Loading...
nl

kaartje ..

admin
admin dec 25 '09
Daar ik vandaag tot een uur of 18 u in m'n huis alleen ben.
Geef ik m'n tijd aan jullie.
Ik heb hier prachtige engelenkaartjes (ooit van Annewil gekregen), en voor wie wenst, trek ik een dagkaart.
Uitzonderlijk alleen vandaag, ! en tot 18 uur.



Liefs,
Bellefleur
Delen:
Muin
Muin dec 25 '09
Ja lieve Bellefleur, ik wil een kaartje. smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Zou je er 1 voor mij willen trekken? Aangezien ik ook alleen ben smile
admin
admin dec 25 '09
ok... even geduld he lieverd!!!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
ok... even geduld he lieverd!!!


Tuurlijk.

Ik heb hier trouwens ook nog een heel iets liggen. Helaas nog geen tijd gehad het te lezen en toe te passen. Paar maanden geleden werd ik werkelijk gegidst naar: Engelsymbolen voor Kinderen (een liefdevolle begeleiding voor iedere dag) door Ingrid Auer.

Zitten ook engelsymbolen voor kinderen bij.
admin
admin dec 25 '09
Muin :
kaart "Maanfases"
Engel Haniël :
Merk hoe de maan van invloed is op je energie en de dingen die je doet en profiteer van deze maanfases.

De volle maan is een prefecte tijd om alles los te laten wat je niet meer nodig hebt, de nieuwe maan is de tijd om je te concentreren op het realiseren van je wensen en intenties. De avond voor volle maan is de beste tijd voor healingswerk en het opladen van kristallen en oliën.Spendeer ook tijd aan het kijken naar de maan en merk in jezelf hoe haar fasen je relaties beïnvloeden. Zodra je de relatie met de maan ontdekt me je vitaliteit en je stemmingen , zul je stees meer in aanraking komen met haar Goddelijke energie.

De aura van Haniel is blauwachtig wit, net als het schijnsel van de volle maan. De maansteen staat in relatie tot haniël en heeft een magische voedende energie.Draag hem aan een kettinkje om je hals of houdt een maansteen in je hand wanneer je Haniël wilt aanroepen. Zij zal voor je zorgen met haar zorgende, moederlijke energie en wonderen laten gebeuren via haar liefde voor jou.
Muin
Muin dec 25 '09
Dit is prachtig Bellefleur. Dank je wel.
Ik ga kijken op internet waar ik een maansteen kan kopen. grin
admin
admin dec 25 '09
Hemelwandelaar,
"kristalhelder Intenties"
Aartsengel Michaël : " Wees helder en duidelijk in wat je wenst en concentreer je erop met een vaste overtuiging."

" Nadat je om begeleiding hebt gevraagd, moet je duidelijk maken wat je werkelijk wenst. Weet dat je (net als iedereen) in elk opzicht het allerbeste verdient. God wenst iedereen voorspoed en genoeg van alles toe. Visualiseer dat je wens al werkelijkheid is geworden en ervaar de emotionele en lichamelijke gevoelens van je gemanifesteerde verlangen. Maak je er niet druk om hoe je verlangen werkelijkheid wordt. - het oneindige creativiteit van de Schepper zal het je op een kristalheldere manier voorschotelen. Volg gewoon maar je innerlijke leiding om de stappen te ondernemen om je Goddelijke wens werkelijkheid te laten worden en sta jezelf toe al het goede te ontvangen zoals het op je pad komt.


Michaels aura is koningsblauw met schakeringen van koninklijk purper. Als hij bij je is zie je wellicht kobalstblauwe lichtflitsen. De edelsteen sugiliet vibreert op het energie niveau van de aarstengel Michael. Als je een sugiliethangertje om je hals draagt, kun je de wijze en liefdevolle boodschappen van Michael channelen terwijl je aan het praten bent.
Cialara
Cialara dec 25 '09
Lieve Bellefleur,

Voor mij ook graag een kaartje? Leuk zeg! Dat je dat vandaag doet...

Liefs Jorine
admin
admin dec 25 '09
Jorine : "prioriteiten "
Aartsengel Metatron :
Concentreer je op de dingen die de hoogste prioriteit voor je hebben. Ik zal je helpen om je hiervoor te motiveren en de boel op orde te brengen.

Wat is je roeping? Wat laat je hart zingen? Wanneer je jezelf op dit gebied concentreert wordt je vreugdevollle energie hierover veel groter, zodat iedereen hier voordeel van heeft. Maak een tijdschema en besteed meer tijd aan projecten en activiteiten waar je hart bij betrokken is. Maak keuzes die je prioriteiten in ere houden en je levensmissie ondersteunen.

Metatron is een van de twee aarsengtelen die eens als mens op aarde hebben rondgelopen ( de ander is Sandolphon) Metatron was de profeet en schriftgeleerde Enoch, die ten hemel gestegen is na zijn voorbeeldige aardse leven. Hij zet werk in de hemel voort als schrijver en verslaglegger. Hijs mensen behulpzaam om orde op zaken te stellen en hun bekwaamhied als verslaglegger te ontwikkelen. Wanner je Metatron aanroept , zal hij je motiveren om orde aan te brengen in je prioriteiten.
admin
admin dec 25 '09
Bellefleur, wil je voor mij ook een kaartje trekken?
Cialara
Cialara dec 25 '09
Duidelijke taal Bellefleur! Dank je wel voor deze kaart. smile
gast
gast dec 25 '09
Nou Belle, als je toch bezig bent.......zou je er voor mij ook eentje willen trekken?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hemelwandelaar,
"kristalhelder Intenties"
Aartsengel Michaël : " Wees helder en duidelijk in wat je wenst en concentreer je erop met een vaste overtuiging."


Ja. Zit heel veel waarheid voor mij in en werk. Dank je Belle. Het sluit mooi bij mijn ontwikkeling aan.
admin
admin dec 25 '09
Origineel bericht van: Hans
Bellefleur, wil je voor mij ook een kaartje trekken?


kaart " Vrede "
Aartsengel Chemuël : Vrede ontstaat pas dan als je inziet dat alleen liefde echt is.

" Kijk door de oppervlakte van deze situatie heen en zie de onderliggende waarheid : dat iedereen die er bij betrokken is een kind van God is, vervuld van liefde. Door je op deze liefde te concentreren zul je liefdevolle gedragingen teweegbrengen en daarmee ook liefdevolle oplossingen. Ook al lijkt het soms dat dit niet zo is, je kunt erop vertrouwen dat er hogere wijsheid voorhanden is. Liefde is de enige kracht die er bestaat en haar licht schijnt altijd, hoe donker het soms lijkt. Blijf bij je inentie om naar voorbeelden van dit licht in jezelf en andere mensen te zoeken, dan zul je steeds meer licht in je hart, gedachten en leven hebben. Dit inzich is het fundament waarop vrede gebouwd is.

Als je behoeft hebt aan meer gronding, kalmte en vrede in jezelf, kun je Chamuël aanroepen. Hij is de aartsengel van persoonlijke en wereldlijke vrede. Hij is heel erg vriendelijk, liefdevol en innemend en hij roept een aangenaam gevoel van opwinding bij je op als hij met je aan het werk is.
Weet dat Chamuël je werkelijke kwaliteiten kan zien, en hij je onvoorwaardelijk lief.
admin
admin dec 25 '09
Dank je Bellefleur!!!

Een hele fijne kaart. smile
admin
admin dec 25 '09
Origineel bericht van: gast
Nou Belle, als je toch bezig bent.......zou je er voor mij ook eentje willen trekken?


Kaart : "Groeten uit de Hemel."
Aartsengel Azraël : " Je geliefden in de Hemel maken he tgoed. Laat je verdriet los en sta open voor hun liefdevolle zegeningen.

Je geliefde overledenen zijn niet ver weg. Zij zijn in feite heel dicht bij je. Op stille ogenblikken kun je hun aanwezigheid voelen.Zj zijn dan echt bij je en ik vraag je om hierbij op je intuitie te vertrouwen. Ze kunnen je ook in een droom opzoeken. En weet dan dat zij datzelde voor jou wensen. Je geliefden willen samen werken met je beschermengelen om je te helpen in vrede te leven, dus let op nog meer tekens vanuit de Hemel.

Azraël staat bekend al de "Doodsengel" , want het is zijn belangrijkste taak om de mensen te helpen bij hun overgang naar de hemel op het moment van hun lichamelijke dood. Her is absoluut geen morbide rol, want Azraël ontvangt de nieuw aangekomen ziel met licht en liefde om deze ervaring positief en comfortabel te laten zijn. Azraël helpt de overleden geliefden om contakt te maken met hun levende familieleden en vrienden. Je kunt Asraël vragen om je een boodschap over te brengen of je geliefden in de hemel in een droom te laten verschijnen.
Muin
Muin dec 25 '09
Lieve Bellefleur,

Als dank heb ik voor jou een kaart getrokken smile

Stamera

Engel : Stamera
Van : VERGEVING
Quote : Stamera, mooie Stamera... kom in mijn leven, mijn liefste, en maak mij heel. Vervul mij met uw volledige vergeving door alle restanten van mijn onverdraagzaamheid jegens mijn eigen onvolkomenheden weg te spoelen. Stamera, gezegende, neem mij in uw armen van liefde... U bent mijn vriend en metgezel, Stamera. U bent mijn zegen.
Omschrijving : Vergeef uzelf om de heling compleet te maken. Het is onmogelijk om terug in de tijd te gaan en het verleden te veranderen, maar u kunt wel uw gevoel erover veranderen. Vergeving heeft een eigen ritme in het proces van heling en release. Wanneer u vergeving forceert, hebt u de les van acceptatie nog niet begrepen. We hebben geleerd onze gevoelens te negeren, maar niet onze beleving van iets onaangenaams. Hoe ver u uw gevoelens ook wegstopt, het blijven uw gevoelens. Ergens komen ze altijd weer naar u terug.

Onaangename gevoelens zijn onze redding, want zij vertellen u dat u moet opletten, en stimuleren u tot handelen! Vaak kunt u door op een vriendelijke toon te zeggen wat u echt voelt, een ervaring transformeren. Wanneer de ander u niet wil begrijpen, dan kunnen uw gevoelens u meedelen het te laten omdat het niet goed is. Dit kan moeilijk zijn als er geen alternatieven voorhanden zijn. Roep Stamera met heel uw hart en vraag om kracht, helder inzicht en moed.

Wanneer het gedrag van een ander u kwetst, dan is dit een boodschap van uw Eeuwige Zelf die weggedrukte gevoelens van schuld, schaamte en zelfverachting laat zien. Hebt u dergelijke gevoelens niet, dan laten de daden van de ander u namelijk onberoerd. De eerste stap is dus om te erkennen hoe u zich werkelijk voelt.

Uw lichaam houdt de gevoelsherinnering aan traumatische gebeurtenissen vast, zoals uw geest de beelden vastlegt. De cellen die deze gevoelens vasthouden zijn een soort dozen. U moet ze openen en voelen wat erin zit om de ervaring te kunnen loslaten. Tot het moment dat u de moed en het verlangen hebt om dit te doen, zal de weggedrukte emotionele essentie het patroon herscheppen door als een magneet nieuwe mensen en omstandigheden aan te trekken met een soortgelijke essentie. Dit lijkt misschien wreed, maar het is toch een geschenk van God om uw aandacht te trekken naar alles wat u van liefde afhoudt zoals deze gedragspatronen doen. Hebt u eenmaal een trauma diep doorvoeld en losgelaten, laat dan ook de herinnering gaan. Vergeef en u zult vrij zijn. Begroet nieuwe situaties als gidsen en vraag Stamera om u te helpen om deze gelegenheden duidelijk te zien en te begrijpen.

Soms kan er opeens een intens gevoel van heling en vergeving zijn. Vaker neemt het meer tijd. Vertrouw op uw beschermengel en uw Eeuwige Zelf die u begeleiden op het pad naar heelheid zo snel als u kunt. Het is geen wedstrijd; en u bent ook niet perfect. U bent menselijk en leert om goddelijk te worden. Elke keer dat u van uzelf verwacht dat u perfect bent, en vervolgens u zelf streng beoordeelt omdat u niet perfect bent, valt u weer terug in het oude patroon dat een gebrek aan eigenliefde tentoonspreidt.

Als de vergeving totaal is, zult u zich rustig, blij, gelukkig en geliefd voelen. Uw leven zal veranderen in reactie op uw heling, en zal het eindeloos herhalende, zelfde oude patroon verlaten en u bevrijden om uw Goddelijk Plan te kunnen uitvoeren. Meer en meer zult u zich realiseren dat u zich bevindt in de tedere omhelzing van Stamera. Ook al leeft u nog steeds in de wereld van lijden en pijn, uw waarneming ervan zal veranderd zijn. U wordt niet langer onder uw eigen angst bedolven. In plaats daarvan zult u vervuld zijn van mededogen en een verlangen om te helpen als u de pijn van anderen voelt.

Fijne kerstdagen,
xxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 25 '09
Ben ik nog op tijd voor een kaartje? smile
admin
admin dec 25 '09
ja hoor NiMs, komt er zo aan!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki