Loading...
nl

jongen/meisje wie wil het proberen?

admin
admin mrt 5 '10
Heb ik meteen al gezegd volgens mij wink
eveline
eveline mrt 5 '10
Ik denk een jongen.
admin
admin mrt 6 '10
Hee Kikkertje jij ook een visje wat is je datum de mijne 14/3

groetjes Bea
Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Wanneer gaan we het weten eigenlijk?
admin
admin mrt 18 '10
@heidel in juli winknog lang hou ik jullie in spanning he laugh
admin
admin apr 21 '10
hai hai...

kom weer ff mijn buikje aan jullie showen, inmiddels ben ik 28 1/2 weken zwanger laugh

*inclusief tijgerprintje crazy*

Maryssa
Maryssa apr 21 '10
Lieve Kikker,

Wat gezellig dat je even langskomt hier! Hoe gaat het met je? Prachtige buik heb je hoor! Wat vliegen de weken hè. 28 1/2 week al. Tijgerprintje daarvan dacht ik eerst wat bedoelt ze nou..later zag ik het. Misschien je huid insmeren met olie? Is goed voor je huid en ontspannend voor jou en Ienimini grin

Liefs Maryssa
admin
admin apr 21 '10
dank je wel voor je reactie laugh
ik heb wat problemen gehad met mijn laptop & internet en weinig tijd hihi...
hier gaat alles goed al begint het nu toch wel zwaar te worden mijn lijf begint me nu af en toe toch wel ff in de steek te laten maar des al niet te min geniet ik nog met volle teugen laugh. en dat tijgerprintje helaas niks meer aan te doen wink(heb ik overgehouden aan de zwangerschap van de oudste ondanks het vele smeren maar ja wat wil je als je dik 25kg bij komt :$). hoe is het met jou?

liefs kikkertje
admin
admin apr 21 '10
heerlijk Buikje..
grin
admin
admin jun 14 '10
sow das alweer een tijd geleden, de tijd vliegt echt aan me voorbij hihi. alles gaat goed met mij en de kleine uk, ik heb overgins wel last van de wel bekende laatste loodjes maar ik vind dat ik niet mag klagen (in vergelijking tot de zwangerschap bij mijn zoontje)

ik ben nu 36 weken dus ik moet nog 4 tot de 40 weken....al denk ik zelf niet dat ik niet ga halen (puur een gevoel)

bijdeze ook nog even een fototje van mijn babybuikje

liefs kikkertje

gast
gast jun 18 '10
Haha, je rug is nu minder hol dan op de vorige foto. Mooi buikje hoor. Wel een echte jongens buik wink
Pegasus
Pegasus jun 18 '10
Ik heb nog steeds het gevoel het wordt een jongentje... Spannend.
Gaat alles goed?
admin
admin jun 21 '10
@gast thanks...ja idd zie het verschil van mijn rug ook (al doet ie wel meer pijn hahaha)

@pegasus op de welbekende laaste loodjes na gaat het redelijk hier. aan de ene kant ben ik heel nieuwschierig en aan de andere kant denk ik och laat die kleine uk nog maar ff zitten hihi
New Moon
New Moon jun 21 '10
Ik vermoed ook een jongetje smile
Acheliah
Acheliah jun 21 '10
Ik zeg een meisje ik ben trouwens Dieneke voor de mensen die het nog niet weten

Acheliah
Marenubium
Marenubium jul 20 '10
KIKKERTJE!!!

Volgens mij moet je nu al zo'n beetje (heul veul) uitgerekend zijn....hoe gaat het???
Ik geloof dat we met z'n allen behoorlijk benieuwd zijn wink
admin
admin jul 21 '10
Jaaaah, ik vermoed dat het al geboren is, óf dat het eraan zit te komen!!!
En voel nog steeds een meisje.....hoewel de meeste jongen zeggen. Ben benieuwd smile
admin
admin jul 21 '10
hai hai.....

eindelijk ff de tijd en zin om hier te posten wink.

ik ben afgelopen zaterdag 17-07-2010 bevallen van een kern gezonde dochter CHAYENNA ze woog 4040gram en 51cm. zowel chayenna als ik maken het goed. wel ben ik ingeleid (met 40.6 weken) en heb ik 12uur lang weeen gehad dat kwam door de gel (das wat ze gebruikte voor de baarmoedermond rijp te maken wink) en om 01.00uur in de nacht braken spontaan mijn vliezen en 1uur en 46min later was ze er na 6 min persen dus uiteindelijk heeft het razend snel gegaan. ze is een heel tevreden kindje wat veel slaapt en goed drinkt.

dit is ons meiske...

liefs kikkert
admin
admin jul 21 '10
Wat is ze mooi!
Had ik het toch mis, volgens mij zei ik jongen.
Fijn dat alles zo goed is gegaan smile

Marenubium
Marenubium jul 21 '10
KIKERTTTTTTTTTTTT! MEIS! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd laugh
En een hele mooi naam ook, welke goed bij haar past. Blij ook te vernemen dat alles vlot verlopen is!
En heel erg leuk dat je dit met ons gedeeld hebt laugh
KNUFFFFFFFFFFFFFFFFff en alle goeds voor jou en jouw kersverse dochtertje!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420