Loading...
nl

it´s me!

dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ok,hier dus een schitterende foto van mij!!!!

wie wil m voor me lezen?

ik hoop dat dit wel een geschikte is,en duidelijk genoeg om m te lezen...

iieehhh spannend! ;)
Delen:
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
oooh,sorry t ging fout.. :o

nog 1x..

web page link
dragonfly
dragonfly sep 25 '06
heeft er iemand zin om foto´s te lezen?? .....iemand?

ik ben niet ongeduldig hoor!.nnneeeeeeee echt niet! ;)
yannick
yannick sep 26 '06
naja ik zal het wel weer proberen..
aller eerste heb je een licht blauwe aura, Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid. je gaat met veel mensen om, je bent een leiding gevent persoon. volgens mij geeft je mensen raad. eten vind je heel belangrijk, je geniet van eten,(ik trouwens ook)je houd van afwisseling,het zelfde is altijd zo saai. je wilt alles uit het leven halen, en wil van het leven genieten. je probeert altijd vrolijk over te komen, maar soms kan je ook in een dip zitten. je kan makkelijk in een stemming van anderen komen. je bent heel gevoelig. denk wat meer aan jezelf, en maak meer tijd voor jezelf over.
dragonfly
dragonfly sep 27 '06
hoi yannick!
nou, wat lief dat jij mijn wel foto wilde lezen! ;)
bedankt! :D

bijna alles klopt,behalve leidinggeven,dat laat ik liever aan anderen over!
en dat over eenzaamheid ,mag je me nog ff uitleggen,en ook gereserveerdheid,weet niet hoe ik dat moet zien..

wel goed gedaan zeg!vooral dat laatste zinnetje,kryg vaak als advies te horen!
nu nog opvolgen.....!
:o
yannick
yannick sep 28 '06
je bedoelt de eigenschappen van je lichtblauwe aura?? ;), naja het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen over heen komen met jou.
vaak heeft de eigenschappen hier boven te maken met een lichtblauwe aura. en dat leiding geven was een fout van mij, ik moet ook nog leren. en daarom zijn we hier ;). dat zou ik dan snel opvolgen hea;)
dragonfly
dragonfly sep 30 '06
maar toch een vraagje,
is t soms zo dat er verder weinig over mijn foto te zeggen valt behalve de standaard uitleg bij een lichtblauwe aura?

en deze vraag geld trouwens ook voor de anderen die kunnen fotolezen(dit i.v.m. t wel lezen van de nieuwe aanvragen... :()

of is deze foto soms niet geschikt?

een teleurgestelde dragonfly...

p.s.ook de foto van luna werd helaas niet beantwoord..
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '06
Ik vind het moeilijk om je foto te lezen. Heb je misschien een andere waarin je recht in de camera kijkt? Meestal werkt het bij mij zo, dat als ik een foto zie, en ik wat doorkrijg ik het ook opschrijf. Het lijkt daarom mss vrij willekeurig dat ik doe, maar wat dat betreft laat ik me volledig leiden door mijn gevoel. Misschien heb jij op dit moment het wel helemaal niet nodig dat je foto wordt gelezen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik nog niets gezien heb bij jouw foto.
dragonfly
dragonfly okt 3 '06
hey nims!

ik zal es kijken voor een andere foto.
wat is (voor jou bijv.) het maximum ,dat een foto moet zijn?ik bedoel wat datering betreft.
de foto die hierboven staat is namelijk ergens begin zomer 2006 gemaakt.

groetjes dragonfly
dragonfly
dragonfly okt 3 '06
ben dr weer :D,en heb een andere foto gevonden!

hier is tie dan:
klik hier

groetjes dragonfly
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 4 '06
Hoi dragonfly, deze is beter. Het maakt in principe niet uit, uit welk jaar de foto komt. Maar hoe recenter hoe beter. Ik zal het maar eens proberen. Ook deze is onder voorbehoud.

Jij kan vrij hard zijn. Toch ben je niet altijd even consequent hierin. Je zou wat makkelijker mogen zijn in de dingen die je overkomen. Ik heb het gevoel alsof je soms de dingen voor jezelf moeilijker maakt dan dat ze zijn.

Je bent erg verzorgd op jezelf, en je vind het belangrijk om er netjes uit te zien. Het hoeft niet zozeer goed, slank en knap te zijn, als het maar netjes en verzorgd is.

Kritiek raakt je niet, tenminste zo lijkt het. Je houdt je makkelijk groot, en gaat later wel eens nadenken wat het nou was. Op de momenten dat het gebeurd, laat je je echter niet kennen, en houdt je je sterk.

Je kan heel goed beslissingen nemen, en hoeft daar niet heel lang over te wikken en te wegen. Toch ontbreekt in sommige beslissingen nog wel eens de logica, en ga je meer uit van je gevoel.

Je weet dat je een hard karakter van jezelf hebt, en kan hier goed mee omgaan door ook je zachte kant naar boven te laten komen. Helaas zijn er momenten van stress en drukte, dat je wel eens terugvalt in je oude patroon. Het zij zo. Je bent tenslotte wie je bent ;).

Zo, ben benieuwd of ik het goed gelezen heb.
dragonfly
dragonfly okt 4 '06
nou.........t klopt wel aardig!
wat betreftt harde karakter,ik ben eerder hard voor mezelf,dan voor een ander!ik zet snel de andere op de 1e plaats dan mezelf,waardoor ik zelf ,zeg maar ,eronder ´moet´lijden..!!!
ook kan ik hard zijn voor mezelf als ik perse iets wil bereiken,en mezelf voortdurend nieuwe doelen stel.(wat uitindelijk tot overspannenheid heeft geleid :()
weet nie of je dat bedoelde??! :rolleyes:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 4 '06
Dit bedoelde ik met: "Jij kan vrij hard zijn. Toch ben je niet altijd even consequent hierin." Dus niet naar iedereen ben je dat, en jijzelf bent daar eentje van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki