Hoi Mitszz
Ik zal eens kijken wat je me via de foto wilt vertellen
* Je ogen laten me een vrolijke meid zien, waarin wel vertwijfeling in doorsijpelt. Je vindt jezelf lijkt het, niet zo mooi als dat je in werkelijkheid gewoon wel bent! Ben je onzeker? Heb je wel vertrouwen in jezelf? Je mag vertrouwen in jezelf hebben hoor meisje, je hoeft absoluut niet aan jezelf te twijfelen.
* Voldoe je soms niet aan de verwachtingen van anderen, heb je het idee? Verwachtingen die je ouders hebben van je? Familie? Vrienden?
* Ik krijg door dat je je niet moet laten gebruiken, omdat je er graag bij wil horen. Je mag je eigen mening hebben, en die mag je ook laten horen!!
* Je kijkt echt wat angstig de wereld in, ik krijg niet duidelijk waarom dat is. Herken je dat?
* Je bent een intelligente meid, houdt van mooie kleding, ijdel.
* Zijn je ouders gescheiden? Of heb je een scheiding van dichtbij meegemaakt? Een verlies ergens om of om iemand? Het lijkt alsof dat de reden is dat je je foto laat lezen?
* Je broertje kan je flink op de kop zitten, maar je pikt heel veel van hem. Kan natuurlijk ook, dat je enigst kind bent of een zus hebt, maar zo voelt het niet. Ben je de oudste in het gezin?
* Verantwoordelijkheidsgevoel krijg ik door ... voor wie ??
* Kleur blauw, heb je daar wat mee?
Ik laat het hier even bij , ik lees graag wat er van klopt en wat niet.
Namasté
Larapinta