Loading...
nl

Wat is dit?

Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Hallo,

Ik heb vannacht iets raar meegemaakt. Ik was aan het slapen en toch voelde ik dat ik door iets besnuffeld werd. Het ging op me liggen en kreeg een benauwend gevoel. Ik kon een tijdje niet bewegen. Toen ik mijn ogen opendeed was het weg! Ben er niet echt gerust in wat het was...
Delen:
admin
admin jan 5 '10
Kimmekee.. dag schat!!
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Hey Bellefleur! Wat ik nog eens verteld heb heb ik vannacht weer meegemaakt! Het was agressiever...
admin
admin jan 5 '10
oei.. dezelfde hond? een ander beest dan..
weet je niets meer?
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Nee het was geen hond denk ik. Het is iets dat me bang maakt. Zware adem. Maar ik zie hem niet ik voel hem. Ik voel het op mij zitten op mij springen en het ruikt aan me. Heel bedreigend precies. Zware ademhaling.
Emuca
Emuca jan 5 '10
Een wolf of een beer?
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Ik zie het niet. Het is net een lucide droom. Maar ik voel de entiteit
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Zou het me kwaad willen doen?
Emuca
Emuca jan 5 '10
Ik krijg een gevoel van een waarschuwing.
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Kun je me iets meer vertellen angel of death?
Emuca
Emuca jan 5 '10
Wel, toen ik het las kreeg ik echt het gevoel van: dat beest wil je ergens voor waarschuwen. Alsof je op een verkeerd terrein loopt of iets dergelijks.
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Waar ik slaap of waar ik werk? Weet je wat voor een beest? Oh ik weet het zoveel vragen maar het is echt raar
Emuca
Emuca jan 5 '10
Ik dacht zelf meteen aan een wolf. Op welke plek het slaat weet ik niet, maar dat moet je denk ik zelf achterhalen. smile
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Ik heb wel iets met wolven. Maar ik hou ervan. Ik zie ze niet als vijand
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Kan een wolf gaan zitten op borsthoogte? :-)?
Emuca
Emuca jan 5 '10
Lijkt me wel zwaar. laugh

Misschien is het daarom zo eng dat hij je zo benaderd.. omdat je het dier als vriend beschouwd.
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
Als het terug dezelfde was van de vorige krapte hij ook op mijn hoofd toen. Het gaat zelfs soms naast me liggen en ik kan niets doen
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 5 '10
niet om te verwonden dacht ik maar gewoon door mijn haar krapte hij met zijn klauw of poot,...
Helma
Helma jan 5 '10
Kimmeke, ik heb diverse vragen aan je.

Hoe oud ben je? En zijn er huisdieren in het heden of verleden geweest? Heb je of had je familieleden die met huisdieren of vee werkten? Schapen, honden, alles wat je kunt verzinnen met beesten. Het kan ook een paar generaties terug zijn. Had je zelf ooit een huisdier? En zijn er situaties in het verleden geweest waarvan je het gevoel had er al eerder te zijn geweest? In een weiland, op een brug, op een eiland, of wat dan ook. Of was je opa bijv. gek op indianen? ik roep ook maar wat wink

Ik vraag je dit om inzichtelijk te krijgen of er iets of iemand is die - in positieve zin - bij je wil zijn, en op je wil passen. En misschien inderdaad, om je te waarschuwen.

Zelf had ik jarenlang het gevoel of ik soms over mijn hoofd werd geaaid: het voelde echt als het bewust aanraken van mijn haar. Ik snapte er nooit iets van, maar aan het begin van december was hier een medium in huis (i.v.m. overleden mensen in de tuin bij mij): ik vertelde haar van dat aaien en ze zei, nadat ik van mijn vaders overlijden had verteld: hij is altijd bij je, en omdat hij kapper was, wil hij dat laten weten via je haar dat hij het is! En inderdaad, ik ben tot zijn overlijden altijd door hem geknipt, ik was 19 toen hij overleed. Dus wel heel bijzonder.
Ik weet niet zeker meer of zij het raadde dat hij kapper was, het kan zijn dat ik het zelf al (eens eerder) gezegd had.

Dus: ga alles na uit het heden en uit je geschiedenis wat ook maar enigszins gelinkt kan worden. Ik ben benieuwd.
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 6 '10
Beste Helma,

Ik ben 23 jaar. Ik heb al heel mijn leven huisdieren gehad. Ook mijn ouders en mijn grootouders. Hebben zelf ook met boerderijdieren gewerkt, zoals koeien, konijnen, katten, honden, vissen,kippen ... Zelf heb ik ook veel dieren gehad, zoals konijnen, vogels, paarden, honden die van mijn ouders of grootouders waren, geiten, vissen, cavia's, eenden, schildpadden,... Er zijn maar een paar dieren bijgeweest waar hun verlies het meest zwaar waren voor me het is altijd zwaar maar heb ik over dieren waar de band ermee sterk waren. Flip een grasparkiet, die heb ik zien pakken door een kat waar ik niets meer kon aan doen toen ik een kind was. Snoepy een poedel die onder een koe was geraakt(had een kalf) die zijn lever was gescheurd. Ik keek toe hoe 1 van mijn grootouders een schop kregen om de hond te gaan helpen... Mousty een perzische kat die ze laten inslapen hebben omdat ze erg ziek was en ze niets konden aandoen. En ze hadden me niets verteld. Een hond waar ik enorm aan gehecht was maar die agressief was tegenover andere mensen maar hij deed niets aan mij. Mijn grootouders en mijn pa zeiden dat hij weggelopen was maar ze hadden hem eigenlijk doen inslapen. Heb ik enorm van afgezien want was nog klein een jaar of 6 en ik wilde hem steeds zoeken.Dit heeft enkele jaren meegegaan... Een veulen dat ik heb moeten wegdoen hem doordat hij een ernstige vorm had van zomerecxeem. Nu zelf heb ik terug een duitse herder een jonge hond, maar heb ook nog een golden retriever bij mijn ma, nog een duitse herder bij mijn grootouders en een kleinere hond. Ook nog 2 katten. Ik heb nog nooit gehad dat ze bij mij waren. Maar heb wel al van kindsaf schrik van geesten. Door een bepaalde situatie ben ik bij mijn pa gaan wonen. Maar ik ben toen ook de spirituele weg ingeslaan. Met veel ontkenning maar het overkwam me gewoon. Ik was al ervoor geinteresseerd in horoscoop. Het is nu de 2de keer dat ik heb op bezoek krijg... De eerste keer voelde ik het gewoon op mijn bed springen en sprong naar de andere kant van mijn zij tegen de muur op. Het legde hem neer, ik voelde ook mijn matras zakken. Het besnuffelde me, ik kon het voelen omdat het richting mijn gezicht was. Dus ik twijfel dat dit een menselijke iets zou zijn. Legde zijn poten of klauwen op mijn hoofd en maakte een krabbende beweging, niet om wonden te maken denk ik. Ik was bang, omdat het nieuw is, ik kon me zelf een tijdje niet bewegen, ik kan het niet zien omdat ik mijn ogen dicht heb en normaal gezien slaap maar ik was zo bewust van wat er gebeurde. Ik kon zelf mijn ogen niet openen. Pas toen ik het kon was het weg. De 2de keer was het haastig. Hij sprong op mijn bed maar het ging op mij liggen (op borsthoogte). Het besnuffelde weer maar korter dan de eerste keer. Ging van me af en kwam weer op mij liggen. Als het weer hetzelfde iets zou zijn. Het was iets robuuster dan de eerste keer. Ik voelde dat het op mijn aangezicht leunde want kon me weer niet bewegen, ook weer mijn ogen niet openen. toen ik dit weer kon was het weer verdwenen... Ik heb dit enkel gehad als ik in mijn bed lig. Het springt blijkbaar hoog :-D. En het is niet te klein volgens dat ik al gevoeld heb.

Alvast bedankt
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki