Loading...
nl

FreshLemon: Mijn foto

FreshLemon
FreshLemon dec 20 '09
Hallo allemaal,
hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, ben het eigenlijk helemaal vergeten blush

Maar ik zou dus wel weer eens mijn foto gelezen willen hebben.
Mijn recentste foto waarbij mijn ogen goed zichtbaar zijn:

Ik hoor het wel laugh!
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Het is lang geleden dat ik foto heb gelezen maar ik wil wel een poging doen..

Als ik naar jouw foto kijk heb ik het gevoel dat jouw energie heel snel wordt leeggezogen. Dit kan uiten in moeheid en hoofdpijn etc.
Je bent volgens mij nog heel jong maar aan wijsheid ontbreekt niks. Ik heb het gevoel dat je heel veel weet maar niet door school en of andere opleidingen. Gewoon omdat je ziel al wat ouder is en daar zit veel wijsheid in.
Heb jij huisdieren? Ik heb het gevoel namelijk dat je graag met dieren katten/paarden in de weer bent kan ook andere dieren zijn maar die komen snel in mij op dus dan zeg ik die dieren gewoon.
Je moet oppassen voor bepaalde mensen in je directe omgeving ik heb namelijk het gevoel dat niet iedereen het goed met je voor heeft. Ik voel veel jaloezie ik hoop dat je goed naar je gevoel luisterd dan weet je snel genoeg welke "mensen" ik bedoel.

Liefs Natalie
FreshLemon
FreshLemon dec 20 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Het is lang geleden dat ik foto heb gelezen maar ik wil wel een poging doen..

Als ik naar jouw foto kijk heb ik het gevoel dat jouw energie heel snel wordt leeggezogen. Dit kan uiten in moeheid en hoofdpijn etc.
Je bent volgens mij nog heel jong maar aan wijsheid ontbreekt niks. Ik heb het gevoel dat je heel veel weet maar niet door school en of andere opleidingen. Gewoon omdat je ziel al wat ouder is en daar zit veel wijsheid in.
Heb jij huisdieren? Ik heb het gevoel namelijk dat je graag met dieren katten/paarden in de weer bent kan ook andere dieren zijn maar die komen snel in mij op dus dan zeg ik die dieren gewoon.
Je moet oppassen voor bepaalde mensen in je directe omgeving ik heb namelijk het gevoel dat niet iedereen het goed met je voor heeft. Ik voel veel jaloezie ik hoop dat je goed naar je gevoel luisterd dan weet je snel genoeg welke "mensen" ik bedoel.

Liefs Natalie

Hoi Nathalie,
ik wil ten eerste zeggen dat je niets fout hebt. Helemaal niets.
En ik heb ook wel een idee wie die mensen zijn. Kunnen het er toevallig twee zijn?
Liefs Jorinda
admin
admin dec 21 '09
Onzekerheid, je verschuilt je vaak achter een schild zodat ander niet kunnen zien hoe jij je voelt.
Boosheid/verdriet je bent ergens boos/verdrietig over lijkt uit familie/vrienden kring
Bij mensen waar jij je prettig bij voelt ben je jezelf, dan schaam je je niet en voel je geen of weinig onzekerheid.
School krijg ik door krijg het gevoel dat het allemaal ff niet zo lekker loopt (mijn excuus als ik me vergis) het kan ook zo zijn dat je niet weet wat je wilt je moet keuze’s maken maar je weet niet welke juist en onjuist zijn.
Toch zie ik ook een hele lieve en vrolijke meid dit mag je gerust laten zien aan de buiten wereld, je mag er wezen hoor laugh.

Feedback op mijn lezing zou leuk zijn aangezien ik dit nog niet zo lang doe.
Liefs kikkertje
FreshLemon
FreshLemon dec 21 '09
Origineel bericht van: kikkertje
Onzekerheid, je verschuilt je vaak achter een schild zodat ander niet kunnen zien hoe jij je voelt.
Boosheid/verdriet je bent ergens boos/verdrietig over lijkt uit familie/vrienden kring
Bij mensen waar jij je prettig bij voelt ben je jezelf, dan schaam je je niet en voel je geen of weinig onzekerheid.
School krijg ik door krijg het gevoel dat het allemaal ff niet zo lekker loopt (mijn excuus als ik me vergis) het kan ook zo zijn dat je niet weet wat je wilt je moet keuze’s maken maar je weet niet welke juist en onjuist zijn.
Toch zie ik ook een hele lieve en vrolijke meid dit mag je gerust laten zien aan de buiten wereld, je mag er wezen hoor laugh.

Feedback op mijn lezing zou leuk zijn aangezien ik dit nog niet zo lang doe.
Liefs kikkertje

Die onzekerheid klopt wel inderdaad. Vooral bij "nieuwe" mensen ben ik niet helemaal mezelf.
School gaat door gezondheid niet zo goed, maar qua cijfers wel. Ik probeer inderdaad een knoop door te hakken, maar ik wil eerst meer informatie, voordat ik uiteindelijk de knoop doorhak.

Dankjewel voor de lezing!
admin
admin jan 12 '10
Ik kan deze foto niet lezen, ik ken Jorinda iets te goed. Maar zou iemand het nog eens willen pogen?? Alsjeblieft??

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki