Loading...
nl

Denzil fotolezen

Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
Aangezien er wat nieuwe fotolezers zijn en ik niet het zelfde blijf, wil ik normaals een fotolezing hebben smile

Ik hoop dat er wat uit komt wink
Delen:
admin
admin dec 13 '09
wel ik moet zeggen dat het heel aangenaam is om naar je te kijken,
daar waar ik vroeger dat donkere, sombere zag..zie ik nu veel meer licht.
Je ogen stralen al veel meer. Net alsof je een soort zuivering hebt ondergaan.
Nu ga ik het woord koorknaapje niet schrijven (oeps doe ik het toch) want dan schiet je in een bulderende lach denk ik.
Volgens mij wil je dat nu net niet horen.. (hahaha)
Het is maar om aan te duiden, dat het een hele mooie kant op gaat.
Ik zie nog wel wat oud verdriet.., weemoed..
en als je nu met je hand de linkerkant van je gezicht tot aan je neus bedekt, zie ik dat zuiverdere en openheid.
bedek ik de rechterkant van je gezicht, dan zie je dat het ritme gebroken is, dan ben je geslotener en downer.
Doe maar eens, misschien valt jou dat zelf ook op.
Ik ben niet echt je foto aan het 'lezen' eerder aan het observeren.

Ga verder de ingeslagen weg op, zou ik zeggen,
liefs van me,
Bellefleur
Richie Richard
Je hebt gelijk, valt me nu pas op! Maar lang haar doet ook wonderen, zie je er vaak spontaner uit ^^. Iets waar ik op doel.. Spontaniteit vind ik zeer belangrijk en los lang haar straalt dat ook uit.

Je observatie is tot nu toe zeer goed wink

Bedankt!
admin
admin dec 13 '09
Denzil,

Je bent iemand met "stille wateren, diepe gronden". Mensen weten niet gelijk wat ze aan je hebben. Je kunt ze misschien een vervelend gevoel geven door ze op een bepaalde manier aan te kijken, waardoor men je verkeerd kan interpreteren en ze niet zien zoals je eigenlijk bent. Wat Belle ook zegt: er zit een bepaald verdriet bij jou wat zich op aan het lossen is. Je zit goed in je vel en je vindt het prettig dicht bij jezelf te zijn. Hierdoor weet je veel beter wat je doet en wat je wilt. Een sterke wil in combinatie met vrouwelijke eigenschappen: hiermee bedoel ik te zeggen dat je kan doorgronden, maar niet voorbij gaat aan de belangrijke zaken, zoals menselijkheid en hetgeen waar het juist om draait. In je dagelijkse leven heb je goed contact met je vrienden en de mensen om je heen, alsof je je veel beter in jezelf terug kunt trekken en daarom beter aanvoelt dat meegaan met de stroom gemakkelijker is om er tegen te vechten. Je bent zoekende naar datgene wat je geluk geeft en zoekt totdat je zal vinden. Je bent een iemand waar men weet wat men er aan heeft, ook op relatiegebied. Dat is zeer zeker een pluspunt. Je bent gevoelig en creatief, houdt dit ook in balans, omdat je best geraakt kan worden op dit gebied. Niet iedereen is altijd even lief en aardig en heeft het beste voor een ander voor. Blijf lekker jezelf, daar kom je het verst mee. Je bent inderdaad een goede weg ingeslagen !
Richie Richard
Origineel bericht van: Bart
Denzil,

Je bent iemand met "stille wateren, diepe gronden". Mensen weten niet gelijk wat ze aan je hebben.
klopt volledig
Je kunt ze misschien een vervelend gevoel geven door ze op een bepaalde manier aan te kijken, waardoor men je verkeerd kan interpreteren en ze niet zien zoals je eigenlijk bent.
kan kloppen, ik observeer mensen vaak..

Wat Belle ook zegt: er zit een bepaald verdriet bij jou wat zich op aan het lossen is.
dat verdriet is waarschijnlijk 't verlies van mijn maat, die vorige week is verongelukt.

Je zit goed in je vel en je vindt het prettig dicht bij jezelf te zijn. Hierdoor weet je veel beter wat je doet en wat je wilt.
klopt als een bus

Een sterke wil in combinatie met vrouwelijke eigenschappen: hiermee bedoel ik te zeggen dat je kan doorgronden, maar niet voorbij gaat aan de belangrijke zaken, zoals menselijkheid en hetgeen waar het juist om draait.
kan best ^^

In je dagelijkse leven heb je goed contact met je vrienden en de mensen om je heen, alsof je je veel beter in jezelf terug kunt trekken en daarom beter aanvoelt dat meegaan met de stroom gemakkelijker is om er tegen te vechten.
yup, ik heb ook leuke vrienden tegen woordig

Je bent zoekende naar datgene wat je geluk geeft en zoekt totdat je zal vinden.
klopt zeer zeker

Je bent een iemand waar men weet wat men er aan heeft, ook op relatiegebied. Dat is zeer zeker een pluspunt.
Klopt denk ik wel, vaak help ook mensen met relatie problemen..

Je bent gevoelig en creatief, houdt dit ook in balans, omdat je best geraakt kan worden op dit gebied.
ik denk dat ik daar een akkoortje op kan gooien ^^

Niet iedereen is altijd even lief en aardig en heeft het beste voor een ander voor. Blijf lekker jezelf, daar kom je het verst mee. Je bent inderdaad een goede weg ingeslagen !

Bedankt voor je lezing bart!
admin
admin dec 13 '09
Sterkte met je verlies, dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Graag gedaan natuurlijk.
Richie Richard
Richie Richard dec 22 '09
ach ach.. ik ben er niet kapot van ofzo.. Ik had het gevoel van, ik wist het. Meer niet. Het blijft rot natuurlijk. Maar niet zo zeer voor mij, meer voor zijn ouders, broertje, zusje.. en zijn vriendin waarmee hij al 5 jaar had.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki