strong healthy relationship with Self in order to be healthy with another. The Age of Aquarius is the age of twin flames and soul mates coming together in love to anchor in our Golden Age. In truth, we are the forerunners of this Great Golden Age dawning. Karmic relationships are 3D egoic right fighting with an addiction to drama. They will not be around in the Age of Aquarius. We must become Self-masters and evolve into soul mate relationships. Saturn moving through Libra (relationships) until 2012 will be examining all of our relationship choices. Saturn rules integrity. If we are not with our true love we may be getting a divorce. If you know of many folks breaking up now it is a positive. This is not a negative for we need to be free to be in the new energy of healthy relationships. Fourth dimensional or quantum relationships are based on real intimacy, commitment, passion and allowing each person to be who-they-really-are.

Are you a ‘damsel in distress’?

“Some Lightworkers are behaving like a lady in waiting for their knight in shining armor to return from the Crusades and rescue them. The knight in shining armor may take the form of a soul mate, the government or even benevolent ET’s. In this incarnation we agreed to become our own savior, to willingly relinquish the familiar and comfortable role of victim with no responsibility that keeps our ego feeling safe.

As old souls, we volunteered to be role models for self-mastery and ascension, by healing our karmic past, standing in our Power, and being willing to step onto the world stage and make a difference in our chosen role as masters. Sabotaged by their ego’s fear-based conditioning and attached by an umbilical cord to the mass consciousness of fear, some Lightworkers will settle for an old knight in rusty armor riding a donkey just to feel safe and avoid fulfilling their soul agreement to be the master teachers, healers and leaders of our time..”-Tips for Transformation, Claudia Coleman

Have you been hiding your light in mediocre relationship? I know that thriving in uncertainty is not the most attractive offering as of late. However, it is what the universe is serving up. We must be willing to change our thinking, beliefs and practices to be at our best. 2010 will be a year of change and unpredictability, your success will be determined by your ability to be flexible and adaptable to changeful conditions.

S/HE WHO IS MOST FLEXIBLE WINS

If we are too rigid we will break in this new energy.

Practice being flexible

Practice being adaptable

Practice being mutable

Practice being grounded

Let go of Control

Flow with the Changes

Celebrate Change

So you can be:

Thriving in Transition

Thriving in Uncertainty

Thriving in Transformation

My interactive coaching CD was designed to help you achieve the above. Thriving

Sobering Saturn and renovating Pluto have just finished their second pass hitting the reset button on our lives. Forcing us to focus on what is truly valuable to our life path. Including, releasing that which no longer serves you, as you know, resistance is futile for change is inevitable. Patience and perseverance will pay off in the end, as the need to adjust our expectations becomes apparent. I have noticed that I am more fatigued. We are moving into higher dimension 4D and we have this intense astrology. The Shift is taking a toll on our physical bodies. These energetic transitions are causing ailments, sleep disorders, irritability, anxiety, and exhaustion I can’t push myself even if I want too. Get the rest you need be gentle with you. I work out at the gym, it helps me tremendously building strength, flexibility and releasing toxins.

Balance Is The Key to All Successful Relationships

The Universe works in a constant flow of figure eight energy. Giving and receiving equally.

All successful relationships are balanced in giving and receiving equally. It is not about the journey or event (getting with your twin flame of soul mate) it is about your process of growth and self-mastery.

Remember that the biggest relationship and the longest relationship you will have is with Self. If we are not healthy with Self we cannot be healthy with our true mate. Self mastery is the key to being united with your twin flame. The more Self-mastery you garner, the greater you’re light will be to elevate your twin flame up and out of his/her ego illusions of materialism, lesser relationships, distractions, etc and into their Divine Awakening to their True Self, True Purpose on Gaia and Original True Love (you).

The Age of Aquarius is the Age of twin flames and soul mates. That is why the collective negative forces want to sabotage the divine lovers and keep them apart. The power of true love to heal our economy, planet and people comes from twin flames and soul mates united in purpose. If we had a larger group of soul mates and twin flames joined today. We would wonder where all the problems we are facing had gone? Instead, we would be basking in the Sun of our dawning age of love, freedom and truth. “Develop your own following. Support everything you do and admire your efforts and actions. Your dedication to Self encourages you. Your belief in Self steadies you. Your trust in Self honors you. Everything you need, you can give to you. It is yours.”-Ivo/Lisa Dorr

Happy Valentine’s Day! Big hugs and kisses.

L OVE, Kelley

(bron: http://www.kelleyrosano.com/archives/1252/)
New Moon
New Moon okt 4 '10
Terwijl ik dit typ hoor ik opeens dit nummer uit de kerk/aula hier uit de buurt, 1 van de nummers die mij en mijn twin flame verbindt, en waar we beiden van moeten huilen haha smile(
Dat bedoel ik (en zuzanna denk ik ook) dus met liedjes... en gekke toevalligheden.

En @ Zuzanna... Knap dat je deze persoon hebt losgelaten... iemand loslaten voor de liefde is 1 van de moeilijkste dingen die er bestaan op aarde (vind ik zelf). Ik zit nu ook in dat proces. Heb je hier tips voor die je hier wil delen?

Liefs, the moon




Zuzanna
Zuzanna okt 5 '10
Hoi The Moon,
Deze soulmate of tweelingziel (TZ) is al heel lang in mijn leven.
Waar ik aanvankelijk dacht van doen te hebben met een gewone verliefdheid, werd mij stil aan duidelijk dat het dat toch niet is. Ik ben inmiddels al 15 jaar verder met dezelfde gevoelens en normaal duurt een verliefdheid nooit zo lang. Ik voel me bij hem zo mezelf, zo goed. Alles lijkt dan te stromen.
Eerst was het zo dat als hij een vriendin had (en hij heeft er nogal wat gehad), dat ik dat heel moeilijk vond. Ik was toen zelf ook nog heel jong, en kon er moeilijk mee omgaan. Had zelf ook een relatie dus geen recht van spreken.
Door de jaren heen deden zich veel momenten voor dat wij met elkaar spraken over wat ons bezighield, alles puur vriendschappelijk trouwens, en dat is nog steeds zo. Er is nooit wat gebeurd op lichamelijk gebied. Door die gesprekken en samenzijn merkte ik dat ik me bij hem zo goed voel, dat we elkaar begrijpen, en dat hij openstaat voor spiritualiteit. Iets dat ik in mijn eigen relatie mis. Begin dit jaar, en vraag me niet waarom, werd mij plotseling helder dat dit mijn TZ is. Er kwamen diverse duidelijke tekens op mijn pad waardoor ik erop werd gewezen. Boem! Ik had het eindelijk door. Ik ben er veel over gaan lezen en herkende alles. Het gevoel dat ik "er iets mee moest" zoals ik had als jonger meisje, dat is in al die jaren verdwenen. Er kwam meer rust en ik voelde dat hij zijn eigen weg heeft en dat dat goed is. Ik kon hem toen in mijn hart ook loslaten. Dat was een gevoel dat vanzelf kwam eigenlijk. Ik heb daar niets voor gedaan. Een soort rijpingsproces denk ik.
Ik weet dat wij, wat er ook gebeurt en waar hij ook is, altijd verbonden zijn. Ongeacht de omstandigheden (relatie of niet, in de buurt of op afstand...)en dat maakt dat ik heel open in deze situatie kan staan. Vroeger was ik nogal eens teleurgesteld als hij niet kwam ofzo. Maar nu verwacht ik niets meer en geniet alleen nog van het moment dat hij er wel is. Dus dat is ook loslaten.
Kort gezegd komt mijn tip hierop neer; je kunt het proces van loslaten niet forceren. Dat komt met de tijd vanzelf, je moet het in je hart voelen dat het oke is.
Hij zelf is nog niet zover als ik (en dat bedoel ik niet denigrerend). Hij merkt wel iets, maar nog heel onbewust. Hij zit in een soort ontwakingsproces en dat kan nog lang duren denk ik. Soms ervaar ik dat ik weet hoe en wat hij denkt. Ik droom veel over hem en er zijn heel wat telepathische situaties tussen ons geweest. Wat ik voor de toekomst hoop is dat wij een goede spirituele band zullen hebben en elkaar mogen helpen en ondersteunen in dit leven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '10
Hoi Zuzanna,

Misschien ben jij wel toe aan de volgende fase van jullie tweelingziel-relatie, namelijk het loslaten:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46434/Het_afscheid_van_je_tweelingzi.html#Post46434
Zuzanna
Zuzanna okt 11 '10
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Zuzanna,

Misschien ben jij wel toe aan de volgende fase van jullie tweelingziel-relatie, namelijk het loslaten:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46434/Het_afscheid_van_je_tweelingzi.html#Post46434

Ja, daar ben ik zeker mee bezig. Ik heb een hele tijd afstand van hem genomen in mijn gevoel (want we zien elkaar soms wel, daar kan ik niet onderuit zeg maar). En dan merkte ik ook echt een afstand. Ik heb hem rust gestuurd in gedachten en prompt is hij gestopt met zijn verslavende gewoonten. Heel bizar. Ik wenste hem dat hij een gezonder (mentaal en fysiek) leven zou krijgen in gedachten. Zo mooi.
Loslaten heb ik in die zin gedaan dat ik er volledig vrede mee had en heb dat hij zijn eigen leven leidt, en zijn eigen weg gaat. Ik verwacht niets meer, omarm alleen de momenten die ons gegeven zijn. Ik omarm ook de dromen waarin hij opduikt en de lieve gebaren naar mij toe. Maar verwachten doe ik niets meer.
Verlangen is er soms wel, maar ik probeer daar maar van te genieten, ook al voelt het bitterzoet.
Lilly
Lilly okt 11 '10
ja, dat gemis en verlangen!!!
En zo verwarrend als je tweelingziel niet hetzelfde ervaart als jij.
Wat moet je er dan mee? Wat is de boodschap hiervan? Waarschijnlijk groeit je eigen ziel zelf verder door deze ontmoeting en zal de ander onbewust groeien. Laten we hopen dat het in ieder geval ergens goed voor is geweest. Het kan namelijk ook een bijzonder pijnlijke ervaring zijn. Maar dat zal de tijd leren.
x
Lilly
Emuca
Emuca nov 9 '10
Omdat je niet zo veel wil moeten. smile
angel-star
angel-star aug 15 '11
nou sies

wanneer je er van overtuigt zou zijn dat je mag spreken over
soulmates verwantschap zou je deze vraag niet hoeven testellen en niet nog enige twijfeling weer hebben

real soulmates is als het woord al zegt:
2 zielen die niet alleen in dit leven samen zijn maar ook beyond the eyes can see
Tatora
Tatora aug 19 '11
lijkt me mooi om dit op aarde ook te ervaren ....
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 20 '11
Vorige week zag ik iets op de televisie, over een eeneiige tweeling (2 zweedse zusjes)
die tussen de vangrail op een snelweg liepen...
Op de een of andere manier besloten ze de weg op te rennen tussen de rijdende auto's en vrachtwagens door...
1 komt daarbij tussen de wielen van een vrachtwagen...
En is zwaar gewond, en bewusteloos
Waarop de andere zus ook de weg op rende en daardoor ook werd aangereden door een auto...
Ik weet niet of jullie het ook gezien hebben, maar het heeft me wel aan het denken gezet!
Ze zouden lijden aan een zeer zeldzame psychotische stoornis
Waardoor de 1 de andere zus (waar ter wereld ze ook zouden zijn, los van elkaar) allebei het zelfde zouden voelen
(er waren 2 mogenlijkheden)
1) Gedeelde psychotische stoornis
De ene theorie is een gedeelde psychotische stoornis, waarbij 2 hechte personen een dominante, psychotische patiënt zijn psychose overdraagt aan de ondergeschikte persoon (en dus die 'besmet'),
2) Acute polymorfe psychotische stoornis
de andere hypothese is een acute polymorfe psychose, een weinig strakomlijnd beeld van een hele hevige psychose die snel weer verdwijnt zonder duidelijke oorzaak.

Wat hier vooral bijzonder is, is dat Sabina blijkbaar geen psychiatrische voorgeschiedenis had. Bij een schizofrenie bijvoorbeeld, had je eerder psychoses verwacht.
Bron: http://forum.fok.nl/topic/1695601/2/25

Zouden deze 2 meiden ook maar 1 ziel delen? dat is eigenlijk het gene wat mij bezig houd!
Want de ene zus blijft in het ziekenhuis, en is er heel erg slecht aan toe...
De andere zus wordt overgedragen aan de politie, en wordt na 3 dagen weer op vrije voeten gesteld, waarna ze een man doodsteekt, die haar probeert te helpen, en vervolgens met een hamer zichzelf bewerkt in het gezicht, met een dakpan, een andere man te lijf gaat, en zich daarna van een brug afgooit...
en wonder boven wonder het weer overleefd!
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity aug 20 '11
Jeempie moonflower, wat een heftig verhaal is dat zeg!
Ik voel met hun mee, de onmacht, het verdriet en alle ellende, verschrikkelijk zeg.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11

http://mysticaminerva.web-log.nl/mystica...p-shocking.html

pas op! schokkende beelden

^^ dat is het filmpje wat ze ook op televisie lieten zien van de week wink
groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki