Loading...
nl

wie kan mij helpen ???

elline
elline jan 1 '10
Ik heb een vriendin die ik al 15 jaar kan nu gaat het om het volgende ik had voor de zomervakantie regelmatig contact zij kwam elke dag wel over de vloer mijn zoontje begon in die tijd raar gedrag te vertonen ik kon hem gewoon niet hendelen schoppen slaan spugen etc waar voor ik zelfs naar het riagg was geggaan daarna heb ik geen contact met haar gehad zo'n 5 maanden daarna heeft hij hier ook geen last meer van gehad nu zie ik haar weer 2 maanden en slaapt ze ook bij mij af en toe omdat ze problemen heeft thuis ze is namelijk weer thuis gaan wonen bij haar moeder en nu beginnen die buien weer met me zoontje hij krabt me en spuugt naar me zijn oog opslag verandert tot het enge toe
zelf ben ik ook spirituul gevoelig en kan ik ook entieteiten zien ik voel het ook in huis
ik heb iemand die mij ook heeft geholpen toen het begon met mijn zoontje dat hij enteiten ziet nu weet ik van haar dat het met haar moeder en mij vriendin te maken heeft die glaajes heeft gedraaid en daar iemand mee terug heeft geroepen en zij wil niet haar verantwoording nemen hiervoor diegene heeft zich via mijn zoontje laten zien er die kan precies vertellen hoe diegene eruit zien mijn vriendin die heeft trouwens geen glaaje gedraaid er hangt ook iemand bij mij die erg boos op me is uit een vorig leven en dit en dat heeft ook met hun te maken je kan dat ook aan me zoontje merken hij wil me alleen maar pijn doen er zijn twee gesprekken met haar geweest alleen gelooft zij het niet zij ziet wel dat hij verandert maar gelooft verder niet het zou beter zijn als ze hier even niet komt maar het is ook me vriendin ik weet niet hoe ik dit moet brengen ik vind dit zo moeilijk en hoe kan ik hiermee verder en zal mijn zoontje dit altijd blijven houden met mij viste en vriendinnen mensen die hier niet voor open staan denken minstens dat je gek aan worden bent zij inmiddels ook
kan iemand mij helpen

groetjes elline
Delen:
Spud
Spud jan 2 '10
Ik kan je geen concrete antwoorden geven Elline, wel kan ik je vertellen wat mijn ervaringen zijn met vrienden die mijn moeder thuisbracht. Sommige waren goed, andere haalde het slechtste bij me naar boven. Ook mijn moeder is door dit gedrag van mij naar het Riagg moeten gaan omdat ik niet te handelen was.

Mede hierdoor en andere zaken, heb ik als kind meegekregen dat ik mijn eigen boontjes moet doppen en dat heeft mij op veel sociale vlakken een zeer verknipt mens gemaakt.

Ik zeg dan ook, kies voor je zoontje, immers jij bent zijn grote voorbeeld, zijn steun en toeverlaat. Die vriendin zal dit moet kunnen begrijpen denk ik dan.

Een kind spreekt de zuiverste waarheid, dat is mijn mening.

Sterkte en succes!
admin
admin jan 2 '10
Een kind kan al zoveel angst hebben voor sommigen (vb ouders) dat het niet meer de waarheid "duft" zeggen.
Lena
Lena jan 2 '10
ja eline spijtig als je vriendin zich niet kan verplaatsen in deze...
volg jij maar je gevoel..
Lena
Lena jan 2 '10
en ja belle
een hele verantwoording naar je kind toe...
maar het is een feit dat kinderen niet altijd hun ouders alles vertellen...
zeker niet als ze bang zijn voor een sanctie van wat dan ook...
Miek42
Miek42 jan 4 '10
Ik herken dit vanuit mijn zoon die zo was.......
Het is erg moeilijk maar ik trok zelf de grens zodat mijn kind zich weer goed voelde.....later eenmaal ouder wist hij te vertellen wie er slechte energie bij zich had en hij er erg onrustig van werd.Ik vind dat je moet kiezen voor je kindje......en moet afspreken met je vriendin als hij er niet is.....
Maarja .....dat is mijn mening ....zo kan het toch niet?
Lena
Lena jan 5 '10
weetniet hoe oud je zoontje is en of je er met hem over kan praten...
deel je dingen met hem?
ilonastar
ilonastar apr 19 '10
het zoontje is 4 jaar oud
en als hij niet wil slapen zegt hij er zit een spook in mijn kamer
dan zegt elline wie is het hoe ziet die er uit zit er iemand in jou en ga zo maar door
en zo heeft dat mannetje elline in haar macht en zit gezellig elke avond bij haar op de bank
en ja hij veranderd als hij zijn zin niet krijgt want dan word hij boos, dan heeft iedereen een andere gezichtsuitdrukking

elline vergeet erbij te vertellen dat hij dit dus ook deed toen die vriendin daar niet kwam hij schopt en slaat zijn moeder wanneer hij zijn zinnetje niet krijgt
ik zie het meer als een verwend mannetje hij kan er ook weinig aan doen alles word besproken waar hij bij zit en hij maakt daar misbruik van
hij mag nooit buiten spelen met kinderen, moet zijn eigen altijd maar alleen vermaken
ik zou zeggen laat het een kind blijven en vertel niet alles waar hij bij zit, en laat hem ook niet kijken naar al die series
het is een mannetje met een rijke fantasie wink
admin
admin apr 19 '10
Nou das duidelijk....
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 19 '10
Origineel bericht van: ilonastar

hij mag nooit buiten spelen met kinderen, moet zijn eigen altijd maar alleen vermaken


Waarom mag hij niet buitenspelen en moet hij zich alleen vermaken? Lijkt me dat het kind hierdoor in een sociaal isolement terecht komt en lijkt me niet echt gezond voor het kindje.
Takhihiii
Takhihiii apr 19 '10
Interessant om nu eens een andere kant van een verhaal te horen. Wat is jouw relatie tot Elline, Ilonastar? Het gevaar van dit forum en internet in het algemeen, is dat je altijd eenzijdige verhalen te lezen krijgt. Wanneer je dan medeleven toont, bekrachtig je de eenzijdigheid. Mensen, wees vooral voorzichtig met het toeschrijven van kwade invloeden aan anderen, het is te simpel. Wijs met één vinger naar een ander, wijs dan met drie naar jezelf. De enige echte manier om van kwade invloeden verlost te raken, is om je eigen boosheid te omarmen.
Marenubium
Marenubium apr 19 '10
1. het zou fijn zijn als mensen gewoon interpuncties en leestekens gebruiken in hun verhaal; dan is het wat makkelijker te lezen

2. Ilonastar geeft hier haar ongesouten mening over de kleine en zijn relatie met zijn moeder Elline; ik persoonlijk vind dat NIET kunnen op zo'n openbaar forum als dit, tenzij het in overleg gegaan is. Ik weet niet wat de achtergrond is en waarom Ilonastar hier persee moest reageren, maar NETJES is het in mijn ogen niet.

3. Daarnaast hecht Elline teveel waarde aan de woorden van buiten haar om; glaasje draaien? Wie of wat heeft daar ooit exacte antwoorden uit gekregen? Volgens mij heb jij teveel films gezien Elline.
Laat je de kop niet gek maken Elline, en blijf met 2 beentjes hier op aarde. Je kind heeft begeleiding nodig, en vooral van jou. Dat heet opvoeden...Kinderen zijn niet gek, en weten heel goed hoe ze hun ouders kunnen 'manipuleren'. Laat dit gewoon niet toe, en laat je niet zo onzeker maken vanuit jouw omgeving. Tis jouw kind, neem daar dan de verantwoordelijk voor, en leg die niet buiten jouzelf. En laat die kleine van je jouw wereld niet zo beinvloeden.

Tips mijnerzijds.
admin
admin apr 19 '10
pfff.. lijkt me nu ook ineens op " strooien van info die niet eerst met de moeder is besproken".. waaarom is dat zo plots?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki