Super bedankt Thomas!!!
Je hebt een sterk karakter Wendy. Dat betekent in jouw geval dat je een doorzetters mentaliteit hebt, maar ook dat je gelooft in waar je voor kiest en tegenslagen niet ziet als het einde van de wereld. Hierdoor kun je en zul ook bereiken wat jij jezelf ten doel hebt gesteld. Het is niet erg af en toe wat gas terug te nemen of twijfels op je pad grondig te onderzoeken, want heus ze komen zo nu en dan.
Klopt helemaal, ik ben ook echt een doorzetter. Ik ga altijd voor de 100%
, ik probeer mezelf ook elke keer te verbeteren. Als er dan een tegenslag is dan raak ik nog extra gemotiveerd
. Gas terug geven doe ik liever niet, ik wil alles zo graag dat ik het super druk krijg! Het zou soms wel beter zijn om even rustig aan toe doen.
Wat daaronder volgt klopt!
Ergens zie ik ook wel een passie voor muziek en zou het mij niet verbazen dat je ook zangtalent hebt. Bij het laatste zie ik een grote zuiverheid bij je.
Ik heb zelf een hele brede muzieksmaak. Van reggaeton, nederlands talig, R&B, rustige muziek tot industrial hardcore, speedcore enzovoort. Eigelijk vind ik BIJNA alles wel leuk
.
Over dat zingen heb ik zo mijn grote twijfels :S. Ik heb een brief ontvangen dat ik auditie mag doen voor een dansacademie. Alleen zou ik er dan ook verplicht zang bij krijgen, en dat wil ik niet! Dus die auditie wil ik afzeggen.
“De andere wereld”; Twijfels over je “paranormale” vermogens?, mooi dan zul jij je waarnemingen goed leren ontwikkelen. Jij bent niet het type van vaagheden en zult grondig en kritisch met alles wat hier mee in verband staat onderzoeken of bekijken. Je gaat ook niet af op de eerste de beste signalen en wilt zekerheden voor jezelf. Een raad die ik je hierbij kan geven is; wees niet ongeduldig en sla al het waargenomene in je op. Je zult later merken, dat alles wat je nodig hebt om verder te “weten”dan reeds in jouw systeem zit en er niets verloren is, integendeel, het is dan al deel van je geworden en zal alleen maar meer helderheid geven.
Besef goed dat veel van jouw waarnemingen niet bespreekbaar zijn met anderen. Anderen hebben niet jouw waarnemingen en zullen je dus niet snel bevestigen.
Helderziend zijn zegt nog niet dat je een hocus pocus bestaan moet leven, wel dat je veel be-grijpt.
Dit klopt helemaal! Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk leren ontwikkelen
. En als er iets vaags is, wil ik erachter komen wat het precies is! Dus zekerheid, jah. En natuurlijk wil ik zoveel mogelijk leren en te weten komen.
Jij en de maatschappij; Tja Wendy, hetgeen dat jij in deze huidige samenleving herkend, is duidelijk geen afspiegeling van wat er binnen in jou leeft. Weet dat het genoeg is jezelf tot een nog meer liefdevol en sereen mens te ontwikkelen om een goed voorbeeld voor jouw omgeving te kunnen zijn. Kozen jouw ouders voor een relatief materialistisch be-staan; jij weet beter en houd meer oog voor innerlijke vrede en oog voor jouw omgeving. Meer nog dan jouw ouders.
Je gevoel voor jouw medemens is groot en zo ook jouw mededogen. Vriendinnen of vrienden kunnen goed bij jou terecht wanneer zij verdriet hebben. Door jouw heldere kijk en inlevingsvermogen steun je hen ook werkelijk en breng je hen ook verder!!!!!.. wellicht onze belangrijkste taak hier op aarde.
Klopt inderdaad! En vooral dat over mijn ouders :p . Mijn vader vindt dat ik nog meer mijn best moet doen op school en blablabla, zodat ik later een goede baan krijg (terwijl hij zelf niet eens een diploma heeft :p ). Hij vindt dat ik geld moet verdienen (alleen wat ik krijg jat hij van mij :S, zo heeft hij nu 600 euro van mijn rekening op zijn eigen rekening gezet!
) Ik weet wel dat, dat heel belangrijk is (om later een goede baan te hebben). Alleen ik zie het nut er niet zo van in.
Vrienden kunnen ook goed bij mij terrecht als er iets is.
Ik heb het gevoel dat jij je eigen zoektocht naar het innerlijk van de mens alreeds begonnen bent en dat jij mede door je vermogen tot studeren er heel ver in kunt komen en zelfs een autoriteit zou kunnen worden op dit gebied. Ik zie sowieso lesgeven bij je.
klopt!
, ik hoop ook dat ik er ver in zal komen!
.
Ik doe 4x in de week lesgeven in kunstschaatsen! En soms ook nog voor mensen die ouder zijn als mij!!
Super bedankt Thomas!!
Ik zal wat doen met de raad die je me geeft
xxx Wendy's!!