Kimmeke, ik heb diverse vragen aan je.
Hoe oud ben je? En zijn er huisdieren in het heden of verleden geweest? Heb je of had je familieleden die met huisdieren of vee werkten? Schapen, honden, alles wat je kunt verzinnen met beesten. Het kan ook een paar generaties terug zijn. Had je zelf ooit een huisdier? En zijn er situaties in het verleden geweest waarvan je het gevoel had er al eerder te zijn geweest? In een weiland, op een brug, op een eiland, of wat dan ook. Of was je opa bijv. gek op indianen? ik roep ook maar wat
Ik vraag je dit om inzichtelijk te krijgen of er iets of iemand is die - in positieve zin - bij je wil zijn, en op je wil passen. En misschien inderdaad, om je te waarschuwen.
Zelf had ik jarenlang het gevoel of ik soms over mijn hoofd werd geaaid: het voelde echt als het bewust aanraken van mijn haar. Ik snapte er nooit iets van, maar aan het begin van december was hier een medium in huis (i.v.m. overleden mensen in de tuin bij mij): ik vertelde haar van dat aaien en ze zei, nadat ik van mijn vaders overlijden had verteld: hij is altijd bij je, en omdat hij kapper was, wil hij dat laten weten via je haar dat hij het is! En inderdaad, ik ben tot zijn overlijden altijd door hem geknipt, ik was 19 toen hij overleed. Dus wel heel bijzonder.
Ik weet niet zeker meer of zij het raadde dat hij kapper was, het kan zijn dat ik het zelf al (eens eerder) gezegd had.
Dus: ga alles na uit het heden en uit je geschiedenis wat ook maar enigszins gelinkt kan worden. Ik ben benieuwd.