Loading...
nl

Fotolezen..

Meisje
Meisje sep 4 '06
Zouden iemand deze willen lezen? Is misschien wel een grote foto.. Is een vriend van me..

*Foto weg
Delen:
Meisje
Meisje sep 4 '06
...
Meisje
Meisje sep 4 '06
Niet zo heel erg actief dit forum :o
Meisje
Meisje sep 4 '06
Niemandd?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Beste meisje,

Er was eerst geen foto in je berichtjes hierboven. En actief is het wel hoor. Maar verwacht je daadwerkelijk binnen een uur een reactie? Ooit gehoord van werk, vrije tijd oid? Daarnaast heb je de persoon van de foto om toestemming gevraagd voor zijn lezing? Niet iedereen vind het prettig als zijn / haar foto op internet staat, en helemaal niet als deze ook nog gelezen wordt.
Mag ik vragen wat deze jongen van je is? (Je vriendje, of iemand waar je vliefd op bent bijv.?).
Meisje
Meisje sep 5 '06
Een vriend van me, en hij weet dat ik de foto hier heb geplaatst
Meisje
Meisje sep 7 '06
Iemand?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '06
Ik zal het even proberen.

Ik zie een vrij gesloten jongen die de boom eerst uit de kat wilt kijken :p . Hij is onzeker en verbergt dit door zeker over te komen (snap je wat ik bedoel?). Hij heeft een goed hart. Hij is goed in het doorgronden van verschillende dingen, en als hij ergens voor gaat gaat ie ook goed. Als vriend heb je veel aan hem, en hij is betrouwbaar. Neemt je serieus.

Hij vind het wel leuk om mensen voor de gek te houden, of een grapje met ze uit te halen. Toch is het allemaal onschuldig.

Mss een rare vraag, maar is hij gevoelig voor drugs / alcohol? Dus gebruikt hij af en toe stimulerende middelen, blowen oid? Ik zie namelijk een afwezige blik op de foto, en vroeg me af waardoor dit komt.

Hij neemt zichzelf soms wel heel erg serieus, dus daar zou hij wat losser in kunnen worden.

Ok, heb je hier wat aan? Ben benieuwd of er weer wat van klopt haha.
Meisje
Meisje sep 8 '06
Wow ja dit klopt echt wel! Hij komt altijd wel zeker over, hij is ook best slim enzo, maar zoals je al zei dacht ik ook al dat hij diep van binnen toch wel onzeker was.

Hij blowt niet, gebruikt niks, hij rookt zelfs niet. :)

En inderdaad helpt hij graag mensen, en neemt hun ook serieus. Hij heeft ook altijd goede raad enzo, voor iedereen. Hij helpt mij iig altijd heel goed :)
Ayasha
Ayasha sep 9 '06
dat afwezige zou ik eerder steken oip vermoeidheid, studeert hij?

mentale rust kan hij gebruiken.
Meisje
Meisje sep 9 '06
Ja hij studeert, en hij heeft het inderdaad heel vaak druk met school en die dingen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki