Loading...
nl

fotolezing overleden schoonmama

yenneke
yenneke jan 8 '10
Hallo iedereen,

Graag had ik deze foto van mijn overleden schoonmoeder eens laten lezen, ze is helaas van ons heen gegaan vorig jaar in oktober na een lange en moeilijke strijd, voor mijn man is dit een groot verlies , hij was net te laat toen hij aankwam was mama al naar de overkant hij heeft dus niets meer kunnen zeggen of vragen aan haar, ik denk dat zij nog altijd aanwezig is bij ons en had graag gevraagd of iemand haar foto wil lezen, ik hoop echt dat ze nu rust heeft na zo een lange en moeilijke strijd.

groetjes en bedankt alvast
Delen:
yenneke
yenneke jan 8 '10
hierbij de link van de foto, bedankt alvast.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1578

groetjes annick
yenneke
yenneke jan 8 '10
yenneke
yenneke jan 9 '10
Ik hoop dat er toch iemand haar foto eens wil lezen.

groetjes annick
admin
admin jan 9 '10
Lieve Annick,

Je schoonmoeder was op zich een hele rustige vrouw. Ze voelde zich erg thuis in haar huis en hield ervan een mooie tuin te hebben. Ze hield van schoon en netjes. Ze was bezig met dingen gezellig te maken en alles te verfraaien op 1 of andere manier. Ze hield dingen binnen waar ze wel een mening over had, maar zei niet altijd alles gelijk zoals ze het dacht, maar wel binnen het gezin, daar zaten haar vertrouwenspersonen zeg maar. Kon ze moeilijk loslaten?

Ik heb het gevoel dat er nog veel aan haar wordt gedacht. Het kan zijn dat er daardoor een bepaalde sfeer wordt gecreëerd waardoor het leven niet wordt geleefd zoals het hoort. Ik bedoel dat er stilstand is, en dat er teveel in het verleden geleefd wordt. Het is beter om dit los te laten, want daar heeft uiteindelijk niemand iets aan, hoe moeilijk een situatie ook is geweest. Het is goed zoals het is. Ze heeft vrede en wil dat jullie dat ook krijgen. Kijk met vreugde naar het leven in het hiernamaals, wat liefde en licht brengt, vrij van ziekte en zorgen. Dit is wat zij over wil brengen, daar is uiteindelijk ook het leven voor. Op zoek naar het geluk !! Ze slaat met liefde de armen om jullie beiden heen. Dit moet jullie een warm gevoel geven, want het komt echt uit een mooi hart !

Hartelijke groet,
Bart
admin
admin jan 9 '10
Lieve Annick,

Ik ga kijken of ik iets doorkijg van je schoonmoeder. Ik weet natuurlijk niet óf ze wat wil vertellen, het ligt helemaal aan haar of ik contact met haar kan krijgen.

* als ik de eerste aanblik van de foto in me opneem en contact met haar zoek,lijkt ze me te willen zeggen dat ze op deze foto zich beter voordeed dan ze zich voelde. Ze had het zwaar met haar ziekte, en het was wat je zelf ook al aangaf een zware strijd.
* er spreekt veel liefde uit haar ogen, betrokkenheid bij de wereld nog om haar heen ... ze lijkt me te willen zeggen dat ze dat nog steeds heeft. Dat betekent dus dat ze inderdaad bij jullie in de buurt is. Ze zegt, ik wilde wel wachten, maar ik kon echt niet meer. Ze verontschuldigt zich daarvoor. Was ze bij Leven ook zo? Dat ze vaak sorry zei of zich schuldig voelde als iets haar niet meer lukte, als ze iets niet meer kon?
* haar leven bestond uit warmte om haar heen, met name voor degene die ze heel dierbaar had.
* ze zegt, zoek me nu niet teveel, ik heb tijd nodig om in hogere sferen te komen, om te wennen aan de Overgang naar het Licht, al was ik er op voorbereid.
* ze verbreekt geen contacten met haar dierbaren op Aarde, ze zal er zijn als ze haar nodig hebben, maar ze heeft echt tijd voor zichzelf nodig om haar doel als Ziel te bereiken. Sommige Zielen hebben meer tijd nodig dan een ander. Ze heeft ook al contact gehad met een ander verteld ze me [[ik geloof dat haar foto al gelezen is, en er contact met haar gemaakt is]] en jullie moeten vertrouwen hebben dat het goedkomt als ze is waar het de bedoeling is waar ze nu heen is gegaan en ze haar doel bereikt heeft. Ze weet nog niet wat haar Doel is aan de Andere Kant.

Ik heb haar verteld dat ze rustig de tijd mag nemen die ze nodig heeft. Dat ik door zou geven dat ze jullie weer vindt en dat ze jullie hoort als jullie haar nodig hebben.

Pfff...misschien komt het omdat ze nog niet lang geleden is overgegaan, dit was mijn eerste ervaring dat een overledene me duidelijk maakte dat het te vroeg was. Ik raad je aan om de foto over een jaar nog eens te laten lezen. Misschien heeft ze dan meer rust gevonden, en heb je zelf ook al het idee dat ze meer contact legt als jullie haar nodig hebben. Ze laat me wel duidelijk merken dat ze hoopt dat jullie het leven weer omarmen en met Liefde tegemoet treden. Kijk niet te lang naar het verleden.
Het is goed zo, ze heeft geen pijn meer en ze heeft haar rust waar ze toch lange tijd naar op zoek is geweest in de laatste maanden van haar leven.

Namasté
Larapinta
yenneke
yenneke jan 11 '10
Hallo Bart,

Allereerst bedankt voor je lezing,

Mijn schoonmoeder voelde zicht inderdaad echt thuis in haar huisje en was enorm gesteld op netheid, de laatste maandjes heeft ze nog wat veranderd aan haar interieur zoals een nieuw salon en wat nieuwe decoratie , ze hield van afwisseling.
Ze kon idd moeilijk dingen loslaten en rakelde regelmatig dingen op van het verleden, haar kinderen hebben die zelfde manier van leven...

Er word inderdaad nog veel aan haar gedacht, zowel door ons als door haar dochter en haar man en ook nog andere familieleden uiteraard.
Het is fijn te lezen dat ze haar rust gevonden heeft wat dit heeft ze echt verdiend, ik ben blij dat je ons nog een boodschap van haar kon doorgeven en wij zullen onze uiterste best doen om deze informatie om te zetten in ons leven zodat ze hier ook rust kan over vinden dat wij ons leven weer in eigen handen hebben en alles weer goed komt.

Alvast bedankt bart voor je tijd en je lezing

groetjes annick
yenneke
yenneke jan 11 '10
Hallo Larapinta,

Ook jij bedankt voor deze mooie en enorm aangrijpende lezing, alles wat je beschreef klopt over mijn schoonmama.
Ik zal je lezing ook even toelichten:

* als ik de eerste aanblik van de foto in me opneem en contact met haar zoek,lijkt ze me te willen zeggen dat ze op deze foto zich beter voordeed dan ze zich voelde. Ze had het zwaar met haar ziekte, en het was wat je zelf ook al aangaf een zware strijd.

Dit klopt helemaal , ze was enorm ziek en toch hield ze zich sterk tenopzichte van iedereen vooral naar haar zoon toe hield ze zich enorm sterk, het was een helse en lange strijd die veel van haar eiste, deze foto is gemaakt 2 maandjes voor haar overlijden toen ze haar eerste en enige kleinzoon in haar armen had.

* er spreekt veel liefde uit haar ogen, betrokkenheid bij de wereld nog om haar heen ... ze lijkt me te willen zeggen dat ze dat nog steeds heeft. Dat betekent dus dat ze inderdaad bij jullie in de buurt is. Ze zegt, ik wilde wel wachten, maar ik kon echt niet meer. Ze verontschuldigt zich daarvoor. Was ze bij Leven ook zo? Dat ze vaak sorry zei of zich schuldig voelde als iets haar niet meer lukte, als ze iets niet meer kon?

Ook dit klopt helemaal, ik kan begrijpen dat ze zegt dat ze wou wachten voor het afscheid, wij waren alles nog aan het proberen om ons zoontje ( haar metekind) nog te laten dopen in het bijzijn van haar als doopmeter, maar helaas was de strijd te moeilijk om vol te houden om dit nog te kunnen volbrengen, ze moet zich niet schuldig voelen, ze verdiend haar rust en wij zijn blij dat ze haar kleinzoon heeft mogen leren kennen en ik weet zeker dat ze hem nooit zal vergeten want hij is haar engel, hij was de reden waarom ze nog zo gevochten heeft.
Ze voelde zich idd schuldig als er iets was dat ze niet meer kon, ze is steeds een zelfzekere en zelfstandige vrouw geweest in het leven en het is dan nog eens zo moeilijk om je zelfstandigheid af te geven.

* haar leven bestond uit warmte om haar heen, met name voor degene die ze heel dierbaar had.

Ja dat klopt ze zette haar eigen opzij om andere nog te kunnen helpen, ook al was ze zelf doodziek.

* ze zegt, zoek me nu niet teveel, ik heb tijd nodig om in hogere sferen te komen, om te wennen aan de Overgang naar het Licht, al was ik er op voorbereid.

Fijn om te weten dat we haar ook de nodige rust kunnen geven.

* ze verbreekt geen contacten met haar dierbaren op Aarde, ze zal er zijn als ze haar nodig hebben, maar ze heeft echt tijd voor zichzelf nodig om haar doel als Ziel te bereiken. Sommige Zielen hebben meer tijd nodig dan een ander. Ze heeft ook al contact gehad met een ander verteld ze me [[ik geloof dat haar foto al gelezen is, en er contact met haar gemaakt is]] en jullie moeten vertrouwen hebben dat het goedkomt als ze is waar het de bedoeling is waar ze nu heen is gegaan en ze haar doel bereikt heeft. Ze weet nog niet wat haar Doel is aan de Andere Kant.

Ja dat klopt ook, mijn schoonbroer ( de vriend van haar dochter) is twee weken geleden bij een medium geweest en heeft haar foto laten lezen, omdat hij ook nog zoveel vragen had ivm haar dochter.

Ik heb haar verteld dat ze rustig de tijd mag nemen die ze nodig heeft. Dat ik door zou geven dat ze jullie weer vindt en dat ze jullie hoort als jullie haar nodig hebben.

Bedankt om deze boodschap over te brengen naar haar toe, en ook om haar boodschap aan ons over te brengen, dit betekend veel voor ons ook.

Pfff...misschien komt het omdat ze nog niet lang geleden is overgegaan, dit was mijn eerste ervaring dat een overledene me duidelijk maakte dat het te vroeg was. Ik raad je aan om de foto over een jaar nog eens te laten lezen. Misschien heeft ze dan meer rust gevonden, en heb je zelf ook al het idee dat ze meer contact legt als jullie haar nodig hebben. Ze laat me wel duidelijk merken dat ze hoopt dat jullie het leven weer omarmen en met Liefde tegemoet treden. Kijk niet te lang naar het verleden.
Het is goed zo, ze heeft geen pijn meer en ze heeft haar rust waar ze toch lange tijd naar op zoek is geweest in de laatste maanden van haar leven.

Hopelijk heeft het niet teveel van je energie gevraagd, ik bedankt je echt van harte Larapinta voor deze mooie lezing.
We zijn gerust nu dat we weten dat ze geen pijn meer heeft en dat ze haar rust heeft die ze verdiend. Wij gaan proberen ( vooral voor mijn vriend is dit een opgave) om het verleden meer los te laten en te leven naar de toekomst vol warmte en liefde want dit zou ze zo gewenst hebben dat ben ik zeker.

Nogmaals bedankt,

groetjes annick

admin
admin jan 11 '10
Lieve Annick,

Je hoeft niet bang te zijn dat het teveel van mijn energie heeft gekost hoor, deze lezing, ik doe het graag als ik er voor kan openstaan. Ik krijg er ook weer energie voor terug, zeker als jullie herkenning en rust hierdoor kunnen vinden.

Namasté
Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske