Hallo
ik ben nieuw hier, ik heb sinds 2 weken 'mijn' eerste geest gezien.
Ik schrok me rot, heb niet geslapen die nacht en de dag erna heb ik niets anders gedaan dan informatie gezocht, ik voelde wel geesten er voor, en ik voel heel sterk emoties aan, daarbij komt nog dat het me af en toe lukt om 'gedachten te lezen' en ik wéét wanneer mensen iets verbergen (en soms ook wat ze verbergen)
Ik heb die 2 weken hem dagelijks gezien, altijd maar een 'gedeelte' ik hoorde hem eergisteren 'ademen' en ik wìst dat hij (en vraag me niet waarom ik weet dat het een hij is, maar dat voel ik gewoon) wilde dat ik iets voor hem deed...Ik was super verward en heb GELUKKIG iemand gevonden die me geholpen heeft...Vandaag zei ik plots tegen mijn moeder 'ik denk dat je vader me heeft gevraagd je de groeten te doen, en wil dat ik je zeg dat hij het goed heeft waar hij nu is...'
mijn moeder 'weet' dat ik meer zie/kan dan andere. En ze moest toch even slikken toen ik dit zei...Ik voelde ook meteen wat er in haar om ging (wat voor mij al een gevoel apart was) maar tegelijk voelde ik de druk die op me lag 'wegvallen' alsof hij vond dat ik het goed had gedaan...Ik ben benieuwd of ik hem nog zal zien, hoewel ik denk dat hij ook mijn gids is... (degene die me helpt zei dat hij van middelbare leeftijd is, en dat ik hem kende, beide feiten kloppen voor de vader van mijn moeder)
ik heb degene die me zo vaak geholpen heeft deze 2w eken nog niet kunnen spreken nadat ik dit gezegd heb, dus bij deze: zou ik overgebracht hebben wat hij wilde dat ik overbracht?