Loading...
nl

Fotolezing van mijn kitten, Coockie.

miyase
miyase dec 16 '09
Hallo.
Ik heb sinds kort (3 maanden) een huisdier, een heel erg schattige kitten. In het begin ging het goed. Maar hij wilt de laatste tijden ons steeds pijn doen, en doet erg raar. En hij maakt soms ook rare geluiden. Ik wil heel erg begrijpen wat hij bedoelt. Ik heb 2 foto's van 'm (ik hoop dat ze duidelijk zijn):

&

Ik ben benieuwd, alvast bedankt :]
Delen:
Emuca
Emuca dec 16 '09
Hij wil je voor iets waarschuwen. Ben je toevallig aan iets nieuws begonnen pasgeleden?
admin
admin dec 16 '09
Er zijn echte huiskatten die heel aanhankelijk zijn,
er zijn wilde katten die niet als huiskat kunnen leven,
en er zijn katten die de twee in zich hebben.

Jouw kitten is eigenlijk een katje dat ietsjes dat wilde instinkt in zich meer naar buiten laat komen.
Volgens mij zou ie zich gelukkig voelen als hij dat buitenleven en die drang kan uiten.

zo voel ik het aan, als ik het katje zie.

Maryssa
Maryssa dec 18 '09
Quote:
Miyase: Maar hij wilt de laatste tijden ons steeds pijn doen, en doet erg raar. En hij maakt soms ook rare geluiden.

Is jouw kat een katertje Miyase? Als dat zo is kan een castratie ook een gunstig effect hebben op zijn gedrag. Ze worden er ietsje rustiger en minder fel van. Misschien dat je dat met de dierenarts zou kunnen overleggen. Ik krijg een gevoel dat hij erop uit wil en met soortgenootjes wil zijn. Ik kan geen foto's van dieren lezen dus weet niet of ik goed zit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki