Hoi dragonfly, deze is beter. Het maakt in principe niet uit, uit welk jaar de foto komt. Maar hoe recenter hoe beter. Ik zal het maar eens proberen. Ook deze is onder voorbehoud.
Jij kan vrij hard zijn. Toch ben je niet altijd even consequent hierin. Je zou wat makkelijker mogen zijn in de dingen die je overkomen. Ik heb het gevoel alsof je soms de dingen voor jezelf moeilijker maakt dan dat ze zijn.
Je bent erg verzorgd op jezelf, en je vind het belangrijk om er netjes uit te zien. Het hoeft niet zozeer goed, slank en knap te zijn, als het maar netjes en verzorgd is.
Kritiek raakt je niet, tenminste zo lijkt het. Je houdt je makkelijk groot, en gaat later wel eens nadenken wat het nou was. Op de momenten dat het gebeurd, laat je je echter niet kennen, en houdt je je sterk.
Je kan heel goed beslissingen nemen, en hoeft daar niet heel lang over te wikken en te wegen. Toch ontbreekt in sommige beslissingen nog wel eens de logica, en ga je meer uit van je gevoel.
Je weet dat je een hard karakter van jezelf hebt, en kan hier goed mee omgaan door ook je zachte kant naar boven te laten komen. Helaas zijn er momenten van stress en drukte, dat je wel eens terugvalt in je oude patroon. Het zij zo. Je bent tenslotte wie je bent
.
Zo, ben benieuwd of ik het goed gelezen heb.