Loading...
nl

jongen/meisje wie wil het proberen?

admin
admin dec 18 '09
hallo allemaal,

hier ben ik ook weer eens een keertje laugh.
wat jullie denken een jongen of een meisje? is een echo van 11 weken.

alvast bedankt voor de moeite heel veel liefs kikkertje

(mocht ik dit niet mogen plaatsen mijn excuus hiervoor)

Delen:
gast
gast dec 18 '09
Op het oog zou ik zeggen een jongetje. Maar echt weten doe ik dat niet. Je hebt altijd 50% kans.....;)
admin
admin dec 18 '09
had ik onlang jongetje gezegd? ja he! dus blijft die eerste ingeving.
admin
admin dec 19 '09
thanks...ik ben er zelf nog niet over uit hihihi.... mijn gedachte zegt een meisje maar innerlijk denk ik toch een jongen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 19 '09
1 ding weet ik, ik zit er altijd naast.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap he? Super! smile
Maryssa
Maryssa dec 19 '09
Ik denk dat je een jongetje krijgt, Kikkertje. Ik kan dat niet zien op de echo maar is mn gevoel.
admin
admin dec 19 '09
@hemelwandelaarje hebt 50-50 winken het is toch een gevoel/ingeving. bedankt voor de felicitatie laugh

@maryssa dank je voor de reactie.
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
volgens mij is het inderdaad een jongetje als je goed kijkt zie je een piemeltje of is dat iets anders!

Anyway als het maar gezond is!

Ik wens je een goede zwangerschap toe!
admin
admin dec 21 '09
bedankt voor de reactie's ben benieuwd naar de mening van de andere forumleden hihihi
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
Weet jij het eigenlijk al? of krijg je dat te horen na ongeveer zoveel maanden?
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
Mijn gevoel zegt een jongetje.
En wil je het weten bij de 20 weken echo... of wacht je tot de bevalling. Spannend.
admin
admin dec 21 '09
wij willen het waarschijnlijk wel weten bij de 20weken echo...maar dan houden we het wel geheim netzoals we bij dylan gedaan hebben winkal is dat heel erg moeilijk hihihi....familie gaan we dits keer denk ik niet zeggen dat we het willen weten omdat ze dan gaan vissen naar wat het word en ik ben zooooo slecht ik verzwijgen en mijn gezicht spreekt boekdelen wat dat betreft hihihi

thanks pegasus voor de reactie
Emuca
Emuca dec 21 '09
Oh.. ik krijg juist het gevoel 'meisje'. smile

Dat had ik ook bij mijn zusje.. als enige van de hele familie. Mijn moeder bleef me maar corrigeren; emmy, je kan ook een broertje krijgen hoor!
admin
admin jan 8 '10
ten eerste allemaal bedankt voor de reactie's....en als er nog meer gegadigde zijn die mijn echo willen "lezen" dan hoor ik het graag

ik wilde deze nog even met jullie delen wink

yenneke
yenneke jan 8 '10
ik zou gaan voor een jongen, meestal ben ik hierin vrij juist, bij mezelf was ik 2 maal juist , derde maal fout , en bij twee van mijn vriendinnen was ik ook juist, altijd spannend om te weten welk geslacht dat kleine wondertje voor je verhult in je buik, veel succes nog met je zwangerschap!
admin
admin jan 8 '10
Mijn eerste ingeving was een meisje!! Daar blijf ik dan ook bij, hoewel de meesten jongetje zeggen smile

Maar als je het nou eens deelt met ons ipv met je familie, kan je er toch over praten ... hahaha ... jammer dat het een open forum is laughBen benieuwd meis, mooi buikje zo te zien!!

Liefssssss
admin
admin jan 10 '10
hihi larapinta ik had het idd kunnen delen (als ik het al wist) maar uhmmm toch maar niet hihi ik hou jullie lekker in spanning wink.

bedankt.
Helma
Helma jan 10 '10
Kikkertje, het van tevoren willen weten is niet zo mijn ding, maar: heb je ook last van je rug? Ik vroeg mij dat af na het zien van de laatste foto. Je hebt een mooi buikje hoor! Gefeliciteerd, en ik wens jullie toe dat alles voorspoedig mag verlopen!
admin
admin jan 10 '10
helma ten eerste bedankt....

ja ik heb heel erg veel last/pijn aan mijn onderrug/bekken waardoor ik veel dingen moet laten die wat ik normaal wel nog kon doen
admin
admin jan 10 '10
Hoi Kikkertje,

Heb je een foto van je gezicht van voor en tijdens de zwangerschap, meestal zie ik het wel, kan het voor je proberen.
Je mag het via pm sturen hoor!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki