Loading...
nl

gevoel bij foto?

elfje
elfje sep 19 '06
Hallo,

Ik had jullie graag eens gevraagd wat jullie bij deze foto voelen.... Het is een van mijn reisfoto's van deze zomer en verschillende mensen van de familie die hem zagen zeiden al hetzelfde.... Even benieuwd wat jullie erbij voelen :)

Alvast bedankt!!! :)

Liefs, elfje
Klik hier

Edit by moderator:Url iets ingekort.
Delen:
Tamara26
Tamara26 sep 19 '06
Heel veel liefde en een gelukkig gevoel. :D
Mooie foto.
Liefs,
yannick
yannick sep 19 '06
meisje links in oncker over zichzelf, vrouw rechts is een trote moeder, ze zit lekker in haar vel

vrouw: aura kleur:
Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie

meisje: aura kleur:
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit

groeten yannick
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '06
Ik zal het weer eens een keertje proberen. Zoals gewoonlijk is het voor eigen risico.

De foto geeft een gelukkig gevoel. De oudere vrouw had op dat moment volgens mij een zware periode achter de rug. Ze voelt zich op dat moment wel degelijk gelukkig, maar er is toch iets anders dat haar nog meer bezig houdt. Ze is soms een klein beetje naief in bepaalde dingen, en dat heeft haar meermalig in de problemen gebracht. Ze is erg zorgzaam en netjes. Ze houdt ervan om het iedereen naar de zin te maken, en vergeet zichzelf daarbij regelmatig. Dit vind ze ook eigenlijk niet erg, ze voelt zich dan wat meer gewenst. Ik moet meteen denken dat ze wss een onzekere relatie met haar eigen ouders heeft. Ik denk dat dit contact niet optimaal is.

Over het jongere meisje: Het lukt me niet om er contact mee te krijgen. Ik neem aan dat jij dat bent, Els. Wanneer jij dat wilt, kan jij jezelf dan openstellen naar buiten? Je bent zo erg gesloten dat ik je foto niet kan lezen op het moment. Mocht je een duidelijkere foto hebben bij voorkeur eentje waar je alleen op staat, dan zie ik die graag voorbij komen.

Groeten
Julien.
elfje
elfje sep 21 '06
Julien,

Je had mij gevraagd om een foto van mij alleen te plaatsen... Hierbij dus....

***Klik hier****

Dankjewel :)

Maar nog eens over de eerste foto..... Zien jullie rechts op de foto niets? Volgens anderen zou daar nog iemand zitten.... Helemaal rechts, naast mij....

Liefs,

elfje :)
jo
jo sep 21 '06
een vrouw met hetzelfde haar als je moeder en haar armen over elkaar...??
elfje
elfje sep 21 '06
En kan je soms zien hoe oud ze precies is of misschien voel je wel haar naam ofzo?

Bedankt Jo!!

liefs, elfje :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Ok elfje hierbij mijn reactie op jouw foto. Ook dit is onder voorbehoud.

Als eerste vallen de felle blauwe ogen op. Jij bent erg gevoelig, zeker voor stemmingen etc. Jij hebt empatische gaves waardoor jij dingen van mensen kunt voelen. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar jij bent erg naief en beinvloedbaar. Dat komt eerder omdat je nog jong bent. Ik wil je daarom wel waarschuwen dat je altijd in je eigen kracht moet geloven. Want je bent wel degelijk heel krachtig. Je hebt iemand nodig die jou enigzins stuurt naar waar je heen moet. Het liefst wordt jij niet groot en blijf je kind. Houdt dit vast :)ik vind het een hele mooie eigenschap als je kunt. Toch zijn er ook momenten dat je je niet kunt verschuilen in je "kinder-wereld". Probeer daar eens goed naar te kijken. Kies de juiste momenten uit. Gelukkig heb jij enorm veel liefde in je, en ook liefde voor de natuur en de dieren. Jij hebt daarom waarschijnlijk een stuk minder binding met mensen. Je vind de meesten waarschijnlijk ook gewoon raar of anders. Je weet wss ook niet zo goed hoe je met ze om moet gaan.

Goed, dit was weer een verhaal, ben benieuwd of er nog iets van klopt.

Groetjes Julien.
elfje
elfje sep 25 '06
Hallo NiMS! Bedankt voor je reactie!! :)

En inderdaad, het klopt ook wel hoor!! :)Misschien laat ik me inderdaad soms nog wat te makkelijk te beïnvloeden, maar de laatste tijd heb ik daar al aan gewerkt... :)Ik probeer nu als ik iets echt weet of wil, ervoor te gaan en niet meer te luisteren naar wat anderen erover denken of zeggen.... Ik probeer nu mijn eigen hart te volgen.... :)

En ja, het is eerder zo dat ik me soms de "rare" voel in een wereld vol normale mensen ;-P

Ik hou inderdaad ook van natuur en dieren... van alles wat leeft eigenlijk.... :)

Nog eens dankjewel!!

Liefs elfje :)
yannick
yannick sep 25 '06
ik heb een gevoel dat je een nieuwestijdskind bent, klopt dat??, de derde persoon op de foto kan ik niet herkennen, sorry daarvoor.

het lijkt wel dat die vrouw op die foto een overleden tante van je was. maar dat weet ik alleen niet cker.

das mijn gevoel er over

edit door mod: 3 berichten vlak achter elkaar geplaatst in 1 bericht gezet, in het vervolg alles in 1 bericht als het kan, vergeet je nog iets is er nog steeds de wijzig knop!
elfje
elfje sep 26 '06
Bedankt Yannick....

Hoe bedoel je eigenlijk met, het lijkt wel of die vrouw een overleden tante van je is?

liefs elfje
jo
jo sep 26 '06
ik denk omdat ze veel op je moeder lijkt..
elfje
elfje sep 26 '06
Nee maar yannick zegt dat hij geen derde persoon ziet?
yannick
yannick sep 26 '06
ik zie de derde persoon niet op de foto, maar ik heb wel het gevoel dat de derde persoon op de foto een overleden familie lid van je is.
die idd veel op je moeder lijkt.

edit door mod: Yannick nogmaals, plaats alles in 1 bericht ipv 2 berichtjes binnen 1 minuut, ben je nog wat vergeten kan je nog altijd de edit knop gebruiken!
yannick
yannick sep 26 '06
sorry had bericht niet gelezen :p , de volgende keer wijzig ik het bericht.
Ayasha
Ayasha sep 26 '06
bedankt yannick :)
jo
jo sep 27 '06
heb je toevallig ook een tante verloren?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '06
 Quote:
Origineel van elfje:

Maar nog eens over de eerste foto..... Zien jullie rechts op de foto niets? Volgens anderen zou daar nog iemand zitten.... Helemaal rechts, naast mij....

Liefs,

elfje :)
Wat ik rechts van je zie is een lichte vlek. Het lijkt me eerder een weerkaatsing van de flits, gezien de schaduw van je moeder op het behang. Ik zie er geen entiteit in, in ieder geval. Sorry.
elfje
elfje okt 2 '06
Hallo Jo,

nee, ik heb geen tante verloren.... Zie je nog iemand dan?

Welke boodschap denken jullie eigenlijk dat de persoon bij ons heeft? Wat zou die ons willen zeggen of duidelijk maken?

liefs, dankjewel :)

elfje
Debiorah
Debiorah okt 2 '06
Wat gek ik krijg een heel ander gevoel bij deze foto
Ik weet niet hoe dat kan maar ik krijg n gevoel van afscheid en iets beklemmends. Iets wat achter de lach verborgen zit.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420