Loading...
nl

sillystudent, fotolezing

janusbananus
janusbananus dec 11 '09
Zou iemand mijn foto willen lezen? Ik zit met een heleboel vragen en problemen, en misschien kan iemand mij door middel van een fotolezing wat verder helpen. Ik ben degene die op de foto rechts staat afgebeeld. Ik hoop snel iets te horen/lezen. Bij voorbaat alvast bedankt voor uw reactie.

Omdat ik op de een of andere manier geen foto kan uploaden, plaats ik hier het hyves-adres waar de foto op staat.

http://jjbkobus.hyves.nl/album/3488687/Iedereen/2Xks1LwF/fotos/502190864/0/5iw_/
Delen:
Yuri
Yuri dec 11 '09
Heb je misschien ook een foto waar je alleen op staat?

Dat is namelijk wel zo handig.
En als ik dan tijd heb wil ik best je foto lezen hoor.

Met vriendelijke groeten,
Yuri
janusbananus
janusbananus dec 11 '09
Hallo Yuri (en eventueel anderen),

Dit is een foto van mezelf en een geit. Heb op dit moment geen betere waar ik alleen op sta. De foto is ongeveer een jaar geleden genomen. Ik hoop dat je er wat van kunt maken!

Groeten!
Yuri
Yuri dec 11 '09
Oke, ik zal even kijken wat eruit komt:
(oja, ik ben nog een beginner, zoals je misschien in andere topics al hebt gezien wink)

* Volgens mij ben je een echte dierenvriend.

* Als ik m'n hand boven je foto hou krijg ik last van m'n luchtwegen, heb je het misschien regelmatig benauwd?

* Een kantoorbaan komt in me op, is dat je werk?

* Volgens mij ben jij altijd wel vrolijk

* Ik krijg een ziekenhuis te zien, heb je pas een operatie gehad?

* Een begraafplaats komt in me op. Ga je daar vaak naar toe? Of is er pas iemand overleden?

* Ik krijg een heel lief poesje te zien. Heb je een poes als huisdier?

* Volgens mij ben je echt zo'n feestbeest laughLekker naar een cafe en daar een biertje drinken tongue

Dat was m'n lezing. Laat je nog even weten wat goed was en wat niet?

Met vriendelijke groeten,
Yuri
Pegasus
Pegasus dec 11 '09
Ha,

*Je voelt voor mij als een heel puur en zuiver mens. Echt lief. En bijna zo puur dat het kwetsbaar voelt. Of voel je je op dit moment kwestbaar?
* Het voelt alsof je heel dicht bij jezelf bent. Bij je kern, door een bepaalde gebeurtenis. Die je terug heeft gebracht naar datgene waar het in het leven om gaat.
* Naast dat je van nature heel vrolijk bent en houdt van gezelligheid, bijv. uitjes met vrienden en gezellig kletsen in de kroeg. Heb je een heel diep gevoelsleven. Weet je soms niet wat je daar mee moet? Deel je dit wel? En is er meer dan je nu laat zien aan de buitenwereld? Of zoek je bewust even de ruimte voor jezelf?
* Toch heb je een aantal echte maatjes. Het voelt ook alsof je met je familie en vrienden een hele hechte band hebt.
*Is er iets verdrietigs gebeurd? Iets wat je heel erg bezig houdt? Waar je elke dag aan denkt? Iemand die heel erg ziek is? Of niet meer hier is? Iets maakt dat je alleen aan voelt, verdrietig, treurig en melancholisch.

Dikke knuffel van mij!
En vertrouw...

Je bent een schat van een meid.

Liefs Pegasus
janusbananus
janusbananus dec 11 '09
Hallo Yuri,

Bedankt voor je tijd om mijn foto te lezen!
Ik zal even reageren op wat je geschreven hebt.

* Volgens mij ben je een echte dierenvriend. Dit klopt helemaal.

* Als ik m'n hand boven je foto hou krijg ik last van m'n luchtwegen, heb je het misschien regelmatig benauwd? Dat klopt. Op dit moment heb ik het behoorlijk benauwd. Ik denk zelf dat het door de stress komt.

* Een kantoorbaan komt in me op, is dat je werk?
Nee, dit kan ik niet plaatsen. Ik ben nog student.

* Volgens mij ben jij altijd wel vrolijk Ja, bijna altijd wel smile

* Ik krijg een ziekenhuis te zien, heb je pas een operatie gehad? Nee, hoop ook niet dat ik binnenkort in een ziekenhuis moet wezen.

* Een begraafplaats komt in me op. Ga je daar vaak naar toe? Of is er pas iemand overleden? Nee, maar ik denk wel vaak aan de begraafplaats waar mijn oma (en opa) ligt begraven.

* Ik krijg een heel lief poesje te zien. Heb je een poes als huisdier? Ja, heb er twee en ben er gek op!

* Volgens mij ben je echt zo'n feestbeest Lekker naar een cafe en daar een biertje drinken Ben niet echt wat je noemt een feestbeest, maar houd wel van gezelligheid.

Een aantal dingen kloppen en een aantal dingen (nog) niet. Vind het knap dat je de dingen die je goed had wist!
Dank je wel smile
janusbananus
janusbananus dec 11 '09
Hallo Pegasus,

Bedankt voor je lezing. Er zijn heel wat dingen die ik kan plaatsen.

*Je voelt voor mij als een heel puur en zuiver mens. Echt lief. En bijna zo puur dat het kwetsbaar voelt. Of voel je je op dit moment kwestbaar? Ik voel me inderdaad behoorlijk kwetsbaar.

* Het voelt alsof je heel dicht bij jezelf bent. Bij je kern, door een bepaalde gebeurtenis. Die je terug heeft gebracht naar datgene waar het in het leven om gaat. Door een aantal dingen weet ik weer wat belangrijk is en hoe ik vroeger was. Deze dingen zaten een tijdje verborgen.

* Naast dat je van nature heel vrolijk bent en houdt van gezelligheid, bijv. uitjes met vrienden en gezellig kletsen in de kroeg. Heb je een heel diep gevoelsleven. Weet je soms niet wat je daar mee moet? Deel je dit wel? En is er meer dan je nu laat zien aan de buitenwereld? Of zoek je bewust even de ruimte voor jezelf? Ik weet heel vaak niet wat ik ermee aan moet. Zijn weinig mensen die dat begrijpen. Als ik het nit uit kan legen, houd ik het liever voor mezelf.

* Toch heb je een aantal echte maatjes. Het voelt ook alsof je met je familie en vrienden een hele hechte band hebt. Ik heb twee vrienden die er voor mij zijn. Mijn familie niet, die laten me keer op keer vallen.

*Is er iets verdrietigs gebeurd? Iets wat je heel erg bezig houdt? Waar je elke dag aan denkt? Iemand die heel erg ziek is? Of niet meer hier is? Iets maakt dat je alleen aan voelt, verdrietig, treurig en melancholisch. Mijn oma is ongeveer 10 jaar geleden overleden, maar ik denk heel vaak aan haar en mis haar. Heb nooit echt goed contact met haar gehad (ik was toen nog te jong), maar het voelt alsof zij de enige was die mij begreep en hetzelfde voelde.

Mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik niet weet of mijn familie eerlijk tegen mij is ( en is geweest) en of het daadwerkelijk mijn familie is. Ooit hoop ik daar een antwoord op te krijgen...

Misschien kun je nog meer lezen?
In ieder geval bedankt voor je lezing en je knuffel!
Liefs!
Yuri
Yuri dec 12 '09
bedankt voor je snelle reactie smile

Groetjes Yuri

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies