Loading...
nl

Gezicht zien

Rainbow
Rainbow jan 2 '10
ik heb dit berichtje verplaatst anders loop alles zo door elkaar

Origineel bericht van: Islandlady
Hallo Rainbow!

Ik ben al een poosje niet geweest hier.
Allereerst Welkom hier!
En..... een mooi liefdevol 2010!

En ook ik zie altijd dubbele getallen smile



zie het momenteel veel, zoals 111 444
ondertussen toen ik vrijdagmorgend wakker werd heb ik ook ineens een gezichtje voor mij gezien
was zoiets als dit maar wel iets ronder
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jan 2 '10
lijkt net een buitenaards wezen
admin
admin jan 3 '10
Die drie fronzen?? Zou dat een betekenis hebben? Ik heb geen idee van tekeningen van levende wezens die je voor je ziet. Is maar een vraag....


Ohh, en die naam? Zegt die jezelf misschien iets???

gast
gast jan 3 '10
Die fronzen zien er uit als het waterman teken.
admin
admin jan 3 '10
Welkom smile

Voor mij ziet het eruit als 13 in een dozijn tekening van een "Alien". Ik weet niet wat het gezichtje betekent, kun je het gevoel wat erbij hoorde terug halen?

Rainbow
Rainbow jan 3 '10
naam zegt mij niets. Het gezichtje was meer ronder bij mij, net een cirkel ook zonder lichaam. we keken elkaar in de ogen, had geen schrik, na 10 a 20 sec was het terug weggegaan zonder iets te zeggen, had zowat op google gezocht naar zo goed mogelijke foto en kwam op dit uit, die fronzen staat idd voor water

http://www.alienalley.com/elondon.html
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '10
In 1997 heb ik ook zo'n soort gezicht gezien, ik heb hem toen getekend ik voelde eerst een erge angst opkomen en zag toen die man...of wat het ook is, hier een stukje uit mijn boek.
(hij had groene felle ogen)





admin
admin jan 3 '10
En hoe kan het dan dat jij ook bijna dezelfde hebt gezien??? Dat moet dan toch ergens een betekenis hebben, of ben ik nu te doordenkerig??

Liefss
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '10


Ja ik schrok toen ik de foto zag van Rainbow, zo herkenbaar het gezicht!
admin
admin jan 3 '10
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen, met name omdat het zo'n gelijkenis toont he! Ben benieuwd of iemand hier meer vanaf Weet.

Liefsss
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '10


Ja ik ook, ik heb hem daarna nooit meer gezien (gelukkig smile) ...was best een enge ervaring ...hij straalde haat uit. Ik geloof niet dat Rainbow dat ook had, maar misschien was het wel iemand uit het zelfde stelsel? ...maar een andere persoonlijkheid, net zoals je hier ook verschillende mensen hebt. smile
Rainbow
Rainbow jan 3 '10
haat straalde het niet uit, kleur ogen kon ik ook niet zien, was ook niet zo heel duidelijk om op te merken daar alles zo op elkaar gepropt was, gezichtje was zo groot als een blikje
AV999
AV999 jan 20 '10
Rainbow.. welke vraag had je in je gedachte voordat je deze ''entiteit'' zag.. wat is het eerste waar je aan denkt?
admin
admin jan 21 '10
Dit kwam ik tegen!
HATONN.
admin
admin jan 22 '10
En wat betekent HATONN?? smirk
admin
admin jan 22 '10
Das de naam van dat wezen! ER is iemand die channelingen krijgt van hem. Hij spreekt ook van 'zijn schepen '...zoals Commander Ashtar. Ik weet niet of het hetzelfde gezicht is als de anderen wilden bedoelen.
admin
admin jan 22 '10
Nee, maar het lijkt wel enorm! En toen ik de vraag had gesteld, "hoorde" ik al dat het de naam van het wezen was winkDus eigenlijk kende ik je antwoord al smile
Beschermengel
Beschermengel jan 23 '10


DE ogen zijn hetzelfde ook zo fel gekleurd als mijn waarneming van toen...en met Ashtar ben ik ook bekend ...maar dat kwam later.


Alleen zijn voorhoofd was groter....en dan die angst die ik voelde, dat was niet mijn angst want ik wist niet eens wat er kwam. Nou ja het blijft een vreemde waarneming van mij.

Eerlijk gezegd had ik nog niet van die naam gehoord.
Natalie1986
Natalie1986 jan 23 '10
Zagen jullie deze persoon gewoon met ogen dicht? of op een muur of iets anders?
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '10

Hoi Natalie smile.....ik zag de persoon met ogen dicht, je ziet het zoals je een foto bekijkt of tv met levende beelden...het komt meestal spontaan.

Ook heel lang geleden heb ik wel eens een gezicht gezien op de muur, ik was er wel mee bezig toen (ik was nog jong 19 jaartjes pas) ik keek steeds naar 1 punt en vroeg of ik iemand mocht zien.......toen ineens verscheen er een mooi mannengezicht tot schouders en hij knipoogde naar mij.....en ook weer hele mooie ogen echt niet van hier ...ze straalde die ogen.

Maar jeetje wat schrok ik haha....ik wilde het en toch schrok ik....maar ik ben hem nooit vergeten, oh ja hij had ook lang krullend haar tot schouders...echt een heel knappe man of jongen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki