Hallo allemaal,
Ik heb me net ingeschreven op dit forum. Na het lezen van een aantal berichten denk ik dat ik op de juiste plek ben gekomen en wil daarom hier ons verhaal kwijt in de hoop antwoord te kunnen krijgen.
Morgen precies een jaar geleden (8-1-2009) is mijn schoonmoeder na een kort ziekbed plots overleden. Ze had longkanker met uitzaaiingen naar de hersenen. Mijn vrouw en ik waren bij haar aanwezig vlak voordat ze stierf. Ze heeft op dat moment nog iets willen zeggen, maar was zo verzwakt dat het niet meer verstaanbaar was.
Dit is een van de zaken die mijn vrouw nu al een jaar lang bezighoudt. Door de sterke band die ze met haar moeder had en door dit plotselinge verlies is ze in een zware depressie geraakt. Ze was daar langzaam uit aan het opkrabbelen maar heeft nu weer een zware terugval en zit nog steeds met een aantal vragen naar haar moeder toe.
Wat haar het meeste bezighoudt is wat haar moeder ons nog heeft willen zeggen vlak voordat ze stierf.
Wie kan mij hiermee helpen?
Als de vraag te specifiek is, geen probleem. Iedere informatie die doorkomt wordt op prijs gesteld.
Bij voorbaat bedankt voor jullie hulp.
De linkse vrouw op de foto is mijn schoonmoeder.