Hallo Larapinta,
Bedankt voor je uitleg ook ivm mijn foto,
Ik zal jou ook even verder toelichten over je lezing over mij:
Als eerste heb ik geen andere lezing gelezen van mijn mede-fotolezers, om de lezing puur zuiver te houden. Het kan dus zijn dat er dingen/zaken/gebeurtenissen dubbel genoemd worden, waar ik op dit moment nog geen weet van heb. Ik zal eens kijken wat je me via de foto wilt vertellen.
Bedankt.
* Als ik in je ogen kijk, en contact met je probeer te zoeken, voel ik een warme persoonlijkheid met een koude rand eromheen. Dat wil voor mij zeggen dat je van nature een intense persoonlijkheid bent, belangstellend naar je omgeving, inzettend voor wie je dierbaar zijn en wat je belangrijk vindt, maar dat je daaormheen een muur hebt gebouwd, die er nog wel om heen zit. Eens kijken of ik daar doorheen kan komen.
dit klopt idd over mijn persoonlijkheid , ik scherm me toch nog af voor bepaalde mensen om mijn eigen te beschermen voor geen teleurstellingen meer tegen te komen, ik ben op sommige dingen ook wanttrouwig geworden door al wat ik al meegemaakt heb, zou het dit zijn dat je ziet?
* Vragende blik, alsof je op zoek bent naar wie je zelf bent en wat je in de Leven precies wilt.
Inderdaad na het overlijden van mijn moeder , ben ik terug wat op zoek naar mijn eigen, een grote steun is voor me weggevallen en ik moet nu terug wat balans in mijn leven krijgen en zoeken wat ik echt wil.
* Je lach is natuurlijk, maar ook gesloten. Je houdt dingen nog wel heel dichtbij jezelf. Je vindt het nog moeilijk om jezelf te delen.
klopt ook , alhoewel ik weet ik het met mijn vriendin kan delen, doe ik het soms toch niet, waarom weet ik eigenlijk zelf niet....
* Je bent gezond van lijf en leden, maar dat is niet altijd zo geweest. Heb je "gestreden" tegen een ziekte/beperking? Of heb je dat nog en heb je daar zelf meer vrede mee?
Dit kunnen twee dingen zijn, eerste is een operatie aan mijn rug ik gehad heb een jaar of 3 terug en waar ik af en toe nog eens last in heb maar leren mee leven heb.
Of tweede ik heb een spraakstoornis waar ik al van kindsafaan problemen mee heb en ik daardoor een groot stuk zelfvertrouwen verloren ben, ik kan er nu beter mee om ook omdat mijn vriendin me aanvaard zoals ik ben en dat voel ik ook van haar kant uit en dat geeft me hierin wel meer rust, wat ik voorheen niet had op dit punt.
* Je hebt moeten vechten voor je plekje die je nu verworven hebt. Je mag het best delen hoor! Je hoeft je niet te verschuilen, mensen begrijpen je eerder dan je zelf in de gaten hebt.
Inderdaad dit klopt ook, het is soms niet gemakkelijk om bepaalde dingen bloot te geven aan anderen.
* Ik zie je sportend, doe je graag aan sport? Het geeft je Geest meer ruimte en het verruimd ook.
Ik draag graag sportkleding
en heb als goede voornemen voor het nieuwe jaar gezegd ik meer ga sporten, dus wie weet is het dit niet?....
* Krijg wel een licht drukkende hoofdpijn boven mijn ogen. Heb je daar wel last van? Of sluit je je ogen wel eens voor wat er om je heen gebeurd als zelfbescherming?
Klopt ook de laatste tijd heb ik regelmatig last van hoofdpijn, alsook van migraine, allemaal wat door de spanningen van de laatste maanden en de rust dat ik zelf terug wat moet gaan vinden in mijn leven.
* Zucht maar eens diep, je gaat een mooie tijd tegemoet.
Dat ga ik zeker proberen, normaal zou ik dit jaar met mijn vriendin trouwen, maar door het overlijden van mijn moeder is alles zo veranderd dat ik begin te twijfelen in de toekomst, nochtans zie ik mijn vriendin doodgraag, ik heb ineens een angst gekregen sindsdien , zou je mij kunnen zeggen of je kan lezen vanwaar die angst komt en of die angst gegrond is of ik gewoon er voor moet gaan? want dit houd me echt bezig....
alvast bedankt,
steven