Loading...
nl

jongen/meisje wie wil het proberen?

admin
admin jan 10 '10
Na het zien van je foto's zeg ik jongen!
admin
admin jan 19 '10
@helma kreeg jij dat door van mijn rug???
@karin thanks
Helma
Helma jan 19 '10
Ja, meteen. Maar dat leek ook te komen door je houding, een nogal holle rug, dat viel me op.
admin
admin jan 22 '10
dank je wel voor de reactie helma, ja een holle rug heb ik idd (komt deels doordat ik 10jaar geturnt heb wink)
admin
admin feb 28 '10
tis al een hele tijd geleden maar ik dacht kom nog eens mijn baby-buikje showen laugh
Lena
Lena mrt 1 '10
mooi buikje al...
het is fifthy fifthy natuurlijk,maar aan je buik te zien...
een jongen...
admin
admin mrt 1 '10
Mijn eerste gevoel zegt meisje. laugh
paula39
paula39 mrt 3 '10
Hoi Kikkertje

Nu ik je gezicht ook heb gezien,denk ik een meisje

Geniet van je zwangerschap!

Liefs,

Paula
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Hihi...wat mooi kikkertje!
Ik heb je gezicht niet gezien, maar ik denk ook een meisje.
En ze heeft een heel mooie energie...fragiel, bijna.
Volgens mij communiceert ze met je...ik kan het mishebben, maar er zijn wat blauw/witte strengen om je buik heen. Alsof ze nu al naar haar omgeving rijkt; erg nieuwsgierig! Volgens mij zal de bevalling erg vlot verlopen.
Oh, deze is alive and kicking!
Gefeliciteerd laugh
admin
admin mrt 3 '10
Jeetje kikkertje nu snap ik wat ik zag ik zag ook een meisje met bloemetjes in het haar en ze hield je hand vast dus eigenlijk vergelijkbaar met wat Marenubium zegt....ben even stil van met kippevel.
nou ja afijn zo zie je maar het kan raar lopen in deze wereld.
Wens je ook een fijne zwangerschap en wanneer ben je ongeveer uitgerekend dan schrijf ik je alvast op de kalender bij me thuis.

droom lekker Bea
admin
admin mrt 4 '10
dank jullie wel voor de reactie's.

@Marenubium dat idee had ik dus ook al dat de kleine met me communiceert al ben ik me er niet van bewust meestal, ik heb ook het gevoel dat deze uk mij veel leer ook nu al. tis wel een druk kleintje maar in tegen stelling tot zoonlief is deze uk erg rustig in mijn buik wink. ik hoop het dat de bevalling vlot zal verlopen want bij mijn zoontje had ik een hele pittige bevalling

@bea wat leuk dat je jou beelden nu kan plaatsen, en het kan idd vaak vreemd lopen. ik ben 10juli uitgerekend dus ik moet nog een poosje wink
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: kikkertje

ik hoop het dat de bevalling vlot zal verlopen want bij mijn zoontje had ik een hele pittige bevalling

Hoe oud is je zoontje nu dan? shocked

Het lijkt me om eerlijk te zijn echt heel maf om een levend iets als een baby in je te dragen. Maar geloof ik kan het je wel heel diep op een spirituele manier raken. Ik hoorde laatst nog dat zwangere moeders altijd op goed gevoel zouden weten wanneer het zover is, dat ze gaan werpen. Aangezien ik geen vrouw ben zou ik het allemaal niet weten hoor, heel moeizaam proces geloof ik haha.
admin
admin mrt 4 '10
@core, mijn zoontje is van 3 februari 2 jaar en dus 2 1/2 als de kleine geboren is. bij mijn zoontje vond ik de eerste bewegingen heel raar maar ook super bijzonder, nu is dat anders omdat ik wist hoe het voelde, het is echt een heel mooi iets om je kind te voelen bewegen en af en toe je buik te zien bewegen van buiten af. spiritueel gezien is het voormij wel verandert sinds in zwanger ben op een of andre manier ben ik er opener naar gaan kijken. wanneer je gaat bevallen...tsja of ik dat echt bewust wist is voor mij een ? k weet wel dat ik de dag van de bevalling van mijn zoontje ineens heftige nesteldrang kreeg en dus met weeen nog het hele huis van boven tot onder heb gepoetst laughhihi
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
Oooooooooooh kikkertje dat wordt een kreeftje laugh
Ik ben van 9 juli, ahah.

Kreeften zijn bijzonder gevoelig en spiritueel aangelegd, ik hoop dan ook ten zeerste dat je een dochtertje krijgt. Kreeft met Maan, en dan nog vrouwelijk, is een bijzondere combinatie.
Het strookt met de nieuwsgierigheid die de kleine nu al heeft smile
Geniet er lekker van meis!
Volgens mij zijn we nu allemaal erg benieuwd, hihi.
Emuca
Emuca mrt 4 '10
Yay voor de kreeft! *is van 8 juli* laugh
gast
gast mrt 4 '10
6 juli ook een leuke datum (tegelijk met de Dalai Lama jarig wink)
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
LOL, dat wordt een dubbele viering dan in juli laugh
FEESTJE
admin
admin mrt 4 '10
laughlaughlaughik vind het zelf ook wel een mooie maand, ik ben zelf een visje, en mijn zoontje en man zijn waterman dus het blijft wel allemaal in de watersector hihi
elisabeth
elisabeth mrt 5 '10
Ik kreeg ook meteen het gevoel dat het om een jongen gaat. Ik ben benieuwd of dat ook gaat kloppen.
Heidelroos
Heidelroos mrt 5 '10
Origineel bericht van: kikkertje
bedankt voor de reactie's ben benieuwd naar de mening van de andere forumleden hihihi

Meissie... wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske