wij willen het waarschijnlijk wel weten bij de 20weken echo...maar dan houden we het wel geheim netzoals we bij dylan gedaan hebben al is dat heel erg moeilijk hihihi....familie gaan we dits keer denk ik niet zeggen dat we het willen weten omdat ze dan gaan vissen naar wat het word en ik ben zooooo slecht ik verzwijgen en mijn gezicht spreekt boekdelen wat dat betreft hihihi
ik zou gaan voor een jongen, meestal ben ik hierin vrij juist, bij mezelf was ik 2 maal juist , derde maal fout , en bij twee van mijn vriendinnen was ik ook juist, altijd spannend om te weten welk geslacht dat kleine wondertje voor je verhult in je buik, veel succes nog met je zwangerschap!
Mijn eerste ingeving was een meisje!! Daar blijf ik dan ook bij, hoewel de meesten jongetje zeggen
Maar als je het nou eens deelt met ons ipv met je familie, kan je er toch over praten ... hahaha ... jammer dat het een open forum is Ben benieuwd meis, mooi buikje zo te zien!!
Kikkertje, het van tevoren willen weten is niet zo mijn ding, maar: heb je ook last van je rug? Ik vroeg mij dat af na het zien van de laatste foto. Je hebt een mooi buikje hoor! Gefeliciteerd, en ik wens jullie toe dat alles voorspoedig mag verlopen!