Loading...
nl

cooolgirl, Wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin jan 11 '10
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Hoi,

Ik wou je foto proberen te lezen alleen ik wordt zo afgeleid door de achtergrond! Heb je geen foto van jezelf met niet zo'n drukke achtergrond?

Liefs Natalie
admin
admin jan 11 '10
Ik heb een andere foto erop gezet
laat maar weten of deze prettiger is

groetjes Sabrina
admin
admin jan 18 '10
Iemand die het misschien wil proberen? smile
admin
admin jan 28 '10

Een recente nieuwe foto van mezelf grin
Marenubium
Marenubium jan 28 '10
Ha Creatieveling!

Wat een lekker, warm mens ben jij laugh
Iemand die in de startblokken staat om anderen te helpen/te hulp te schieten. Ben je verzorgende van beroep, of studeer je iets in die richting? Het zou anders wel goed bij je passen.
Is er iets met een oma? Zorg voor ouderen. Je ben in ieder geval erg begaan met (oudere) mensen.

Daarnaast, er kwam niet voor niets creatieveling in me op, ben je graag bezig met je vingers...friemelen, fimo klei, klei, het 'prutswerk'.
Kapster...je bent in ieder geval iemand die graag creëert. Wat een veelzijdig type ben jij! Lastige keuzes om te maken hè, wat je nou echt leuk vind!
Zoveel interesses smile

Je bent een erg geduldig mens, en iemand die eerst nadenkt voordat ze wat zegt, helemaal als het gaat om advies naar anderen toe. Hoewel je ook zomaar zaken eruit kunt flappen! Hehe, niks mis mee, dat komt dan gewoon in je op.

Open, spontaan, en niet voor 1 gat te vangen.
Ik denk dat mensen je zelfverzekerd vinden, en altijd denken/zeggen, Sabrina, ooh, die redt zich wel, daar hoeven we ons niet druk om te maken.
Maar o o, van binnen...wat een storm van emoties af en toe. Onzekerheid speelt je veel parten hè? Hoewel je veel mensen om je heen hebt, kun je je best vaak eenzaam voelen denk ik. Alsof je de rest van de wereld niet wil lastigvallen met jouw eigen 'ikje', of 'zorgen'. Want de ander heeft het al moeilijk genoeg.
Je kunt ook wel heel goed op jezelf zijn, maar het knaagt soms wel aan je.
Heb je vaak het idee dat je bij andere mensen niet snel terecht kunt? Kan heel goed kloppen, want op heel veel vlakken ben je net iets verder dan hen. Dat is niet arrogant of betweterig, maar je 'weet' gewoon veel meer. Dus als je dat vind, dan klopt dat!

Af en toe trek je je ook lekker terug in je eigen wereldje, want dat is van jou, en komt niemand aan smile
Voor jou is dat een 'punt van bezinning', even de boel de boel laten, en helemaal JOUW tijd. Dan kom je ook lekker eventjes tot rust, en tot jezelf. Hartstikke goed van je, dat je dat doet laugh

Je bezit veel wijsheid, en daarom ben je erg goed in staat andere mensen te helpen, en je doet het onvoorwaardelijk en met heel veel plezier. Sommige mensen nemen je dat niet in dank af, en dan reageren ze anders dan je verwacht had. Nu ja, trek je je dat niet teveel aan hoor! Als iemand net even dat vingertje op het zere plekje weet te leggen dan wordt dat je toch nooit in dank afgenomen, haha.
Puurheid, eenvoud, en jezelf zijn, dat is iets wat veel mensen graag WILLEN zijn, en jij bent dan net even de doorn in hun oog omdat jij het BENT. Noem het jaloezie, onmacht, angst. Je weet nooit waarom iemand zo reageert. Maar je zet ze lekker toch wel aan het denken tongueHou dat maar lekker in je achterhoofd, en ga door met wat je doet, namelijk JEZELF ZIJN.

Als iemand in jouw ogen niet geholpen wilt worden, of wanneer je voor jouw gevoel die persoon niet wakker weet te schudden, dan laat het gewoon zijn. Stuur die persoon dan jouw intentie via je gedachten; visualiseer een lichtbel van liefde om die persoon heen en schenk hem/haar in gedachten Liefde, Licht en Inzicht.
Dat werkt overigens ook heel goed wanneer iemand jou niet weet te waarderen, en er alles aan doet om je een spreekwoordelijke hak te zetten (leidinggevende, of iemand met macht/invloed). Laat je niet kisten hoor meid! Want wat jij voelt is echt wel goed! Laat je dan ook niet in de 'val' lokken door uitspraken te doen waar je niet achter staat. Als het niet goed voelt, dan zeg gewoon: ik neem het mee, en kom er later op terug.
OK?
smile

Knuffel! Je bent goed zoals je bent laugh
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Ook hierop zou feedback wel prettig zijn smile
Al dan niet via pb, hihi.
admin
admin feb 6 '10
Heb je ook al via pb feedback gegeven ik zal het ook via deze weg doen smile

25 januari ben ik met de opleiding verpleegkundige niveau 4 gestart. Ik werk op een zorggroep voor zowel lichamelijk en geestelijk gehandicapte mensen die ouder zijn!
Ik zorg graag voor de medemens... Dus dat punt heb je helemaal correct smile

Creatieveling ik ben activiteitenbegeleidster geweest, en pruts graag zlef dingen in elkaar. Pak een schaar een pot lijm en wat spulletjes en pruts er iets moois van. Of idd met de oudere mensen beetje tutten nageltjes lakken, haartjes mooi doen, make upje helemaal mijn ding...

Geduld ik heb heel veel geduld, soms zelfs teveel geduld dat ik echt hoor van mensen ik had de moed allang opgegeven, en denk idd na voordat ik wat zeg maar kan het soms er ook zo uitflappen alsof het dan zo moet zijn...

Ik krijg van veel mensen te horen dat ik zelfverzekerd overkomen, maar van binnen ben ik onwijs onzeker..

Ik durf soms niet bij anderen aan te kloppen ben dan bang dat ik ze '' lastig zal vallen '' met mijn dingetjes.

Zit geregeld lekker op mezelf in me huisje te genieten van mezelf en de stilte om me heen HEERLIJK!
Soms mis ik wel het huisje boompje beestje en zou dat graag de komende jaren op willen bouwen

dat ik veel verder ben als andere mensen en daardoor niet bij hun terecht kan vind ik een groot compliment! Zie het alleen zelf niet in die optie hahaha

Andere helpen doe ik idd met liefde maar heb vaak het idee dat ik jaloezie voel bij andere mensen en dat ze dat tegen me proberen te gebruiken. Ik voel ook veel dingen aan, maar ben hier nog heel onzeker in, van klopt mijn gevoel wel en kan me soms dan nog wel eens van me gevoel af laten praten door een ander!

Je hebt mij echt supermooi omschreven en ik wil je hier ontzettend voor bedanken!
wat jij hebt beschreven Marenubium in 1 woord WOW!
Je zit gewoon meer dan 100 procent goed over mij!
Dus heel heel heel erg bedankt

En een knuffel terug! Ga je adviezen zeker meenemen! Hier kan ik iets mee TNX!
Marenubium
Marenubium feb 7 '10
hihi....nu ben ik aan het blozen smile
Dikke zoen meis! En ook jij dankjewel!
admin
admin feb 22 '10
Is er nog iemand die het misschien zou willen proberen om mijn foto te lezen?

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420