Ik denk ook niet dat mensen gebaad zijn bij de uiteindelijke beeldvorming van de persoon die een proces gegaan is, maar meer bij hoe je tot dit proces kunt komen. En het proces waar het hier om gaat is een ascensie proces, ofwel het overstijgen van je bewustzijn van dit moment. Maar wat de uitkomst daarvan is, het bewustzijn dat dat tot gevolg heeft is puur persoonlijk en niet belangrijk voor wie dan ook dan de persoon zelf.
Het geven van jou beeldvorming is feitelijk de ander een kans ontnemen om zelf tot die unieke beeldvorming te komen.
Het vervuild de ander als het ware. En daamee wordt al een grote kans om tot dat andere bewustzijn te komen ontnomen. Alleen jou eigen zuivere geest kan daar komen, anders is het zieltjes winnen in een heel andere dimensie.
Ik ben het daar niet mee eens. Als het zo is wat je schrijft " dat het de ander vervuilt, dan zou jij nu evengoed mensen die openstonden voor het topic, aan het vervuilen zijn.
Dan zou jij nu ook door jouw schrijven , mensen kansen ontnemen tot een bewustzijn, doordat je mensen wil waarschuwen voor iets, waar ze niet eens bang voor hoeven te zijn.
Je zet mij .. als persoon in een verkeerd daglicht. En je hebt weinig vertrouwen in de mensen van Merudi.
Heel wat mensen delen hier wat ze meemaken.. over allerlei zaken.Dat gebeurt dagdagelijks en je neemt deel eraan als je dit wenst/ of je neemt geen deel.
Het is niet evident dat er mensen zijn die dat achter de schermen moeten doen, omdat ze "misschien eventueel" anderen zouden beinvloeden. Dat is voor mij ridicul.
Ik snap wel dat je bezorgd bent, en voor het welzijn van de mens wil zorgen, uiteraard, en dat is lief van je.
Ik wil dat eveneens. En ik heb een groot veranntwoordelijkheids gevoel naar derden toe.
Liefs,
Bellefleur