Hey bedankt voor het lezen van Lizzy haar foto.
Lizzy komt uit een asiel vandaar dat ik weinig van haar weet. Ze woont nu 3 jaar bij ons.
Ik denk wel dat ze iets van een trauma heeft (had) want ze was eerst heel shuw in het asiel zeiden ze dat ze niks van mensen moest hebben. De eerste avond was heel raar want we dachten we laten lizzy even alleen in de keuken, maar ze begon tegen de keuken aan te bonken, toen ik die open deed krabte ze me. het was heel eng. De dag erna was ze echt heel lief en dat is ze altijd gebleven. Alleen de eerste maanden had ze in haar slaap een soort van spastische trekken. Maar die zijn ook weg.
Ik probeer haar ook al mijn aandacht te geven. En dat vind ze ook wel leuk soms laat ze dat wel zien, maar soms negeert ze me als ik haar aandacht wil geven. Vooral als er visite is dan wil ze het niet. Soms heeft ze zoiets van doe maar wat je wil met me maar ik reageer toch lekker niet.
Maar lizzy kan ook echt een knuffelkont zijn, dan kan ze echt uren met je knuffelen en spint ze heel hart. Ze komt mij soms ook heel vrolijk en blij gegroeten als ik weg ben geweest. Wat mij soms erg pijn kan doen omdat ik dan het gevoel heb dat ik haar pijn doe.
Soms kan ze ook om niks krabben of slaan. het volgende moment is dan weer aanhalig of het spelen is of de gevolgen van het asiel of wat ervoor is gebeurd weet ik niet. Dus kan best zijn dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens moet doen. In het asiel zat ze ook zielig en bang in een hoekje. Eigenlijk zou ik op de een of andere manier heel graag willen weten wat Lizzy voor de tijd dat ze bij mij kwam allemaal heeft meegemaakt.
En lizzy speelt heel graag, ze gooit vanalles van tafel om er mee te spelen. ze houd ook van rennen door het huis. En andere katten vind ze ook niet zo leuk want zodra de kat van de buren buiten komt, wil ze ook buiten om hem te slaan.
Maar bedankt voor het lezen van de foto van Lizzy