Hallo Larapinta,
Ook jij bedankt voor deze mooie en enorm aangrijpende lezing, alles wat je beschreef klopt over mijn schoonmama.
Ik zal je lezing ook even toelichten:
* als ik de eerste aanblik van de foto in me opneem en contact met haar zoek,lijkt ze me te willen zeggen dat ze op deze foto zich beter voordeed dan ze zich voelde. Ze had het zwaar met haar ziekte, en het was wat je zelf ook al aangaf een zware strijd.
Dit klopt helemaal , ze was enorm ziek en toch hield ze zich sterk tenopzichte van iedereen vooral naar haar zoon toe hield ze zich enorm sterk, het was een helse en lange strijd die veel van haar eiste, deze foto is gemaakt 2 maandjes voor haar overlijden toen ze haar eerste en enige kleinzoon in haar armen had.
* er spreekt veel liefde uit haar ogen, betrokkenheid bij de wereld nog om haar heen ... ze lijkt me te willen zeggen dat ze dat nog steeds heeft. Dat betekent dus dat ze inderdaad bij jullie in de buurt is. Ze zegt, ik wilde wel wachten, maar ik kon echt niet meer. Ze verontschuldigt zich daarvoor. Was ze bij Leven ook zo? Dat ze vaak sorry zei of zich schuldig voelde als iets haar niet meer lukte, als ze iets niet meer kon?
Ook dit klopt helemaal, ik kan begrijpen dat ze zegt dat ze wou wachten voor het afscheid, wij waren alles nog aan het proberen om ons zoontje ( haar metekind) nog te laten dopen in het bijzijn van haar als doopmeter, maar helaas was de strijd te moeilijk om vol te houden om dit nog te kunnen volbrengen, ze moet zich niet schuldig voelen, ze verdiend haar rust en wij zijn blij dat ze haar kleinzoon heeft mogen leren kennen en ik weet zeker dat ze hem nooit zal vergeten want hij is haar engel, hij was de reden waarom ze nog zo gevochten heeft.
Ze voelde zich idd schuldig als er iets was dat ze niet meer kon, ze is steeds een zelfzekere en zelfstandige vrouw geweest in het leven en het is dan nog eens zo moeilijk om je zelfstandigheid af te geven.
* haar leven bestond uit warmte om haar heen, met name voor degene die ze heel dierbaar had.
Ja dat klopt ze zette haar eigen opzij om andere nog te kunnen helpen, ook al was ze zelf doodziek.
* ze zegt, zoek me nu niet teveel, ik heb tijd nodig om in hogere sferen te komen, om te wennen aan de Overgang naar het Licht, al was ik er op voorbereid.
Fijn om te weten dat we haar ook de nodige rust kunnen geven.
* ze verbreekt geen contacten met haar dierbaren op Aarde, ze zal er zijn als ze haar nodig hebben, maar ze heeft echt tijd voor zichzelf nodig om haar doel als Ziel te bereiken. Sommige Zielen hebben meer tijd nodig dan een ander. Ze heeft ook al contact gehad met een ander verteld ze me [[ik geloof dat haar foto al gelezen is, en er contact met haar gemaakt is]] en jullie moeten vertrouwen hebben dat het goedkomt als ze is waar het de bedoeling is waar ze nu heen is gegaan en ze haar doel bereikt heeft. Ze weet nog niet wat haar Doel is aan de Andere Kant.
Ja dat klopt ook, mijn schoonbroer ( de vriend van haar dochter) is twee weken geleden bij een medium geweest en heeft haar foto laten lezen, omdat hij ook nog zoveel vragen had ivm haar dochter.
Ik heb haar verteld dat ze rustig de tijd mag nemen die ze nodig heeft. Dat ik door zou geven dat ze jullie weer vindt en dat ze jullie hoort als jullie haar nodig hebben.
Bedankt om deze boodschap over te brengen naar haar toe, en ook om haar boodschap aan ons over te brengen, dit betekend veel voor ons ook.
Pfff...misschien komt het omdat ze nog niet lang geleden is overgegaan, dit was mijn eerste ervaring dat een overledene me duidelijk maakte dat het te vroeg was. Ik raad je aan om de foto over een jaar nog eens te laten lezen. Misschien heeft ze dan meer rust gevonden, en heb je zelf ook al het idee dat ze meer contact legt als jullie haar nodig hebben. Ze laat me wel duidelijk merken dat ze hoopt dat jullie het leven weer omarmen en met Liefde tegemoet treden. Kijk niet te lang naar het verleden.
Het is goed zo, ze heeft geen pijn meer en ze heeft haar rust waar ze toch lange tijd naar op zoek is geweest in de laatste maanden van haar leven.
Hopelijk heeft het niet teveel van je energie gevraagd, ik bedankt je echt van harte Larapinta voor deze mooie lezing.
We zijn gerust nu dat we weten dat ze geen pijn meer heeft en dat ze haar rust heeft die ze verdiend. Wij gaan proberen ( vooral voor mijn vriend is dit een opgave) om het verleden meer los te laten en te leven naar de toekomst vol warmte en liefde want dit zou ze zo gewenst hebben dat ben ik zeker.
Nogmaals bedankt,
groetjes annick