Hoi Mariska,
Ik zal eens kijken wat je foto mij eventueel zou willen vertellen. Ik weet nooit of ik het contact kan leggen van te voren ,maar dat merken we vanzelf.
* Mijn eerste blik op de foto vertelt me dat je een zorgzame en waardevolle vrouw bent. Een vrouw die klaarstaat voor anderen, maar die daarbij zichzelf ook gelukkig niet vergeet. Je houdt ervan om goed voor jezelf te zorgen, maar bent niet uitgesproken ijdel.
* De mannelijke hormoon in je stelsel, is meer ontwikkeld dan bij de "doorsnee" vrouw [[vraag je niet af wat een doorsnee vrouw is hoor, want die is er niet, het is om wat duidelijk te maken]] , waardoor je op deze wereld je meer aangetrokken voelt tot vrouwen dan tot mannen. Pff...hoop dat het klopt, ik weet niet waarom ik doorkrijg, wil je niet kwetsen hoor, het kan ook via je Ziel doorgegeven worden. Heb je nog vragen, beantwoord ik ze graag voor je.
* Je mond vertelt me dat je er niet altijd over hebt gesproken.
* Je relatie is nu heel goed, en daarmee bedoel ik de relatie in jezelf. Je hebt een roerige tijd achter de rug, maar daar is nu rust in gekomen.
* Ik krijg toch steeds de indruk dat je goed in je vel zit, en dat je tevreden bent met hoe de zaken nu lopen. Meer heb je me niet te vertellen via de foto, of heb je misschien vragen die je wil stellen? Dat mag, dan hoor ik dat graag.
Namasté
Larapinta