Loading...
nl

Foto nog een keer lezen? [Miyase]

miyase
miyase dec 10 '09
Ik heb al ooit een foto van mezelf geplaatst.. Maar meesten vonden het onduidelijk... Dus ik zocht wat op om wat duidelijkers te vinden dat niet is bewerkt, ik vond er wel een maar die is van 2 jaar geleden... Ik zou het echt van meerdere mensen willen horen :]

http://i48.tinypic.com/2551heu.jpg
Delen:
Yuri
Yuri dec 10 '09
Hallo Miyase,
Ik wil graag eens proberen jou foto te lezen, aangezien ik nog een beginner ben zou ik het graag eens willen proberen, en hoor ik dus ook graag wat er klopt en niet.
Dus ik weet niet of het gaat lukken, maar ik doe m'n best

* Volgens mij ben je heel aardig, al laat je het niet altijd even goed merken.

* Je kan heel behulpzaam zijn, maar je bent soms ook erg streng, je wilt dan vaak een beetje de baas zijn.

* Eten is iets waar jij veel van hou.

* Angst komt in me op, ben jij bang voor iemand, of voel je je niet helemaal op je gemak bij een bepaalde persoon (of personen),
of is het angst om te falen?

* Duidelijkheid is voor jou heel belangrijk.

* Ik zie jou met een groepje praten, beetje hangen, en stoer doen, al twijfel je soms aan je zelf of ze je wel leuk vinden.

* Je bent de laatste tijd steeds meer bezig met paranormale verschijnselen en paranormale gaves, en je probeert het soms ook zelf, maar vaak lukt het niet zo als je gehoopt had.

* Healen zie ik jou doen, is dat iets wat je regelmatig doe? Of is dat iets wat je graag zou willen doen? Denk er maar goed over na, want volgens mij past dat wel bij jou.

* Zit jij op hockey?

Nou, dat was mijn lezing.
Laat je ook nog even weten wat klopte en wat niet?

Met vriendelijke groeten,
Yuri
miyase
miyase dec 11 '09
* Volgens mij ben je heel aardig, al laat je het niet altijd even goed merken.
Klopt!

* Je kan heel behulpzaam zijn, maar je bent soms ook erg streng, je wilt dan vaak een beetje de baas zijn.
Wauw, dat klopt zeker ook!

* Eten is iets waar jij veel van hou.
Dat zeker, zoveel dat ik ook bijkilo's heb...

* Angst komt in me op, ben jij bang voor iemand, of voel je je niet helemaal op je gemak bij een bepaalde persoon (of personen),
of is het angst om te falen?

Eerder, angst om te falen...

* Duidelijkheid is voor jou heel belangrijk.
Klopt!

* Ik zie jou met een groepje praten, beetje hangen, en stoer doen, al twijfel je soms aan je zelf of ze je wel leuk vinden.
Klopt.. Ik heb vrienden, waarbij ik soms probeer lijken als iemand die ik niet ben-zonder te overdrijven-, maar ik weet niet of het lukt. En ik weet niet of ik geliefd ben..

* Je bent de laatste tijd steeds meer bezig met paranormale verschijnselen en paranormale gaves, en je probeert het soms ook zelf, maar vaak lukt het niet zo als je gehoopt had.
Klopt, en idd, zoveel is er tot nu toe niet gebeurt.

* Healen zie ik jou doen, is dat iets wat je regelmatig doe? Of is dat iets wat je graag zou willen doen? Denk er maar goed over na, want volgens mij past dat wel bij jou.
Nee, eigenlijk doe ik daar niet veel mee.. Maar ik heb ooit wel is mijn "derde oog" chakra, gesloten, perongelijk, en dan weer geopend :]

* Zit jij op hockey?
Nee, maar wel op badminton :]

Ik vind het erg goed gedaan!! Dankje wel :]
Yuri
Yuri dec 11 '09
Bedankt voor je snelle reactie,
ik had echt niet gedacht dat er zoveel goed zo zijn laugh

groetjes Yuri

Social Services

Delen:

Netwerk

carina