Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen??

Wendy's
Wendy's sep 29 '06
Hallo, ik ben een nieuw lid.. en ik vroeg me af wie deze foto kan lezen :)

Ik ben het linkse meisje in het zwart..
de rechtse is mijn zus.

http://www.filedump.maxman.nl/data/calis%20beach.jpg

alvast bedankt!!, :D:)
Delen:
Acheliah
Acheliah sep 29 '06
Hoi Wendy

Allereerst welkom op deze site helaas kan ik geen foto lezen

Groetjes Dieneke
indigo
indigo sep 29 '06
Ik wil het wel proberen. Maar ik weet dus niet of ik goed zit.

Maar volgens mij ben je iemand die heel vrolijk is en de dingen van de positieve manier wil bekijken.

Eerlijk en oprecht. Je zegt wat je vind. Maar omdat je zo eerlijk bent zullen andere dat ook van je accepteren.

Verder ben je volgens mij ook heel open. Je hebt niet echt geheimen.

Ik heb het idee dat je, je vrolijk en vrij voelt in deze wereld :)Je hebt een heel sprekend gezicht. Dat is erg mooi.

Maar dit is wat ik erbij zie. Ik doe dit pas voor de tweede keer dus ik weet niet of ik het wel kan. Dus als ik fout zit vergeef het me.

Liefs, Indigo
Wendy's
Wendy's sep 29 '06
bedankt,,

Eerlijk en open ben ik, dus daar heb je gelijk in! :D
Ook ben ik heel vaak vrolijk.
Het enigste wat misschien niet klopt is dat over 'geheimen', want die heb ik wel..

groetjes, wendy's!
indigo
indigo sep 29 '06
graag gedaan hoor.

haha oke. dan zat ik daar dus fout mee.

groetjes
indigo
yannick
yannick sep 29 '06
eeey wendy

het eerste wat me op valt is dat je een indigo aura op die foto hebt ;).
Indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen over heen komen met jou aura op de foto.
je bent een persoon die iets in het leven wilt bereiken. lachen en plezier maken vind je erg belangrijk :). je bent een type die veel wilt ontdekken. je kan goed voor jezelf opkomen. je bent heel open. liefdesleven ziet er goed uit, je hoeft je nergens druk over te maken. je zit lekker in je vel, soms wil je lekker chille en genieten. heb je verder nog paranormalen gaves of ben je nieuwsgierig ;)??

groeten yannick
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '06
Hoi Wendy,

Welkom op het forum. Ik zal eens kijken of ik ook je foto kan lezen. Zoals altijd is dit onder voorbehoud.

Wat ik zie is iemand die veel heeft meegemaakt. Je hebt het ergens moeilijk mee. Je hebt hierdoor ook moeite met het vertrouwen van mensen, en bent zelfs achterdochtig. Je bent best kritisch op jezelf, en perfectionistisch. Ik heb het gevoel alsof het alweer een tijdje geleden is, dat je eens ECHT gelachen hebt.

Je hebt het nu wel leuk enzo, maar jij bent echt op zoek naar iets belangrijks. Alsof je het gevoel hebt weinig te betekenen voor de maatschappij. Ik weet niet of je iets doet in de richting hulpverlening, danwel mensen helpen, maar ik heb het idee dat jij dat wel ziet zitten.

Uhm, dat was niet zo positief, dus compenseer ik het nog even met hele positieve dingen die ik ook zie. Je bent een detaillist, je let op de kleinste dingen. Dat houdt je goed scherp. Je bent enorm gezellig, en jij bent wel in voor een lolletje. Je houd wel van flirten, en ik denk dat je het soms wel in je voordeel hebt gebruikt. Je bent niet bang voor nieuwe dingen, en ondanks hetgeen er ooit gebeurd is, ben je niet onzeker. Je bent het wel, maar je weet het goed te verbergen, op die manier dat als je eerlijk kijkt, je eigenlijk gewoon wel zeker bent ;).

Goed dat was het. Ben benieuwd of ik in de juiste richting zit.

Groetjes Julien.
LPChip
LPChip sep 30 '06
Ook een welkom van mijn kant:) Welkom op het forum.
Wendy's
Wendy's sep 30 '06
NiMs en yannick.. jullie zaten goed in de buurt!
het klopte allemaal, alleen dat over hulpverlening was iets onduidelijk,, Ik doe alleen lesgeven met schaatsen.

Ik heb twee jaar geleden veel meegemaakt jah, weet ik ook te verbergen..

op de vraag van Yannick: 'heb je verder nog paranormalen gaves of ben je nieuwsgierig ??'

Ik heb heel vaak dajavu's, elke week eigelijk. Ook kan ik energie zien tussen mijn handen. Aura's zien gaat wat moeilijker :(.
Ik heb ook een paar keer het gevoel dat ik ergens niet moet lopen 'omdat er IETS gaat gebeuren'. en dan gebeurd er een ongeluk ofzo.
dit heb ik ook welleens gedroomd en dat het de volgende dag echt gebeurd. heel raar allemaal!!

Een paar jaar geleden ben ik bij een paranormale geweest,, die mij van mijn astma af hielp. Hij vertelde dat ik hem later misschien nog terug kon zien.

Verder ben ik ook heeel nieuwsgierig!!! :D:D
yannick
yannick sep 30 '06
okee mooie gaves ;), erg handig.
je kan leren aura's lezen, maar je moet er dan wel veel tijd in stoppen. je kan het niet zomaar aan leren. ik ben er toevallig al mee geboren, en kan verder een hoop andere dingen voor elkaar krijgen,en maak veel rare dingen mee. wat die paranormale tegen je zei zou best is waar kunnen zijn. als je dood gaat kom je namelijk in een andere dementie, waar iedereen samen komt, naja je kan ook in hogere lagen komen zeg maar, denk maar aan dementie 3, 4, 5. maar ik wil er veder niks over zeggen, dan verklap ik alles al, en dan zou ik alles verpeste :p
ik d8 al dat je nieuwsgierig was ;)

groeten yannick
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
NiMs en yannick.. jullie zaten goed in de buurt!
het klopte allemaal, alleen dat over hulpverlening was iets onduidelijk
Wat ik bedoelde met hulpverlening, is dat ik denk dat het wel iets voor jou is. Niet dat je in de hulpverlening zit.
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ayasha
Ayasha sep 30 '06
Dat het leven vol verrassingen zit weet jij beter dan wie ook, maar eigenlijk houd je helemaal niet zo van verrassingen, ik denk dat je nooit goed weet hoe je er op moet reageren. Ik zie wat onzekerheid, niet over je lichaam ofzo maar meer over jezelf, je 'ik'. Niet goed weten hoe je je moet voelen of wie je bent enz zeg maar :)

Ik voel een zekere band met de persoon die je vast heeft, hij heeft respect voor jou en jij ook voor hem.
jullie zijn samen ergens doorheen geraakt?

bij jou zie ik overigens ook nog wat wantrouwen, wantrouwen in de waarheid (dus of het wel de waarheid is ;)) maar ook in andere mensen. (zullen ze, wat je zegt, wel voor zichzelf houden?)
dat wantrouwen neemt meteen ook angst met zich mee (zie vorige vraag) waardoor je af en toe een beetje beperkt word in het opbouwen van relaties (zowel in vriendschap als in 'houden van')

Je bent een gesloten persoon maar slaagt er toch in om mensen het gevoel te geven dat ze je kennen, je lacht graag en bent spontaan, je luisterd goed en graag, maar hebt er ook geen probleem mee om af en toe zelf een gesprek op gang te houden.

Alles bij elkaar maakt dat dus dat je een erg stabiele persoon bent die soepel om kan gaan met verschillende mensen en situaties ook al volgen ze snel achter elkaar :)
Wendy's
Wendy's okt 1 '06
 Quote:
Origineel van kath:

Ik voel een zekere band met de persoon die je vast heeft, hij heeft respect voor jou en jij ook voor hem.
jullie zijn samen ergens doorheen geraakt?
Die rechtse jongen (met dat vest aan) naast mij heb ik 3jaar geleden leren kennen. Sinds de zomervakantie zijn we heel close geworden..

Quote:
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben 17jaar
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '06
Hey Wendy het klinkt mss gek maar ik weet zeker dat ik jou wel eens eerder heb gezien. Ik heb wat andere foto's van je bekeken, en die kwamen me toch zo ontzettend bekend voor. Ik vermoed dat ik jou wel eens op een feestje heb zien rondstuiteren, maar heel zeker weet ik dat niet. Heb jij misschien een idee?
Wendy's
Wendy's okt 2 '06
Ik kom uit Brabant.. tussen den bosch in tilburg,
van wat voor soort muziek hou je??
En naar wat voor feesten ga je?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 3 '06
Hardstyle en hardcore :). Ik ga naar harde feestjes. Mijn kaartje voor qlubtempo heb ik al in huis :).
Thomas A
Thomas A jan 22 '07
Fotolezen Wendy 22 1 07

Hierbij Wendy en met plezier gedaan;

Sterk karakter

geduld

Motoriek en verfijning

“De andere wereld”

Jij en de maatschappij

Ziel

Je hebt een sterk karakter Wendy. Dat betekent in jouw geval dat je een doorzetters mentaliteit hebt, maar ook dat je gelooft in waar je voor kiest en tegenslagen niet ziet als het einde van de wereld. Hierdoor kun je en zul ook bereiken wat jij jezelf ten doel hebt gesteld. Het is niet erg af en toe wat gas terug te nemen of twijfels op je pad grondig te onderzoeken, want heus ze komen zo nu en dan. Daarnaast zijn twijfels en onderzekerheden de beste uitgangspunten voor zelfonderzoek.
Het lijkt me amper nodig je wijzen op afdwalingen omdat je je goed aan het gekozen pad weet te houden.

Veel mensen met een sterk karakter zijn ook vaak ongeduldig; het kan ze niet hard genoeg gaan. Dit zie ik bij jou ook. Ongeduld kan zalig tegen je werken. Besteed hier wat aandacht aan, het scheelt je gevoel van frustratie.

Niks mis met je motoriek, die is zelfs zo goed dat je een lastig instrument zou kunnen bespelen. Je hebt een verfijning in al je handelen, maar ook in je voelen en denken. Grof en onbenullig gedrag verafschuw je en het komt ook niet in jouw woordenboek voor. Al je verliefd wordt op iemand, dan is dit om de verfijning die jij bij de ander herkent.
Ergens zie ik ook wel een passie voor muziek en zou het mij niet verbazen dat je ook zangtalent hebt. Bij het laatste zie ik een grote zuiverheid bij je.

“De andere wereld”; Twijfels over je “paranormale” vermogens?, mooi dan zul jij je waarnemingen goed leren ontwikkelen. Jij bent niet het type van vaagheden en zult grondig en kritisch met alles wat hier mee in verband staat onderzoeken of bekijken. Je gaat ook niet af op de eerste de beste signalen en wilt zekerheden voor jezelf. Een raad die ik je hierbij kan geven is; wees niet ongeduldig en sla al het waargenomene in je op. Je zult later merken, dat alles wat je nodig hebt om verder te “weten”dan reeds in jouw systeem zit en er niets verloren is, integendeel, het is dan al deel van je geworden en zal alleen maar meer helderheid geven.
Besef goed dat veel van jouw waarnemingen niet bespreekbaar zijn met anderen. Anderen hebben niet jouw waarnemingen en zullen je dus niet snel bevestigen.
Helderziend zijn zegt nog niet dat je een hocus pocus bestaan moet leven, wel dat je veel be-grijpt.

Jij en de maatschappij; Tja Wendy, hetgeen dat jij in deze huidige samenleving herkend, is duidelijk geen afspiegeling van wat er binnen in jou leeft. Weet dat het genoeg is jezelf tot een nog meer liefdevol en sereen mens te ontwikkelen om een goed voorbeeld voor jouw omgeving te kunnen zijn. Kozen jouw ouders voor een relatief materialistisch be-staan; jij weet beter en houd meer oog voor innerlijke vrede en oog voor jouw omgeving. Meer nog dan jouw ouders.
Je gevoel voor jouw medemens is groot en zo ook jouw mededogen. Vriendinnen of vrienden kunnen goed bij jou terecht wanneer zij verdriet hebben. Door jouw heldere kijk en inlevingsvermogen steun je hen ook werkelijk en breng je hen ook verder!!!!!.. wellicht onze belangrijkste taak hier op aarde.

Ziel; Vanuit je ziel komt de bespiegeling naar de wereld waarin we leven en de vraag welke plek je hierin wilt innemen.
je staat dicht bij je ziel. Ik bedoel dat jij de zachte maar duidelijke signalen " je innerlijke stem " goed waar kunt nemen. Tegen jou hoef ik niet te zeggen hoe belangrijk het is deze signalen letterlijk ter harte te nemen; je doet dat ook! Soms als de maatschappelijke en andere belangen je teveel in beslag nemen, sputtert je ziel vanzelf tegen door je een gevoel van “ik wil even stilte” geven. Luister hierna, maar ik voel dat je dat wel doet. Ik heb het gevoel dat jij je eigen zoektocht naar het innerlijk van de mens alreeds begonnen bent en dat jij mede door je vermogen tot studeren er heel ver in kunt komen en zelfs een autoriteit zou kunnen worden op dit gebied. Ik zie sowieso lesgeven bij je.

Met respekt

Thomas
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Super bedankt Thomas!!! :D

Quote:
Je hebt een sterk karakter Wendy. Dat betekent in jouw geval dat je een doorzetters mentaliteit hebt, maar ook dat je gelooft in waar je voor kiest en tegenslagen niet ziet als het einde van de wereld. Hierdoor kun je en zul ook bereiken wat jij jezelf ten doel hebt gesteld. Het is niet erg af en toe wat gas terug te nemen of twijfels op je pad grondig te onderzoeken, want heus ze komen zo nu en dan.
Klopt helemaal, ik ben ook echt een doorzetter. Ik ga altijd voor de 100% ;), ik probeer mezelf ook elke keer te verbeteren. Als er dan een tegenslag is dan raak ik nog extra gemotiveerd :). Gas terug geven doe ik liever niet, ik wil alles zo graag dat ik het super druk krijg! Het zou soms wel beter zijn om even rustig aan toe doen.

Wat daaronder volgt klopt! :)

Quote:
Ergens zie ik ook wel een passie voor muziek en zou het mij niet verbazen dat je ook zangtalent hebt. Bij het laatste zie ik een grote zuiverheid bij je.
Ik heb zelf een hele brede muzieksmaak. Van reggaeton, nederlands talig, R&B, rustige muziek tot industrial hardcore, speedcore enzovoort. Eigelijk vind ik BIJNA alles wel leuk :).
Over dat zingen heb ik zo mijn grote twijfels :S. Ik heb een brief ontvangen dat ik auditie mag doen voor een dansacademie. Alleen zou ik er dan ook verplicht zang bij krijgen, en dat wil ik niet! Dus die auditie wil ik afzeggen.

Quote:
“De andere wereld”; Twijfels over je “paranormale” vermogens?, mooi dan zul jij je waarnemingen goed leren ontwikkelen. Jij bent niet het type van vaagheden en zult grondig en kritisch met alles wat hier mee in verband staat onderzoeken of bekijken. Je gaat ook niet af op de eerste de beste signalen en wilt zekerheden voor jezelf. Een raad die ik je hierbij kan geven is; wees niet ongeduldig en sla al het waargenomene in je op. Je zult later merken, dat alles wat je nodig hebt om verder te “weten”dan reeds in jouw systeem zit en er niets verloren is, integendeel, het is dan al deel van je geworden en zal alleen maar meer helderheid geven.
Besef goed dat veel van jouw waarnemingen niet bespreekbaar zijn met anderen. Anderen hebben niet jouw waarnemingen en zullen je dus niet snel bevestigen.
Helderziend zijn zegt nog niet dat je een hocus pocus bestaan moet leven, wel dat je veel be-grijpt.
Dit klopt helemaal! Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk leren ontwikkelen :). En als er iets vaags is, wil ik erachter komen wat het precies is! Dus zekerheid, jah. En natuurlijk wil ik zoveel mogelijk leren en te weten komen. :)

Quote:
Jij en de maatschappij; Tja Wendy, hetgeen dat jij in deze huidige samenleving herkend, is duidelijk geen afspiegeling van wat er binnen in jou leeft. Weet dat het genoeg is jezelf tot een nog meer liefdevol en sereen mens te ontwikkelen om een goed voorbeeld voor jouw omgeving te kunnen zijn. Kozen jouw ouders voor een relatief materialistisch be-staan; jij weet beter en houd meer oog voor innerlijke vrede en oog voor jouw omgeving. Meer nog dan jouw ouders.
Je gevoel voor jouw medemens is groot en zo ook jouw mededogen. Vriendinnen of vrienden kunnen goed bij jou terecht wanneer zij verdriet hebben. Door jouw heldere kijk en inlevingsvermogen steun je hen ook werkelijk en breng je hen ook verder!!!!!.. wellicht onze belangrijkste taak hier op aarde.
Klopt inderdaad! En vooral dat over mijn ouders :p . Mijn vader vindt dat ik nog meer mijn best moet doen op school en blablabla, zodat ik later een goede baan krijg (terwijl hij zelf niet eens een diploma heeft :p ). Hij vindt dat ik geld moet verdienen (alleen wat ik krijg jat hij van mij :S, zo heeft hij nu 600 euro van mijn rekening op zijn eigen rekening gezet! ) Ik weet wel dat, dat heel belangrijk is (om later een goede baan te hebben). Alleen ik zie het nut er niet zo van in.
Vrienden kunnen ook goed bij mij terrecht als er iets is. :D

Quote:
Ik heb het gevoel dat jij je eigen zoektocht naar het innerlijk van de mens alreeds begonnen bent en dat jij mede door je vermogen tot studeren er heel ver in kunt komen en zelfs een autoriteit zou kunnen worden op dit gebied. Ik zie sowieso lesgeven bij je.
klopt! :), ik hoop ook dat ik er ver in zal komen! :).
Ik doe 4x in de week lesgeven in kunstschaatsen! En soms ook nog voor mensen die ouder zijn als mij!!

Super bedankt Thomas!! :D
Ik zal wat doen met de raad die je me geeft :)

xxx Wendy's!!
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
heeey Thomas,

Wat bedoel je precies met dit stukje??

Quote:
Niks mis met je motoriek, die is zelfs zo goed dat je een lastig instrument zou kunnen bespelen. Je hebt een verfijning in al je handelen, maar ook in je voelen en denken. Grof en onbenullig gedrag verafschuw je en het komt ook niet in jouw woordenboek voor. Al je verliefd wordt op iemand, dan is dit om de verfijning die jij bij de ander herkent.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420