Loading...
nl

nieuwe tijd die gaat komen

saskia
saskia dec 20 '09
Na een lange tijd ben ik weer terug op deze site. Ik heb me in 2006 ingeschreven en af en toe weleens gekeken, maar door omstandigheden ben ik een tijd weggeweest. Hier komt de reden. Ik ben erg verdwaald geweest,namelijk dat ik van mezelf verwijderd ben geweest. Ik heb een relatie gehad waarbij ik alles was behalve mezelf. Al vanaf mijn kindjaren weet ik dat ik een hogergevoelig iemand ben. En dat ik gaves heb meegekregen. Die heb ik een hele lange tijd ver weg gestopt. Sinds ik de relatie heb beeindigd ben ik weer terug aan het komen. Het laatste jaar is dat heftiger te voelen dan ooit. Mijn gaves lijken sterker te zijn dan dat ik dacht dat ze waren. Ik kan namelijk magnetiseren en dat is zo goed geworden dat ik vrij snel het doel kan bereiken wat ik moet bereiken. Ik kan mensen vrij snel van hun pijn/ verdriet verlossen.

Nu merk ik ook dat door de nieuwe tijd die gaat komen er steeds meer gezuiverd wordt. Heel veel oude zeer komt omhoog en lichamelijk heb ik ook verschijnselen, waardoor ik merk dat er het een en ander wordt gezuiverd. Soms heb ik weleens het idee dat ik er helemaal er alleen voor sta, hoewel ik weet dat ik niet de enige ben.
Al een lange tijd weet ik dat ik ooit voor mezelf ga beginnen en dat dat met kinderen te maken heeft. Door het feit dat ik mezelf zo lang heb verwijderd van mezelf weet ik nog niet hoe dat zich zal vormen, maar ik weet dat mijn doel steeds nader komt.
Ik wil kinderen helpen en begeleiden en magnetiseren. En nu merk ik door alle oude zeer dat ik verwerkt heb of nog aan het verwerken ben, ik steeds meer ga lezen om mijn doel te gaan verwezenlijken.
Ook al weet ik dat er nog veel voor de boeg staat, ik weet nu dat ik steeds sterker sta en weet waar ik mijn hulp vandaan moet halen en dat ik die ook krijg. Eindelijk na jaren durf ik weer te vertrouwen op de engelen en de gidsen die ik bij me heb.
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 20 '09
Hai Saskia.

Ik heb bewondering voor je. De keuze die je gemaakt hebt om uit je relatie te stappen, de kracht om jezelf weer te willen hervinden.

Alles zal zeker niet zonder slag of stoot gegaan zijn. Maar ook inwendig, in jezelf, niet te vergeten.

Wat ik je nog wil vragen, je hebt dit toppic 'nieuwe tijd die gaat komen' genoemd. Hoe bedoel je dat?

De nieuwe tijd na afronding en hervinden van jezelf met alle aspecten of juist de overgang naar de 5e dimensie, de nieuwe tijd?
saskia
saskia dec 21 '09
Hai Hemelbewaarder,

Dank je voor je reactie. De kracht om mezelf te hervinden heeft zeker wat stoten gehad en heeft ook 2 jaar geduurd voordat ik weer bij mezelf was.
Nog steeds heb ik nog weleens momenten dat ik weer wordt teruggegooid in die tijd en dan is het wel weer even pijnlijk. Toch ben ik sterker dan ooit voor mijn gevoel. En mn toppic is een beetje dubbel. Ik heb om 2 redenen zo genoemd. En dat is idd wat je al aangaf, de nieuwe tijd die gaat komen na een flinke afronding en ook de overgang naar de 5de dimensie, omdat ik me daar soms ook door wordt meegesleept.

groetjes Saskia
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 21 '09
Dank je voor je fijne reactie.

Is wat ik al dacht. Het is niet echt altijd los van elkaar te zien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki