Loading...
nl

Enge dromen en moe wakker worden

Prada
Prada jan 9 '10
ik heb de laatste tijd veel enge dromen over achtervolgingen en wordt dan ook moe wakker.. 2 ervan heb ik onthouden en hieronder getypt - ze gaan echt van de hak op de tak- ik heb dit zeker al een week bijna elke nacht. kan iemand me helpen mijn dromen uit te leggen??

1e droom

(beetje harry potter achtig en fantasie.. )
ik kwam maikel en daphne tegen die ergens kampeerde in een voortent ik mocht daar blijven maar voor mn koffer was eigenlijk nog geen plaats zo vol was de tent.. ik bleef daar even (1 tot 2 dagen) en ging weer verder.. ik liep op een soort van binnenplaats met kleine straatjes die daarop uitkwamen en werd achtervolgd (ook al zag ik niemand, zo voelde het) ik had mn koffer niet meer bij.. ik nam een aanloop en vloog boven op een gebouw wat daar stond.

ik was in een zaal (leek op harrypotter eetzaal met lange tafels) daar werd ik echt achterna gezeten.. ik had wel wat vriendinnetjes gemaakt dacht ik maar dat bleek niet zo te zijn achteraf.. ik verstopte me in een hele grote kast maar werd snel gevonden (de hele zaal zocht me) zo ging het even door (door kleding rekken)

buiten gingen we een erg lang pad op naar boven op de berg.. het pad was van pallets en liep langs de berg..en daarlangs was een rivier(die ook mee naar boven ging,stroomde wel naar beneden) iedereen liep achter elkaar en kan me niet herrinere dat ik toen werd achtervolgd.. boven aangekomen waren er 2 berg toppen (zoals in de 2 towers van lotr of de 2 towers van de never ending story) daar was een platform van pallets mn hondje ging van het pad af op het platform en alle pallets dreven weg ook het pad achter ons.. ik ging er natuurlijk achteraan en opeens zat iedereen in grote kanos op de rivier...

einde

2e droom

(oud en nieuw)
eerst was ik bij rene maar moest nog ff naar huis dus dat deed ik.ik was thuis en maakte me klaar maar iedereen ging vroeg weg..
dus ik ging ook, ik ging eerst langs bij desire haar ouderelijk huis..daar was desire joost en haar vader.. daarna ging ik weer door naar rene (met de auto) net aangekomen, komen desire joost met fiets aan en vader met brommer/moter en geven een bijna leeg pak jodenkoeken aan ronald en gaan weer snel weg want ze moesten naar joost.
wij gingen ook met een grote groep, we fietste langs ons huis dus ik ging vlug even aan, desire fietse nog mee.. maar ik zag dat de jongens doorfietse dus ik ging vlug weer weg (desire ook maar ging andere kant op) ik zag dat ze ruzie hadden met een andere groep en kon rene nergens vinden.. ik ging naar mama en wendy in de garage en opeens zag ik vanaf andere kant het weiland volstromen met boze mensen ik riep wendy en mama om vlug naar binnen te gaan en deuren te sluiten.. natuurlijk ging een deur niet dicht.. iedereen probeerde binnen te komen, 1 meisje lukte het bijna en die nam wendys hondje mee.. die daarna erges voor het huis door de lucht vloog

opeens was het 00.00uur dus oud en nieuw (achter was het licht daarna voor het huis donker..) rene was nog steeds kwijt..
Delen:
Prada
Prada jan 14 '10
Iemand enig idee??
Dreamcoach
Dreamcoach jan 15 '10
Hoi Prada,

Opvallend is dat in je eerste droom de pallet veel voorkomt.
Pallets als weg, pallets als platform op de toren en de pallets die wegdrijven waardoor de weg naar boven is verdwenen.
Een pallet draagt veel vracht. (Ook de koffer lijkt tot last, is mssch wel overbodige bagage.)
Een pallet verhoogd ook net iets boven de grond.
De vragen die je jezelf zou kunnen stellen zijn:

Draag ik op mijn weg naar boven (jouw ontwikkeling) niet teveel last met mij mee?
Ben ik wel echt afgestemd op de realiteit (i.t.t. net boven de grond)? Wat kan je doen om nog beter af te stemmen op die realiteit? Waarom raken je voeten de grond niet? Welk verdriet of welke angst of pijn zit daarachter?

Het moe wakker worden heeft daar vast ook mee te maken...

Harry
droomcoach - ExplainMyDream

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki