Loading...
nl

Mijzelf even voorstellen

Rainbow
Rainbow dec 18 '09
dank je wel beschermengel
Rainbow
Rainbow dec 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik vind het juist wel interessant om te lezen hoor. smile

Welkom Gino!

Dank je, dat zouden ze beter allemaal eens doen, meer lezen over regenboogkinderen op google, en ook is regenboog engel op google, doet mss zeker hun ogen open smile
Lena
Lena dec 18 '09
hallo gino smile

wat vindt jij belangrijk?is het van jezelf? of wat jezelf gelezen hebt...
het maakt niet uit, maar ben wel benieuwd wat je nu echt wil zeggen.....of wil vertellen
zelf houd ik nu eenmaal niet van etiketjes en voor mijzelf betreft is iedereen uniek...
Pegasus
Pegasus dec 18 '09
Hoi Gino, welkom.
gast
gast dec 19 '09
Quote:
Zie jij ook regelmatig dubbele getallen zoals 11:11 of andere combinaties?

Vergeet ik toch helemaal om je hier antwoord op te geven, sorrie daarvoor. Ja, ik zie heel vaak dubbele getallen. Maakt haast niet uit wanneer ik kijk of een sms stuur, het zijn bijna altijd dubbele getallen. Dit heb ik al heel veel jaren, zeker al 20 jaar dat ik me er van bewust ben.
Vind het altijd wel grappig en heb er nooit zo'n betekenis aan gegeven. Ik weet ook eerlijk gezegt niet of het nu werkelijk de betekenis heeft zoals die hier gegeven wordt. Natuurlijk kan het heel goed wel zo zijn, het is maar net wat je geloofd. En ik geloof niets, ik wil het weten (ofwel geleerd uit ervaring wat het voor mij betekend).
Maar zal toegeven dat ik het wel interresant vind wat anderen eruit halen.
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Hoi Gino!

Welkom op dit forum! Ik ben al helemaal overtuigd dat wij iets van jou kunnen leren!!

Hoop dat ik het goed heb wink

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Weet je wat ik ook grappig vind is dat jij ook een meestergetal bent 11 net als ik haha
09-05-1986
gast
gast dec 20 '09
Haha, hier nog eentje.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
we kunnen allemaal van elkaar veel leren, ben een heel bewust persoon en zelf ben ik ook filosofisch ingesteld

sommige willen mss niet luisteren naar wat ik te vertellen heb
maar dit betekent gewoon dat ze er nog niet klaar voor zijn.

de kinderen die nu geboren worden zullen ook vele mensen helpen om eindelijk wakker te worden, om te herinneren wie ze werkelijk zijn.

Groetjes
gast
gast dec 20 '09
De enige die je echt kan helpen in deze wereld ben jezelf. Leer je zelf kennen, ervaar de wereld en zie jezelf erin terug.
Gelukkig zeg je fylosofisch te zijn, dus heb je geen vaststaand oordeel over wat je leest van anderen en van wat je zelf ervaart.
Dat is één van de voorwaarden om onvoorwaardelijk te kunnen worden.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Origineel bericht van: gast
De enige die je echt kan helpen in deze wereld ben jezelf. Leer je zelf kennen, ervaar de wereld en zie jezelf erin terug.
Gelukkig zeg je fylosofisch te zijn, dus heb je geen vaststaand oordeel over wat je leest van anderen en van wat je zelf ervaart.
Dat is één van de voorwaarden om onvoorwaardelijk te kunnen worden.

gaat dit gastje iets meer negeren, werkt op m'n zenuwen beetje
gast
gast dec 20 '09
Onderzoek ze zou ik zeggen die zenuwen van je. Dan kom je vast wel tot iets "goeds".
Het zijn de mensen die je triggeren waar je het meest aan hebt.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
heb wel een vastaand oordeel over wat ik lees, kijk jij eerst eens naar jouw eigen, ipv altijd zo op de mensen bezig te zitten kafferen of hoe je het ook zegt.
Maryssa
Maryssa dec 20 '09
Ok het werkt op je zenuwen dat kan, maar mischien kun je ook eens ingaan op iets wat er gezegd wordt. Wat ik je zie doen is jouw waarheid(of die van sites waar je graag komt) verkondigen en zeggen dat de anderen hier jou niet begrijpen, dat mensen hier niet geholpen willen worden, en geef je ongevraagd opdrachten wat iemand zou moeten doen. Is het ook wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen geholpen wenst te worden en ook of de hulp die je wilt bieden wel de juiste is voor de personen in kwestie?
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ok het werkt op je zenuwen dat kan, maar mischien kun je ook eens ingaan op iets wat er gezegd wordt. Wat ik je zie doen is jouw waarheid(of die van sites waar je graag komt) verkondigen en zeggen dat de anderen hier jou niet begrijpen, dat mensen hier niet geholpen willen worden, en geef je ongevraagd opdrachten wat iemand zou moeten doen. Is het ook wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen geholpen wenst te worden en ook of de hulp die je wilt bieden wel de juiste is voor de personen in kwestie?

ik moet de mensen niet helpen, ik kan alleen de mensen helpen indien ze zelf vragen om geholpen te worden. ik heb het op hetgeen ik soms plaats van artikel, als ze dit niet willen begrijpen, dat ze er niet klaar voor zijn
Maryssa
Maryssa dec 20 '09
Ja dat ben ik met je eens dat mensen zelf hulp moeten vragen. Waarom denk je dat als mensen je niet volgen in jouw zienswijze maar een andere er op na houden dat ze er niet klaar voor zijn? Mensen kunnen toch verschillen van mening?
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Origineel bericht van: Rainbow
we kunnen allemaal van elkaar veel leren, ben een heel bewust persoon en zelf ben ik ook filosofisch ingesteld

Hiermee ben ik het helemaal eens! Iedereen kan van elkaar leren! Gelukkig weet iedereen dit.
sommige willen mss niet luisteren naar wat ik te vertellen heb
maar dit betekent gewoon dat ze er nog niet klaar voor zijn.

Je kan het ook zien dat jouw tekst hen niet raakt, de mensen hier luisteren alleen naar hun eigen gevoel en niet naar wat anderen zeggen tenzij het hen raakt natuurlijk.

de kinderen die nu geboren worden zullen ook vele mensen helpen om eindelijk wakker te worden, om te herinneren wie ze werkelijk zijn.

Groetjes
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
heb het antwoord toch gezegd waarom? vraag mij af waarom jullie allemaal zo op mij bezig zijn damm als zo blijft voort duren blijf ik gewoon weg hoor. chapeau voor diegene die deze website hebben opgebouwd, maar als jullie zo op mij bezig blijven heb ik geen nood aan deze website en kan ik beter ander forum bezoeken
Maryssa
Maryssa dec 20 '09
Ik ben niet op jou bezig maar vind iemands overtuigingen achter de woorden die hij/zij schrijft, ook al ben ik het er niet mee eens, wel interessant. Wie weet verander ik mijn mening als ik me er in kan vinden. DAT is uitwisselen. Sorry hoor dat ik een poging doe om je te begrijpen!!!!Blijf als je wilt blijven, ga als je wilt gaan, maar accepteer dat het een forum is en mensen je bevragen naar het waarom van een mening of visie.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy