Loading...
nl

Overleden neef

admin
admin dec 22 '09
Ik oordeel niet!
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
is het mogelijk om zijn nieuwe naam door te krijgen? dat we eventueel toch terug een band samen kunnen hebben en contact terug hebben
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Zijn nieuwe naam ??
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
als hij eventueel geincarneerd zou zijn terug
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik zie bij de ruzie 1 jongen voorop staan en 2 jongens achter hem.
De Jongen die voorop staat heeft donker haar lijkt op een marokaan of 1 van die landen, maar goed ik ben niet zo goed in landen schatten sorry..
Grote neus die valt heel erg op,met een knik erin haar heel glad naar achter dik haar. heel net grijs pak aan zo zie ik hem nu. Hij is denk best klein ik geloof een kop kleiner dan je neef. Ik weet niet hoelang hij is.
De 2e is heel dik en staat achter hem maar hij heeft er niet veel mee te maken het gaat voornamelijk om die voorste waar hij ruzie mee had. Dit zijn meer zijn handlangers. Hij laat mij alleen zien dat hij dik is met krullen de 3e laat hij me helemaal niet zien.
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik heb geen idee of hij geincarneerd is, is dan wel heel erg snel
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
dank je wel
is het soms mogelijk om een eventuele schets daarvan te maken?
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
m'n neef was rond de 1m85 a 1m90 dacht ik
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Als jij kan tekenen haha lol

Ik kan namelijk helemaal niet tekenen sorry
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
kan je iets meer vertellen over de vorm van het gezicht?
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
ola ola, Dik zeg je die 2de hmmmm zijn ex magie heeft er mee te maken, die haar vriend nu, die is dik en die kwamen daar ook
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik ga even een plaatje zoeken is het geen beter idee om dit even prive te bespreken?
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
ja doe maar wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
heb je geen foto van hem
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
moet ik eens aan m'n zus vragen die had er laatst nog contact mee met zijn ex, die magie wou eerst met mij verkeren, maar ik had die afgewezen. nadien ben ik op feestje verschoten dat mijn neef ermee samen was. Zal het eens vragen aan m'n zus
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik heb je effe een prive berichtje gestuurd,
is zijn ex magie blond?
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
ze was blond, ros ook en nu zwart geverfd
kan je erover nog iets meer vertellen
kan ik zeker zijn

ga ff berichtje lezen
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik zag een blond meisje met half lang haar stijl.. ze ziet er jong uit rond de 20,21,22,23 ik kan niet goed schatten. Kan dus ook iets ouder of jonger zijn. Ik zie haar samen met die dikke krulbos.
Ze is slank denk maat 36/38 en rond de 1.70 als ik het goed zie blauw grijze ogen. Dit meisje zie ik bij de 2e jongen
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
zo haar tot haar oren of tot haar nek, is magie is ongeveer mijn leeftijd ja, dat zal ze wel zijn. deze heeft ook 2 verklaringen afgelegd en ze klopten niet, samen met haar zus, die haar verklaring klopte ook niet
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
wil iedereen enorm bedanken voor de hulp die jullie geboden hebben

dank je wel
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies