Loading...
nl

Droom van Saskia

saskia
saskia dec 22 '09
Afgelopen nacht had ik een droom waar ik nou niet bepaald vrolijk van werd. Hij ging zo:
In een soort stiltekamer is een meisje en ziet er uit als een half-bloed chinees/europiaans. Ze oogt ongeveer een jaar of 7. In die kamer staat ze luid te schreeuwen uit enthousiasme. Maar ineens wordt ze door een paar mannen meegesleurd die er in kleding rondlopen zoals boeddisten. Of het daadwerkelijk boeddisten waren weet ik niet, maar zo zien ze er wel uit. Vervolgens buiten hebben ze inmiddels stokken en planken in hun handen en slaan het meisje helemaal in elkaar. En met zeer grof geweld. Tevens wordt ze op haar hoofd geslagen, waar de funtanel zit. Het wordt zo erg dat ik mezelf uit mn droom moet praten, om er niet helemaal gek van te worden. De droom droomde ik alsof ik naar de tv kijk. Het meisje wordt gefilmd door een camera man en die dus filmt terwijl het meisje in elkaar wordt geslagen. En er wordt niets ondernomen om het meisje te helpen. Ik roep nog in mn droom: doe nou wat! Waarom doet er niemand wat? Het meisje huilt en schreeuwt terwijl ze zo met haar bezig zijn. uiteindelijk heb ik mezelf wakker gekregen om dit niet langer te hoeven aanschouwen, want ik werd er naar van tot in mijn botten.
Wie heeft hier een antwoord op wat het zou kunnen betekenen?
Ik ben vroeger erg gepest als klein kind zijnde en was erg teruggetrokken persoon. Tevens heb ik mijn leven lang iets gehad met mannen die me altijd een kopje kleiner probeerde te maken in figuurlijke zin. Zou dit er misschien iets mee te maken kunnen hebben dat het zich nu zo uit?
Hopelijk heeft iemand hier een idee over.
Delen:
admin
admin dec 27 '09
Hoi Saskia,

Mijn intuïtie zegt dat je ervaring als gepest meisje, die het gevoel had dat mannen je nooit serieus namen, inderdaad met deze droom te maken kunnen hebben.
Ik merk om me heen, dat veel mensen dromen dromen, die te maken hebben met verwerking,,, het verleden een plek kunnen geven naar 2012 toe.
De kracht die je had om uit je droom te komen, moet je het vertrouwen geven dat je NU de kracht bezit om sterk te zijn en dicht bij jezelf te blijven. Je hoeft je niet meer beter voor te doen dan je bent, je bent jezelf en je kan jezelf redden uit vernederende situaties.

Dat gevoel heb ik bij je droom ...

Namasté
Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki