Loading...
nl

Iemand lezen?

Meisje
Meisje sep 19 '06
Upje
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '06
Eerste korte reactie,
Deze jongen kan met geesten communiceren.
Thomas A
Thomas A sep 20 '06
Iedereen kan met geesten communiseren, niet iedereen voelt zich daartoe aangetrokken, maar deze jongen is wel heel erg veel pijn gedaan.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '06
Wat ik bedoelde was dat het deze jongen minder moeite kost dan gemiddeld. Ik zou hem een medium noemen.

p.s. welkom terug thomas.
Meisje
Meisje sep 20 '06
Hij vertelt mij weleens dat hij een engel heeft gezien. En hij heeft zijn vriendin verloren een paar jaar geleden, en hij zegt dat die haar weleens ziet. Kunnen jullie nog wat meer vertellen?
yannick
yannick sep 20 '06
als je geesten kan zien ben je dan een medium :S??
yannick
yannick sep 20 '06
deze jongen heeft een witte aura om zich.
en heb het gevoel dat hij geesten kan zien
yannick
yannick sep 20 '06
eigenlijk een licht blauwe, maar heeft een soort van witte gloed om zich..
Meisje
Meisje sep 20 '06
Oke, thnx ! :)Kunnen jullie misschien ook dingen vertellen over zijn gevoelens ofzo?
indigo
indigo sep 20 '06
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Dus ik weet ook niet of ik goed zit. Maar die foto verteld mij veel. Maar vergeef me als ik niet goed zit.

Deze jongen heeft heel veel verdriet en pijn in zich zitten. Ik voel echt heel veel verdriet.

Voor mijn gevoel kan hij soms ook gewoon heel erg kwaad zijn door de dingen die hij ziet gebeuren. En zich daardoor alleen kan voelen.

Ik denk dat hij soms zichzelf ook wel heel rustig en stil kan opstellen. Heel down to earth.

Ik denk ook dat hij heel eerlijk is en dat je hem goed kunt vertrouwen.

Hij moet alles nog een plaatsje geven en dan komt alles wel goed met hem.

En mijn gevoel zegt met dat zijn vriendin bij hem is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
 Quote:
Origineel van yannick:
als je geesten kan zien ben je dan een medium :S??
Nee, wel als je ermee kan communiceren en zij met jou. Het is dus iets meer dan alleen waarnemen. Char is bijvoorbeeld een medium (en we gaan het in dit onderwerp niet verder over haar hebben ;)).
Meisje
Meisje sep 21 '06
 Quote:
Origineel van indigo:
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Dus ik weet ook niet of ik goed zit. Maar die foto verteld mij veel. Maar vergeef me als ik niet goed zit.

Deze jongen heeft heel veel verdriet en pijn in zich zitten. Ik voel echt heel veel verdriet.

Voor mijn gevoel kan hij soms ook gewoon heel erg kwaad zijn door de dingen die hij ziet gebeuren. En zich daardoor alleen kan voelen.

Ik denk dat hij soms zichzelf ook wel heel rustig en stil kan opstellen. Heel down to earth.

Ik denk ook dat hij heel eerlijk is en dat je hem goed kunt vertrouwen.

Hij moet alles nog een plaatsje geven en dan komt alles wel goed met hem.

En mijn gevoel zegt met dat zijn vriendin bij hem is.
Heel erg bedankt! Dit klopt eigenlijk wel hoor. Vooral dat eerlijk is en dat je hem kunt vertrouwen. Echt heel erg bedankt!
indigo
indigo sep 21 '06
graag gedaan. Ik wist niet of ik het kon en of je er wat aan had. Maar dat was wat ik kreeg :)
Meisje
Meisje sep 21 '06
Echt heel erg bedankt :)
indigo
indigo sep 21 '06
graag gedaan :)Ik voelde gewoon wat bij die foto krijg niet altijd gevoelens door van mensen.

maar deze jongen is heel bijzonder. Maar hij gaat het geluk nog wel vinden. hij word geholpen door boven :)dat moest ik nog zeggen
Meisje
Meisje sep 21 '06
Hij heeft sinds kort een vriendin, dat doet hem goed, dat merk je wel.

Maar wat ik vaak merk, is dat hij nooit over zijn problemen wil praten. Hij zegt altijd maar dat er niks aan de hand is, maar dat geloof ik niet altijd. Maar hij wil er dan gewoon niet over praten, wat ik ook probeer
indigo
indigo sep 22 '06
ooh oke. Ik had eerst het gevoel dat hij een vriendin zou krijgen. maar die is er dus al :)

Ik denk ook inderdaad dat hij het niet altijd zegt als er wat is. Maar geef hem gewoon de rust. hij is slim en sterk. Hij red zichzelf wel :)
Meisje
Meisje sep 22 '06
Bedankt :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Wat ik geleerd heb is, dat als iemand niet geholpen WIL worden, deze ook niet geholpen KAN worden. Zolang de persoon maar weet, dat als er hulp nodig is, hij / zij je weet te vinden. Meer dan dat kun je volgens mij niet echt doen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420