Loading...
nl

zielsverwant

gast
gast dec 28 '09
Natalie, mag ik je één tip meegeven hoe moeilijk die ook is; heb geen verwachtingen, die kunnen alleen maar tot teleurstellingen leiden.

Maar eigenlijk mag ik je die tip niet geven omdat je het zelf moet ondergaan om te weten wat ik ermee bedoel.
Wees jezelf bewust van de dingen die je "verwacht" en weet dat dit een illusie is die niet anders dan een zeepbel is. En die zeepbel spat hoe dan ook eens uitéén omdat die gewoon niet het eeuwige leven heeft. Maar weet ook dat daarmee niet alles weg is, het is alleen de zeepbel die spat.

Verder wil ik je heel veel geluk wensen in deze spannende tijd.
admin
admin jan 9 '10
Ik heb genoten van je verhaal en je topic sprak mij gelijk aan. Ik hoop echt dat je nog lange tijd contact zult hebben met deze jongen, erg bijzonder allemaal. Ik maak ook zoiets mee, een jongen heeft een topic op internet geplaatst waarin hij mensen helpt met problemen. Na een tijdje , over en weer gemail, kreeg ik hem in mijn msn... en de gesprekken zijn zoooo heerlijk. Gisteren van 20.00 tot 23.00 met hem op msn gezeten.

Hij voelt soms dingen aan die ik zeg, of ik typ wat hij in gedachten heeft, het voelt allemaal zoooo heerlijk. Echt als een zielsverwant. Alleen is het vriendschappelijk...

Vandaar dat je topic me erg aansprak, bijzonder hoe de dingen kunnen lopen.

Veel plezier en geniet er van.
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Heerlijk he dat je elkaar zo goed kan aanvoelen zonder dat je maar iets hoeft uit te leggen !
Ik hoop dat jullie elkaar eens zullen ontmoeten! en als je dan in elkaars ogen kijkt!

Zucht.......

Dank je, jij ook veel plezier meid!

Liefs Natalie
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki