Loading...
nl

cooolgirl, Wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin jan 11 '10
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Hoi,

Ik wou je foto proberen te lezen alleen ik wordt zo afgeleid door de achtergrond! Heb je geen foto van jezelf met niet zo'n drukke achtergrond?

Liefs Natalie
admin
admin jan 11 '10
Ik heb een andere foto erop gezet
laat maar weten of deze prettiger is

groetjes Sabrina
admin
admin jan 18 '10
Iemand die het misschien wil proberen? smile
admin
admin jan 28 '10

Een recente nieuwe foto van mezelf grin
Marenubium
Marenubium jan 28 '10
Ha Creatieveling!

Wat een lekker, warm mens ben jij laugh
Iemand die in de startblokken staat om anderen te helpen/te hulp te schieten. Ben je verzorgende van beroep, of studeer je iets in die richting? Het zou anders wel goed bij je passen.
Is er iets met een oma? Zorg voor ouderen. Je ben in ieder geval erg begaan met (oudere) mensen.

Daarnaast, er kwam niet voor niets creatieveling in me op, ben je graag bezig met je vingers...friemelen, fimo klei, klei, het 'prutswerk'.
Kapster...je bent in ieder geval iemand die graag creëert. Wat een veelzijdig type ben jij! Lastige keuzes om te maken hè, wat je nou echt leuk vind!
Zoveel interesses smile

Je bent een erg geduldig mens, en iemand die eerst nadenkt voordat ze wat zegt, helemaal als het gaat om advies naar anderen toe. Hoewel je ook zomaar zaken eruit kunt flappen! Hehe, niks mis mee, dat komt dan gewoon in je op.

Open, spontaan, en niet voor 1 gat te vangen.
Ik denk dat mensen je zelfverzekerd vinden, en altijd denken/zeggen, Sabrina, ooh, die redt zich wel, daar hoeven we ons niet druk om te maken.
Maar o o, van binnen...wat een storm van emoties af en toe. Onzekerheid speelt je veel parten hè? Hoewel je veel mensen om je heen hebt, kun je je best vaak eenzaam voelen denk ik. Alsof je de rest van de wereld niet wil lastigvallen met jouw eigen 'ikje', of 'zorgen'. Want de ander heeft het al moeilijk genoeg.