Loading...
nl

Mariskaatje: Foto lezen van mezelf

nobody
nobody dec 18 '09
Hallo
Ik ben hier gekomen door mijn maatje Chrisje die hier net een bericht voor fotolezing heeft gezet. Maar blijkbaar laten de regels het niet toe dat zij het ook voor mij zou vragen. Dus heb ik bij deze mezelf ook maar aangemeld om mijn eigen foto te plaatsen.
Dank jullie alvast!
Mariska
Picasa foto

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '09
Chrisje
Chrisje jan 10 '10
Voelt niemand zich geroepen om me foto te lezen frown?
admin
admin jan 10 '10
Hoi Chrisje,

Ik heb deze foto over het hoofd gezien, ik zal je in de gaten houden en als ik er open voor sta, zal ik je niet over het hoofd zien.

Namasté
Larapinta
nobody
nobody jan 10 '10
Dank je wel Larapinta, en het is Mariska, ik had even niet in de gaten dat Chrisje nog aangemeld stond op de pc hier :-)
admin
admin jan 12 '10
Hoi Mariska,

Ik zal eens kijken wat je foto mij eventueel zou willen vertellen. Ik weet nooit of ik het contact kan leggen van te voren ,maar dat merken we vanzelf.

* Mijn eerste blik op de foto vertelt me dat je een zorgzame en waardevolle vrouw bent. Een vrouw die klaarstaat voor anderen, maar die daarbij zichzelf ook gelukkig niet vergeet. Je houdt ervan om goed voor jezelf te zorgen, maar bent niet uitgesproken ijdel.
* De mannelijke hormoon in je stelsel, is meer ontwikkeld dan bij de "doorsnee" vrouw [[vraag je niet af wat een doorsnee vrouw is hoor, want die is er niet, het is om wat duidelijk te maken]] , waardoor je op deze wereld je meer aangetrokken voelt tot vrouwen dan tot mannen. Pff...hoop dat het klopt, ik weet niet waarom ik doorkrijg, wil je niet kwetsen hoor, het kan ook via je Ziel doorgegeven worden. Heb je nog vragen, beantwoord ik ze graag voor je.
* Je mond vertelt me dat je er niet altijd over hebt gesproken.
* Je relatie is nu heel goed, en daarmee bedoel ik de relatie in jezelf. Je hebt een roerige tijd achter de rug, maar daar is nu rust in gekomen.
* Ik krijg toch steeds de indruk dat je goed in je vel zit, en dat je tevreden bent met hoe de zaken nu lopen. Meer heb je me niet te vertellen via de foto, of heb je misschien vragen die je wil stellen? Dat mag, dan hoor ik dat graag.

Namasté
Larapinta
nobody
nobody jan 13 '10
Hallo Larapinta
Hartelijk bedankt dat je mijn foto hebt gelezen.
Wat betreft het aangetrokken zijn tot vrouwen zit je helemaal goed hoor, ik ben homoseksueel.
Verder heb ik het psychisch toch wel behoorlijk zwaar en ben ik constant op zoek naar...
Heb uit mijn verleden heel wat dingen te verwerken die ik precies maar niet lijk verwerkt te krijgen, oa ivm men moeder...

Groetjes
Mariska
admin
admin jan 13 '10
Hallo Mariska,

Kun je mij misschien wat specifieker vragen stellen over wat je niet lijkt te kunnen verwerken. Misschien kan ik je helpen. Doe het anders maar via een pbtje, om de eventuele andere lezingen hier zo zuiver mogelijk te houden.

En deze foto, is deze van lang geleden??

Namasté
Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske