Loading...
nl

lezing over foto

yannick
yannick sep 19 '06
welk gevoel hebben jullie bij de foto..??

http://pic20.picturetrail.com/VOL1208/4417452/12383533/181879973.jpg

groeten yannick
Delen:
yannick
yannick sep 20 '06
niet allemaal tegelijk graag:P
Ayasha
Ayasha sep 20 '06
eerst en vooral: rustig rustig, geduld is een schone deugd! ;)

Het gene dat van de foto afstraalt is vooral het vrolijke vind ik. Je maakt het beste van je leven en gebruikt het gene dat je hebt om naar de toekomst toe wat meer te krijgen ;)
Je hebt geleerd om het allemaal positief te bekijken, - en " is +?
Bij de pakken blijven neerzitten vertik je, als je je ergens in vastbijt dan bereik je je doel ook, een ”enkelbijter' zouden ze je hier noemen, je bent recht door zee, zegt hoe het is maar je weet ook precies wanneer je het wat subtieler moet brengen, dat neemt als vanzelfsprekend met zich mee dat je eerlijk bent. Je houd niet zo van modetrends en wilt ze ook liefst niet volgen, je draagt wat je mooi vind en het interesseert je bitter weinig of dat het nog ”in' is. Je bent vriendelijk en behulpzaam, maar ook erg gevoelig, je trekt het je allemaal wat meer aan dan je wil toegeven waardoor je jezelf soms in een lastig parket brengt! Je vind het moeilijk om te kiezen tussen bepaalde dingen, dan ga je twijfelen en als je dan uiteindelijk je keuze gemaakt hebt ga je je toch nog blijven afvragen of het niet beter was dat je het andere genomen hebt. Je bent opzich niet zo een leider maar als je voelt dat het mis gaat lopen neem je wel de leiding! En als je die neemt verwacht je ook dat ze je volgen!

Je bent eigenzinnig en gesloten, te gesloten om het verdriet dat je ergens wel voelt los te laten, je wilt niet dat mensen je zwak vinden. Jammer jammer, er zit zo'n mooi persoon van binnen in je maar je verbergt hem met een zelfzeker persoon, misschien zelfs een beetje arrogant? (dan heb k het over het echte leven, via een forum waar iedereen je alleen maar op een foto ziet is het makkelijker om jezelf te zijn ;))

Verder ben je ook intelligent en lijkt het me sterk dat je het echt moeilijk hebt op school (te lui zijn om te leren is niet ”het moeilijk hebben' trouwens ;))

Verder vraag ik me af of je rookt? Dat was nl ook een van de dingen die in me naar boven kwam maar daar ben ik helemaal niet zeker van. Het is de eerste keer dat zo iets in mijn hoofd schiet dus daar zet ik mijn vraagtekens ook bij 
yannick
yannick sep 21 '06
u heeft me geholpen;), blijf zo door gaan(Y)

bent u met die gave geboren?? , of heeft u alles door de loop van de jaren geleerd?? u moet wel een goede gids hebben kan niet anders.
zo lang ik al kan herinneren had ik altijd al paranormale gaves.
als het kan wil later een eigen restaurant beginnen,en als ik een jaartje of 40 ben, wil ik mensen gaan helpen, door bijvoorbeeld te healen, of met ze te praten, wil iets voor de mensen beteken. dat zie ik dan wel weer ;), maar kies ik de goede weg??
ik wou altijd al kok worden, toen ik een mannetje van 5 hielp ik me vader graag mee in de keuken, ik ben nu sous chef in een goed alla garde restaurant.
ben best wel trots op mezelf, had nooit ged8 dat ik die functie zou krijgen.
kokkerellen is egt me passie. men zegt vaak KOK is het beroep van de toekomst, ik denk wel dat het waar is. er zal altijd vraag zijn naar het beroep kok. mensen willen vermaakt worden en willen lekker eten. er zijn veel verschillende restaurants. als kok heb je zoveel keuzes waar je kunt werken. je kunt bij een instelling werken, in een ì  la carte restaurant, een traiteur of bij een cateringsbedrijf. er worden steeds meer restaurants geopend met een buitenlandse keuken, denk maar aan Chinese, Italiaanse, Indonesische, Marokkaanse, Turkse of Thaise keuken. de trends op eetgebied volgen is goed voor je eigen ideeën, het komt je creativiteit ten goede. als kok moet je veel energie hebben en creatief kunnen werken. het bedenken van eigen gerechten is een vereiste, een eigen idee aan een bestaand gerecht toevoegen is ook een goede reclame voor je restaurant. bedenk gerechten die mensen niet vaak of nog nooit hebben gegeten. ook is een goede service erg belangrijk en niet te vergeten goed personeel. denk aan de gast, de gast is altijd de koning, maar vergeet niet je personeel te motiveren en te belonen. een aardig woord is vaak al voldoende.
er zal steeds meer geautomatiseerd worden. je zult dus altijd op de hoogte moeten blijven van de laatste ontwikkelingen.

groeten yannick

en nee ik rook niet:P, dat is veel te ongezond voor je
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
U? Kath is jonger dan you yannick ;). Dus waarom wachten tot je 40 bent :).
yannick
yannick sep 21 '06
je bedoel ik ;), ik d8 dat ze veel ouder was :o.
dus zei is dat meisje op dr profiel??
dat meisje op de foto heeft een blauw/witte aura. mooie aura's btw: Wit: - ontwikkelde spiritualiteit, hoger bewustzijn, energiestuwing, wijsheid, Blauw: - introvert, rust, verdieping, afstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie. maar wat bedoel je met: Dus waarom wachten tot je 40 bent :)??

groeten Yannick
Ayasha
Ayasha sep 21 '06
Waar een wil is is een weg, en je moet niet wachten met het bewandelen van die weg tot je 40 bent, hoewel NiMS, als hij kok wil worden zal hij eerst ervaring moeten opdoen. Hij gaat niet zomaar in een restaurant binnen raken als chefkok bvb ;)

Yannick dank voor het lezen van mijn aura ;)En klopt: ik ben een jaar jonger dan jou dus die 'u' hoeft helemaal niet :DIk vat het op als een compliment :DOf ik met de gave geboren ben? Ik vermoed van wel, ik ben er pas sinds augustus vorig jaar mee bezig dusja :DIk heb wel altijd mensen kunnen aanvoelen en geesten kunnen voelen :)

overigens ben ik blij te lezen dat je zo graag kookt, koken kan ontspannend zijn en lekker eten kunnen maken is een talent :)Ga zo door dus!
Acheliah
Acheliah sep 21 '06
Kunnen we over een poosje met zijn allen bij Yannick gaan eten hahahaha kunnen we praten over engelen en over andere zaken.

liefs dieneke
yannick
yannick sep 21 '06
ik zie wel wat op mijn pad valt ;), ik wil eerst een eigen restaurant runnen :), moet nog veel ervaring opdoen.. en weet ook niet egt wat ik met mijn gaves aan moet, maar dat zie ik dan wel weer. als je een foto aan het lezen bent, waar let ej dan op??

geen dank :), een aura lezen van een persoonobject, is voor mij niet zo heel moeilijk. oké mooi zo ;). ik heb het zelfde als jij, maar als ik me concerteer kan ik geesten, engelen of lichtwezens bijvoorbeeld zien. kan niet zo goed met hun communiceren, daarom werk ik vaak met gebarentaal :p , of ik praat tegen ze, maar dan weet ik dat ik geen antwoord terug krijg. kan jij engelen oproepen?? als ik zin heb kan ik engel naar iemand sturen of naar mezelf, roep bijvoorbeeld een engel op van het zuiden op .als het goed is krijg ik steeds meer gaves als ik ouder word, ik heb een deel opgeborgen zeg maar. vroeger had ik er veel last van, ik leefde totaal in een andere wereld, speelde met engelen enz. en kon toen niet goed met energie omgaan, ik zag alles als een spelletje. wat ik nu wel kan is pijn weghalen of energie aan iemand of mezelf geven. als ik wil kan ik ook negatieven energie aan iemand geven, maar daar doe ik niet aan. ik kan ook met de natuur communiceren, bomen, dieren enz.

jij ook ;)

groeten yannick
yannick
yannick sep 21 '06
haha jah dat zou later miss wel kunnen :)
Ayasha
Ayasha sep 21 '06
yannick: ik kan ze niet zien, vooral omdat ik nog steeds wat 'bang' ben voor wat ik te zien ga krijgen, daardoor sluit ik me (on)bewust af voor ze te zien. Ik kan er echter wel mee communiceren. Of ik nog gaves bij ga krijgen (of beter gezegd: of er nog gaves zitten waarvan ik het niet wist ;)) dat weet ik niet, dat zal de tijd moeten uitwijzen. Ik kan echter wel heel makkelijk communiceren met mijn paarden die ik rijd. Wanneer ik op een paard kruip stem ik me af op dat dier en kan ik tijdens het rijden communiceren. Wanneer het paard zich afsluit (zoals een van mijn huidige dieren eerst deed) word het wat moeilijker...Maar van het moment dat ze me toelaten gaat het als vanzelf :)Ik kan aura's ''zien'' maar alleen als ik me er op concentreer, meestal ben ik daar te lui voor :=

ik kan geen engelen oproepen, maar als ik me echt niet goed voel kan ik wel met mijn gids 'praten' en troost zoeken bij hem :)ook ben ik er achter gekomen dat er een vrouwelijke persoon bij me is. wanneer ik me niet zo goed voel maar ook niet echt depri genoeg ben om met mijn gids te praten 'verschijnt' zij wanneer ik mijn ogen sluit :)(ja ik zie ook beelden wanneer ik mijn ogen sluit maar ik weet nog steeds niet goed wat ik daarmee moet ;))

waar ik op let bij fotolezen? De ogen, de houding, en mijn gevoel. Vooral het laatste eigenlijk. :)Ik vind het erg moeilijk om het zo even te beschrijven, maar als het je vooruit kan helpen: http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000003

daar heb ik zo goed en zo kwaad als het ging proberen uit te leggen wat fotolezen is en hoe het in zijn werk gaat (voor mij dus ) als je echt wil kan ik ook gedetailleerder proberen te beschrijven maar dat word moeilijk.
yannick
yannick sep 22 '06
als je op een punt focust en je sluit je af van de wereld, zie je dan ook energie golven??
ik vraag me af wat je daarmee kan bereiken.
yannick
yannick sep 22 '06
mijn bescherm engel heet marga, verder heb ik een hond als bescherm engel, en af en toe komen familie leden naar em kijken en steunen me. ik heb verder nog een aantal engelen, maar heb eigenlijk nog nooit gevraagt hoe ze heten.
okee bedankt voor de informatie :)
Ayasha
Ayasha sep 22 '06
yannick ik heb me nog nooit afgesloten voor de wereld. En dat ben ik ook niet van plan :)
Charlie
Charlie nov 6 '06
Hoi Yannick, zou je mijn aura ook kunnen en willen lezen?? Mijn foto is te vinden bij foto lezen onder innerlijke ik. BvD. Carolyn
yannick
yannick nov 8 '06
ik zal even kijke voor je
Thomas A
Thomas A nov 12 '06
Hoi Yannick

Quicksilverachtige geest

Introspectief

Oprechtheid

Charisma

De wereld

Ziel

Quicksilver; Je bent een snelle denker en bent anderen dikwijls voor in het signaleren van aandacht vragende situaties. Er is weinig wat jou ontgaat. Het lijkt wel of je alles opmerkt, ook wat voor anderen ongezien blijft. Anderen kunnen wat jij kunt verwerken aan informatie doorgaans niet bijbenen. Je zou af en toe het idee kunnen hebben dat anderen daar geen zin in hebben, maar het zit hem dus in jouw snelheid van denken.

Instrospectief; Je bent iemand die heel goed in staat is alle informatie te verwerken die op je af komt en leert al verwerkende. Je hebt een scherpzinnige kijk op het leven en bent in staat daar je eigen conclusies uit te trekken en blijft daar ook bij. Een ander kan op zijn/haar kop gaan staan; jij blijft bij je eigen bevindingen tot dat voor jou bewezen is dat je zaken anders zou moeten bekijken. Voor anderen is dit niet beïnvloedbaar, soms met frustratie van die ander tot gevolg. Jij vertrouwt op jouw eigen inzichten (en informatie). Jij hebt het lang niet altijd nodig iets te zien om het ook werkelijk te be-grijpen

De andere kant van introspectief zijn is dat er (soms lange) momenten zijn dat je onbenaderbaar bent. In die momenten ben jij de opgedane informatie aan het verwerken. Er is veel wat jij niet met anderen kunt bespreken, simpel weg omdat er geen mensen in jouw omgeving zijn die iets be-grijpen van wat er door jou een plaats moet worden gegeven. Geen punt Yannick jij vergeet namelijk niets van wat voor jou belangrijk is en de mensen met wie jij op een lijn zit ga jij nog ontmoeten.
Mijn advies; bespreek niets met mensen die jou taal niet spreken, het kan vertroebeling opleveren en daar heb je echt helemaal niets, integendeel.

Oprechtheid; In grote lijnen ben jij een oprecht mens en heb jij eerlijkheid hoog in het vaandel. Toch is het voor jou niet altijd mogelijk om volkomen eerlijk te zijn. Je bent je hier echter wel bewust van en niet zelden " ondanks dat jij denkt dat een leugentje om bestwil wel kan, of dat een ander dan maar anders had moeten doen " knaagt er dan toch iets bij je van binnen. Hiermee is duidelijk dat je wezenlijk wel eerlijk bent, anders had je dat knaaggevoel niet. De dualiteit die het oplevert zal uiteindelijk maken dat je een volkomen oprecht leven gaat leven. Jouw ziel is jouw geweten.

Ondanks je jonge leeftijd heb je veel charisma. Je zou er (in onbescheidenheid) van naast je schoen kunnen gaan lopen. Niet doen hoor, het breekt het charisma af!!! Mensen zijn graag bij je in de buurt en jij kun zeer onderhoudend tegen hen zijn. Ook meisjes zijn erg gevoelig voor jouw verschijning.

Deze wereld>>> is niet jouw wereld.
Jij stoort je aan misstanden. Toch Yannick het enige wat jij aan deze wereld kunt veranderen is jouw eigen wereld en dat is voorlopig ook meer dan genoeg. Leef een zuiver leven en ruim op wat niet goed voelt voor jou. Probeer ondanks de wantoestanden om je heen altijd oprecht te zijn hoe moeilijk dat soms ook is. Alleen op deze wijze zul jij het diepste en hoogste bereiken wat er maar te bereiken is.

Jouw Ziel. Ja Yannick, nu wordt het wat indringender. Heb jij je wel eens afgevraagd hoe het kan dat al zoveel dingen die jij tijdens je nog jonge leeftijd herkend en be-grijpt? Het antwoord hierop is dat je al een aantal malen op aarde geweest bent. Hierdoor zijn veel situaties ondanks dat je ze in dit leven voor het eerst ziet, jou volkomen duidelijk.
Verantwoording brengt dit wel met zich mee. Jij kunt je niet permitteren onverschillig in dit leven te staan en al helemaal niet t.o. je medemens. Maar ik ben van mening dat jouw ziel je dit zelf wel aanroert en jij hier meestal wel naar luistert.
Voor jou gaan deuren open die voor anderen gesloten blijven en door de jaren heen zal de magiër in jou opstaan. Leef een zuiver leven Yannick, nee ik bedoel niet als een monnik. Ga goed om met alcohol en houd ook jouw seksualiteit zuiver.

Hoewel je het allemaal niet kado krijgt zal innerlijke rijkdom je gegeven zijn
Met alles wat er in jou is Yannick kun je vrijwel alles wat je op jouw weg tegenkomt aan en zeker is dat je veel gaat zien in je leven!!!!!!!!!..

Met respect

Thomas
yannick
yannick nov 17 '06
beste thomas,,

bedankt voor je lezing, ben daar erg blij mee.
ik ben een tijdje niet op het forum geweest dus kon niet meteen terug antwoorden. en ik lees je lezing nog eens goed door, als je een foto op het internet van je zelf hebt, wil ik die gaan lezen. als je dat zelf wil natuurlijk. ga zo door thomas! :D

je hoort nog van me

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420