Loading...
nl

wie zou kikkertje's foto nog eens willen lezen?

admin
admin dec 27 '09
hallo allemaal,

omdat er best wat verandert is bij mij (voor mijn gevoel) zou ik graag zou eens mijn foto willen laten lezen.

wie druft er nog een keertje???

alvast heel erg bedank

Delen:
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
WOW!! Wat ben jij een mooie meid! Van binnen en van buiten!

Het eerste wat ik voel is heel veel moedergevoelens (logisch aangezien je zwanger bent)
Maar jij hebt echt veel geduld en bent heel zorgzaam!! Ik weet 10.000% zeker dat jij je kind heel veel liefde kan geven en een goede moeder zal zijn.
Ik heb ook het gevoel dat jij veel dingen achter je hebt gelaten wat verdriet betreft tuurlijk heb je momenten dat je in huilen kan uitbarsten maar je hebt het grotendeels afgesloten.
Spiritueel ben je ook heel sterk en je ontwikkeld je steeds meer! volgens mij heb je ook een zielsverwant he de vader van je ongeboren baby. Ik heb het gevoel dat jullie 2 samen heel erg groeien en van je aankomende baby zul je nog veel meer leren.. Het houdt nooit op!

Liefs Natalie
admin
admin dec 27 '09
dank je wel natalie

-moedergevoelens jah dat klopt 100% zowel voor mijn zoontje als voor het wondertje in mijn buik.
-geduld heel veel (al is dat nu door de hormoontjes iets minder) en zorgzaam ben ik ook.
-ik heb idd veel verdriet achter me gelaten, maar ik ben nog niet helemaal klaar ermee af en toe val ik nog wel eens terug en barst ik idd het liefste in huilen uit maar ik ben heel erg goed opweg.
-spiritueel gaat ook steeds meer vooruit (gevoelsmatig merk ik dat) maar in de dagelijkse dingen merk ik dat nog niet echt. maar ik ben er niet meer bang voor zoals voorheen.
-zielsverwant ik denk zelf eerder mijn zoontje waarom weet ik niet.

heel erg bedankt voor je lezing

lief kikkertje
admin
admin jan 3 '10
wil nog iemand een poging wagen???
admin
admin jan 3 '10
Ok, ik zal schrijven wat ik voel als ik naar je foto kijk, lieve kikkertje.

soms maak je jezelf kleiner.. onbelangrijker dan dat je zelf vind dat je bent.
Achteraf ga je dat vervelend vinden want dan merk je op dat je niet gezien wordt in wie je bent/denkt/doet.
Je probeert je dan groter te maken om mensen in jouw omgeving, er op attent te maken, dat jij je zeg hebt, dat jij er bent,
maar dan is dan wat overdreven..en dan komt dat niet zo over zoals jij het percé wenste.
Kijk eens van waar dat gevoel van onbelangrijk soms te zijn vandaan komt, want in het binnenste van je zelf, wil je helemaal niet onbelangrijk zijn.
Je houdt van het leven, van lachen, van zot doen , ook van ernst en van nadenken.
Je kan een berg verantwoordelijkheden aan, je hebt een goed overzicht en een wijs inzicht, een goeie mam.
Dus kortom, je hebt alles in je om trots op jezelf te zijn, en jou gewoon te laten zien zoals je bent.
Je aura ook niet intrekken, zodat je bijna overal tegenstoot, of af en toe eens struikelt, of iets uit je handen laat vallen.
je bent schitterend, lieverd, je weet het he! wink
admin
admin jan 7 '10
@bellefleur.....ben een beetje laat met reageren maar (zoals je al wist) had ik het wel al gelezen wink.

het eerste gedeelte van jou lezen klopt wel ik moest wel even goed nadenken maar dat is echt in (schoon)familie dat dit gebeurt, ik weet de oorzaak ervan en dat het overdreven is heb ik idd zelf ondervonden doordat er nu grote ruzie is doordat ik mijn mond open gedaan heb (wijd er verder ivm open forum even niet verder over uit wink).

trots zijn op mezelf dat is moeilijk woord maar stukje bij beetje is het aan t groeien, ik begin weer "trots" te zijn op mezelf al gaat het langzaam met hele kleine beetjes.

mijn aura intrekken ik zal het proberen niet te doen maar hoe doe ik dat??

heel erg bedankt lieve bellefleur voor de lezing....jou woorden kloppen altijd maar meestal kom ik er via een omweg uit wat jou worden bedoel

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420