thanks
, goede lezing trouwens
u heeft me geholpen;), blijf zo door gaan(Y)
bent u met die gave geboren?? , of heeft u alles door de loop van de jaren geleerd?? u moet wel een goede gids hebben kan niet anders.
zo lang ik al kan herinneren had ik altijd al paranormale gaves.
als het kan wil later een eigen restaurant beginnen,en als ik een jaartje of 40 ben, wil ik mensen gaan helpen, door bijvoorbeeld te healen, of met ze te praten, wil iets voor de mensen beteken. dat zie ik dan wel weer
, maar kies ik de goede weg??
ik wou altijd al kok worden, toen ik een mannetje van 5 hielp ik me vader graag mee in de keuken, ik ben nu sous chef in een goed alla garde restaurant.
ben best wel trots op mezelf, had nooit ged8 dat ik die functie zou krijgen.
kokkerellen is egt me passie. men zegt vaak KOK is het beroep van de toekomst, ik denk wel dat het waar is. er zal altijd vraag zijn naar het beroep kok. mensen willen vermaakt worden en willen lekker eten. er zijn veel verschillende restaurants. als kok heb je zoveel keuzes waar je kunt werken. je kunt bij een instelling werken, in een ì la carte restaurant, een traiteur of bij een cateringsbedrijf. er worden steeds meer restaurants geopend met een buitenlandse keuken, denk maar aan Chinese, Italiaanse, Indonesische, Marokkaanse, Turkse of Thaise keuken. de trends op eetgebied volgen is goed voor je eigen ideeën, het komt je creativiteit ten goede. als kok moet je veel energie hebben en creatief kunnen werken. het bedenken van eigen gerechten is een vereiste, een eigen idee aan een bestaand gerecht toevoegen is ook een goede reclame voor je restaurant. bedenk gerechten die mensen niet vaak of nog nooit hebben gegeten. ook is een goede service erg belangrijk en niet te vergeten goed personeel. denk aan de gast, de gast is altijd de koning, maar vergeet niet je personeel te motiveren en te belonen. een aardig woord is vaak al voldoende.
er zal steeds meer geautomatiseerd worden. je zult dus altijd op de hoogte moeten blijven van de laatste ontwikkelingen.
groeten yannick
en nee ik rook niet:P, dat is veel te ongezond voor je