Loading...
nl

steven, Foto lezen

steven
steven jan 8 '10
Goedenavond ,

Ik zou graag mijn foto eens laten lezen, aangezien er nogal veel gebeurd is de laatste maanden in mijn leven en familie, had ik graag wat meer te weten gekomen via een fotolezing.
De foto is van vorige week dus vrij recent.
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1579

Alvast bedankt,
Steven
Delen:
Maryssa
Maryssa jan 8 '10
Hallo Steven,

Ik zal eens kijken wat ik doorkrijg bij je foto:

* Ik zie dat je een heel warm en bescheiden karakter hebt. Je wilt echt het beste voor anderen.

* Voetbal komt door heb je daar wat mee? Basketbal moet ik ook noemen

* Ik word een beetje licht in mn hoofd als ik jouw eventuele fysieke klachten e.d probeer te voelen. Heb je last van wat duizeligheid soms?

* Volgens mij heb je ook wat maagklachten. Eet jij zo gehaast? Rustig aan hoor

* De stroom met informatie moet ik steeds wat op gang helpen; ben jij zo gesloten van karakter?

* Ik probeer te voelen bij je wat je vak is maar krijg dat niet makkelijk scherp…terwijl ik dit typ krijg ik je te zien als sportleraar. Geen idee of dat je vak is maar het zou zeker goed bij je passen. En dan vooral werken op sportief vlak met jongeren met een autistische stoornis komt er specifiek bij door.

* Speciale band met oma; ze had vroeger donker haar gedragen in een knot in haar nek, ik heb het idee dat jullie qua uiterlijk wat op elkaar lijken volgens mij is ze overleden nog niet zo lang geleden ik moet daarbij aan familie van je vaders kant denken.

* Dierenmens ben je wel ik krijg in eerste instantie 2 katten bij je te zien maar ook een hond (bruin??)

* Even verder kijken of ik nog wat kan oppikken bij je..je bent een heel gevoelig persoon, muziek kan heel erg binnen komen bij je. Ik zie je je wat afzonderen als je verdrietig bent. Je wilt het niet tonen aan anderen; waarom eigenlijk niet? Ik heb het gevoel dat er in jouw omgeving anderen zijn die graag ook eens wat voor jou willen doen en jou willen opvangen. Volgens mij ben je de laatste tijd heel veel aan het zorgen voor anderen. Als zij het maar goed hebben en zich goed voelen maar jij dan?? Pas ook op jezelf en je eigen behoeftes.

Nou Steven dat was mijn lezing voor jou, ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
steven
steven jan 9 '10
Hey Marissa,

Bedankt om mijn foto te lezen, ik heb nog enkele vraagjes ivm de lezing wat je schreef:

Die speciale band met mijn oma, zou dit mijn moeder niet kunnen zijn, ik ben 4 maanden geleden mijn moeder verloren na een lange strijd tegen de kanker, ik lijk kwa uiterlijk en karakter wel op haar.

De maagklachten dat klopt, ik ben zonet naar het ziekenhuis geweest voor een diagnose na een lange tijd van klachten aan de maag en ben nu in behandeling, ook eet ik snel idd! de dokter zei al dat ik rustiger moest gaan eten.

Ik ben soms wel gesloten van karakter, toon dat het met soms niet raakt maar eigenlijk ben ik er toch mee bezig...

Ik heb idd een hond, net gekregen voor mijn verjaardag een duitse herderspup ( zij staat eigenlijk mee op de foto, maar heb er haar afgeknipt omdat ik las dat je best een foto neemt waar je enkel en alleen zelf op staat) vroeger had ik een klein hondje die idd helemaal bruin was. ook heb ik katten gehad, leuk toch hoe zulke dingen allemaal zichtbaar zijn.

Hm ivm mijn beroep, ik ben technikus dus dat is wel heel iets anders dan sportleraar, maar ik draag wel graag joggings , misschien dat dit er mee te maken heeft lol? Van de voetbal dat klopt ook ik kijk graag voetbal op tv. Basketbal iets minder.

Dat afzonderen als ik verdrietig ben klopt ook , ik sluit me als het ware af dan, ik zou dit niet mogen doen maar het is soms moeilijk,

Momenteel ben ik het vertrouwen wat verloren in bepaalde familieleden van me, kan er iemand iets lezen in mijn foto hierover? ik hoop er nog mensen zijn die zich even kunnen verdiepen in mijn foto en ben benieuwd om hun lezing te mogen lezen.

groetjes en bedankt alvast,
Steven
susie14
susie14 jan 9 '10
Hallo Steven,

Bij mij komen heel kort de volgende dingen naar boven.
In dit geval weet ik totaal niet of je ze kunt plaatsen, maar ik schrijf het gewoon op.

Eerlijke, betrouwbare, gevoelige, lieve jongeman.
Krijg heel sterk het gevoel van een oudere broer waar je tegenop kijkt, of waar je altijd tegenop hebt gekeken.
Is er iemand in je omgeving verongelukt met een motorongeluk? Want dat zie ik voor me.

Ik zie jou met een stropdas om op een begrafenis. Dit op een sobere, regenachtige dag wat het extra triest maakte.
Witte bloemen op het graf, soort van klaproos/klokjesachtig. Ik zie ze zo voor me maar ik weet niet hoe ze heten.

Ik zie je met een deur gooien/heel hard slaan. Boosheid, frustratie, onmacht.

Carnaval, café, Brabant...die komen ook bij me boven. Geen idee waarom.

Iets met tanden, lijkt wel of ze gebroken zijn.
Ben jij in de bouwsector werkzaam?

Verder krijg ik heel sterk het gevoel dat je opa en oma je heel dierbaar zijn, alsof zij een soort opvangnet voor je zijn.
Hebben je ouders een tuinbouwbedrijf?

Sorry een heel onsamenhangend geheel heb ik ervan gemaakt. Maar ik zie vanalles, weet alleen niet hoe en waar ik alles meot plaatsen.

Groetjes sies
admin
admin jan 10 '10
Hallo Steven,

Als eerste heb ik geen andere lezing gelezen van mijn mede-fotolezers, om de lezing puur zuiver te houden. Het kan dus zijn dat er dingen/zaken/gebeurtenissen dubbel genoemd worden, waar ik op dit moment nog geen weet van heb. Ik zal eens kijken wat je me via de foto wilt vertellen.

* Als ik in je ogen kijk, en contact met je probeer te zoeken, voel ik een warme persoonlijkheid met een koude rand eromheen. Dat wil voor mij zeggen dat je van nature een intense persoonlijkheid bent, belangstellend naar je omgeving, inzettend voor wie je dierbaar zijn en wat je belangrijk vindt, maar dat je daaormheen een muur hebt gebouwd, die er nog wel om heen zit. Eens kijken of ik daar doorheen kan komen.
* Vragende blik, alsof je op zoek bent naar wie je zelf bent en wat je in de Leven precies wilt.
* Je lach is natuurlijk, maar ook gesloten. Je houdt dingen nog wel heel dichtbij jezelf. Je vindt het nog moeilijk om jezelf te delen.
* Je bent gezond van lijf en leden, maar dat is niet altijd zo geweest. Heb je "gestreden" tegen een ziekte/beperking? Of heb je dat nog en heb je daar zelf meer vrede mee?
* Je hebt moeten vechten voor je plekje die je nu verworven hebt. Je mag het best delen hoor! Je hoeft je niet te verschuilen, mensen begrijpen je eerder dan je zelf in de gaten hebt.
* Ik zie je sportend, doe je graag aan sport? Het geeft je Geest meer ruimte en het verruimd ook.
* Krijg wel een licht drukkende hoofdpijn boven mijn ogen. Heb je daar wel last van? Of sluit je je ogen wel eens voor wat er om je heen gebeurd als zelfbescherming?
* Zucht maar eens diep, je gaat een mooie tijd tegemoet.

Meer krijg ik niet door van je. Ben benieuwd of je jezelf of je situatie hierin herkent?

Namasté
Larapinta
Maryssa
Maryssa jan 10 '10
Hey Steven,

Het zou je moeder kunnen zijn die ik heb gezien. Maar het woord "oma" kwam in me op dus even een twijfel hier aan deze kant. Droeg je moeder haar donkere haar in een knot laag in haar nek? Dan zou het haar kunnen zijn..

Ja ik zag je in sportkleding en had het idee dat je er ook les in geeft.. Hmm je bent technicus dat is inderdaad iets heel anders smile

Fijn dat de andere dingen goed kloppen.

Wat betreft jouw vragen over familie, ik kan moeilijk contact maken op dit moment met die energie. Dus laat ik het hierbij wie weet dat iemand anders daar bij kan voor je.

Sterkte met alles!

Groetjes Maryssa
steven
steven jan 11 '10
Hallo sies,

Bedankt voor je uitleg, ik zal even reageren op wat je schreef:
Ik ben idd een gevoelige jonge man die houd van eerlijkheid en oprechtheid.
Ik heb enkel een zus die ouder is waar ik wel wat naar op heb gekeken,
Nee niemand in mijn omgeving is verongelukt met een motor, ik heb wel zelf twee jaar geleden een ongeluk gehad met de auto.

Ongeloofelijk hoe je kan zien dat ik op een begrafenis was met een stropdas aan, dit was de begrafenis van mijn mama nu 3 maandjes geleden, het was toen idd een hele sobere, regenachtige en donkere dag. Ook had ze witte bloemen om het graf zoals je beschreef, zouden het geen orchideen zijn die je zag? dit waren de bloemen die ze in een bloemstukje gekregen had van haar enige kleinzoontje en die lagen op haar kist endaarna op het graf.

Idd ik durf aleens uit boosheid, frustratie met een deur slaan blush

Carnaval etc.. dat zegt me helemaal niets, sorry.

mijn tanden, ja ik heb last van knarsende tanden snachts waardoor er voorraan aan mijn ene tand een klein stukje af is, ook moet ik morgen naar de tandarts voor een vulling die los zit, appart he!

Hm mijn oma en opa daar heb ik eigenlijk bijna geen contact meer mee dus hier zie ik niet echt iets in.
En ook geen tuinbouwbedrijf sorry.

Ben benieuwd of de bloemen die je zag de orchideen waren , laat je dit nog even weten?

nogmaals bedankt voor de moeite,
steven
steven
steven jan 11 '10
Hallo Larapinta,

Bedankt voor je uitleg ook ivm mijn foto,
Ik zal jou ook even verder toelichten over je lezing over mij:

Als eerste heb ik geen andere lezing gelezen van mijn mede-fotolezers, om de lezing puur zuiver te houden. Het kan dus zijn dat er dingen/zaken/gebeurtenissen dubbel genoemd worden, waar ik op dit moment nog geen weet van heb. Ik zal eens kijken wat je me via de foto wilt vertellen.

Bedankt.

* Als ik in je ogen kijk, en contact met je probeer te zoeken, voel ik een warme persoonlijkheid met een koude rand eromheen. Dat wil voor mij zeggen dat je van nature een intense persoonlijkheid bent, belangstellend naar je omgeving, inzettend voor wie je dierbaar zijn en wat je belangrijk vindt, maar dat je daaormheen een muur hebt gebouwd, die er nog wel om heen zit. Eens kijken of ik daar doorheen kan komen.

dit klopt idd over mijn persoonlijkheid , ik scherm me toch nog af voor bepaalde mensen om mijn eigen te beschermen voor geen teleurstellingen meer tegen te komen, ik ben op sommige dingen ook wanttrouwig geworden door al wat ik al meegemaakt heb, zou het dit zijn dat je ziet?

* Vragende blik, alsof je op zoek bent naar wie je zelf bent en wat je in de Leven precies wilt.
Inderdaad na het overlijden van mijn moeder , ben ik terug wat op zoek naar mijn eigen, een grote steun is voor me weggevallen en ik moet nu terug wat balans in mijn leven krijgen en zoeken wat ik echt wil.

* Je lach is natuurlijk, maar ook gesloten. Je houdt dingen nog wel heel dichtbij jezelf. Je vindt het nog moeilijk om jezelf te delen.

klopt ook , alhoewel ik weet ik het met mijn vriendin kan delen, doe ik het soms toch niet, waarom weet ik eigenlijk zelf niet....

* Je bent gezond van lijf en leden, maar dat is niet altijd zo geweest. Heb je "gestreden" tegen een ziekte/beperking? Of heb je dat nog en heb je daar zelf meer vrede mee?
Dit kunnen twee dingen zijn, eerste is een operatie aan mijn rug ik gehad heb een jaar of 3 terug en waar ik af en toe nog eens last in heb maar leren mee leven heb.
Of tweede ik heb een spraakstoornis waar ik al van kindsafaan problemen mee heb en ik daardoor een groot stuk zelfvertrouwen verloren ben, ik kan er nu beter mee om ook omdat mijn vriendin me aanvaard zoals ik ben en dat voel ik ook van haar kant uit en dat geeft me hierin wel meer rust, wat ik voorheen niet had op dit punt.

* Je hebt moeten vechten voor je plekje die je nu verworven hebt. Je mag het best delen hoor! Je hoeft je niet te verschuilen, mensen begrijpen je eerder dan je zelf in de gaten hebt.

Inderdaad dit klopt ook, het is soms niet gemakkelijk om bepaalde dingen bloot te geven aan anderen.

* Ik zie je sportend, doe je graag aan sport? Het geeft je Geest meer ruimte en het verruimd ook.
Ik draag graag sportkleding grinen heb als goede voornemen voor het nieuwe jaar gezegd ik meer ga sporten, dus wie weet is het dit niet?....

* Krijg wel een licht drukkende hoofdpijn boven mijn ogen. Heb je daar wel last van? Of sluit je je ogen wel eens voor wat er om je heen gebeurd als zelfbescherming?

Klopt ook de laatste tijd heb ik regelmatig last van hoofdpijn, alsook van migraine, allemaal wat door de spanningen van de laatste maanden en de rust dat ik zelf terug wat moet gaan vinden in mijn leven.

Dat ga ik zeker proberen, normaal zou ik dit jaar met mijn vriendin trouwen, maar door het overlijden van mijn moeder is alles zo veranderd dat ik begin te twijfelen in de toekomst, nochtans zie ik mijn vriendin doodgraag, ik heb ineens een angst gekregen sindsdien , zou je mij kunnen zeggen of je kan lezen vanwaar die angst komt en of die angst gegrond is of ik gewoon er voor moet gaan? want dit houd me echt bezig....

alvast bedankt,

steven
admin
admin jan 11 '10
Hoi Steven,

Ik haal even wat stukjes uit je reactie [[waar ik je heel hartelijk voor bedank!]]

Quote:
ik ben op sommige dingen ook wanttrouwig geworden door al wat ik al meegemaakt heb, zou het dit zijn dat je ziet?

Ja, het wantrouwen kan heel goed! Dat kan een schild om je heen zijn, die je dus eigenlijk niet nodig hebt. Maar dat zal tijd en energie kosten om het stukje bij beetje weer af te breken.

Quote:
Of tweede ik heb een spraakstoornis waar ik al van kindsafaan problemen mee heb en ik daardoor een groot stuk zelfvertrouwen verloren ben, ik kan er nu beter mee om ook omdat mijn vriendin me aanvaard zoals ik ben en dat voel ik ook van haar kant uit en dat geeft me hierin wel meer rust, wat ik voorheen niet had op dit punt.

Ja, het is een ziekte/beperking die ik van kindsaf aan bij je voelde. Dus dan heeft het meer hier mee te maken, maar dat voel je zelf denk ik ook wel. En door het zelfvertrouwen wat je hier noemt, zal je het wantrouwen in het vorige stukje quote beter kunnen kunnen begrijpen. Het zal afbrokkelen!!

Quote:
Dat ga ik zeker proberen, normaal zou ik dit jaar met mijn vriendin trouwen, maar door het overlijden van mijn moeder is alles zo veranderd dat ik begin te twijfelen in de toekomst, nochtans zie ik mijn vriendin doodgraag, ik heb ineens een angst gekregen sindsdien , zou je mij kunnen zeggen of je kan lezen vanwaar die angst komt en of die angst gegrond is of ik gewoon er voor moet gaan? want dit houd me echt bezig....

Lieve Steven, dit zeg ik je uit mijn eigen ervaring. Overleden dierbaren willen graag dat je doorgaat met je leven, ze zijn meestal gelukkig waar ze nu zijn, en zouden het vreselijk vinden als je in een put gaat zitten waar je niet uit opkrabbelt. Angst is puur omdat je een stukje zekerheid bent verloren, je moeder, en je vraagt je af of je die zekerheid weer kunt hebben als je gaat trouwen. Zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar weer gaan genieten van je leven zou zomaar een heel stuk helpen. Hoe moeilijk dat ook is. De zekerheid die je bent verloren, kun je met je vriendin weer opbouwen. Als je het trouwen een jaar zou willen uitstellen, daar is natuurlijk niets mis mee, maar verbrandt geen schepen door een heftige periode waar je doorheen gaat. Je zou je vriendin zomaar heel hard nodig kunnen hebben! Huil maar eens bij haar uit, echt vanuit je Ziel.

Namasté
Larapinta
susie14
susie14 jan 11 '10
Hartelijk dank Steven voor je uitgebreide antwoord.
Dat ongeluk blijft maar bij me hangen...ik zei al ik kan het zelf niet plaatsen, maar krijg toch sterk het gevoel dat daar iets mee is. Maar goed.....maar even aan de kant zetten dan crazy

De bloemen....je zegt orchideeën, maar ik zie toch een soort klokjes. Deze bedoel ik..als je op de volgende linkt klikt
http://www.margrietvanhees.nl/imagepages/witteBloemen2.html

Ik heb het maar even opgezocht. Misschien hield je moeder van veldboeketten of zo....weet het eerlijk gezegd ook niet.

groetjes Sies

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420