Ik heb een vriendin die ik al 15 jaar kan nu gaat het om het volgende ik had voor de zomervakantie regelmatig contact zij kwam elke dag wel over de vloer mijn zoontje begon in die tijd raar gedrag te vertonen ik kon hem gewoon niet hendelen schoppen slaan spugen etc waar voor ik zelfs naar het riagg was geggaan daarna heb ik geen contact met haar gehad zo'n 5 maanden daarna heeft hij hier ook geen last meer van gehad nu zie ik haar weer 2 maanden en slaapt ze ook bij mij af en toe omdat ze problemen heeft thuis ze is namelijk weer thuis gaan wonen bij haar moeder en nu beginnen die buien weer met me zoontje hij krabt me en spuugt naar me zijn oog opslag verandert tot het enge toe
zelf ben ik ook spirituul gevoelig en kan ik ook entieteiten zien ik voel het ook in huis
ik heb iemand die mij ook heeft geholpen toen het begon met mijn zoontje dat hij enteiten ziet nu weet ik van haar dat het met haar moeder en mij vriendin te maken heeft die glaajes heeft gedraaid en daar iemand mee terug heeft geroepen en zij wil niet haar verantwoording nemen hiervoor diegene heeft zich via mijn zoontje laten zien er die kan precies vertellen hoe diegene eruit zien mijn vriendin die heeft trouwens geen glaaje gedraaid er hangt ook iemand bij mij die erg boos op me is uit een vorig leven en dit en dat heeft ook met hun te maken je kan dat ook aan me zoontje merken hij wil me alleen maar pijn doen er zijn twee gesprekken met haar geweest alleen gelooft zij het niet zij ziet wel dat hij verandert maar gelooft verder niet het zou beter zijn als ze hier even niet komt maar het is ook me vriendin ik weet niet hoe ik dit moet brengen ik vind dit zo moeilijk en hoe kan ik hiermee verder en zal mijn zoontje dit altijd blijven houden met mij viste en vriendinnen mensen die hier niet voor open staan denken minstens dat je gek aan worden bent zij inmiddels ook
kan iemand mij helpen
groetjes elline