Loading...
nl

Eyes of Heaven, wie wil mijn foto lezen

Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hallo ik ben margo

zou graag willen dat iemand mijn foto wil lezen want ik zit met een burn out en weet niet waar ik met mijn gevoelens en gedachten heen moet
Delen:
susie14
susie14 dec 8 '09
Hallo Margo,

Na het zien van je foto wil ik het zeker voor je proberen.
Lieve, spontane vrouw die het te ver heeft laten door lopen.
Je had eerder op de rem moeten trappen, nu doet je lichaam dat voor je.
Nee zeggen is niet je sterkste punt. Altijd maar klaarstaan voor een ander. Voor wie leef jij? Wat doe je voor jezelf?
De buitenkant lacht, de binnenkant huilt. Het plezier is je ontnomen.
Heb je iemand verloren die je heel dierbaar is en wat je maar slecht kunt verwerken? dat gevoel krijg ik heel sterk.
Krijg daarbij heel sterk gevoel van een zus, heb je daar een sterke band mee?

Voel verdriet en een drang om te huilen, niet begrijpend waarom. gevoel van niet begrijpen waar het vandaan komt.

Voel jij je wel gesteund en begrepen door je man? krijg ml. het gevoel van niet. bij wie kun jij je hart uitstorten?
Praten, praten krijg ik door. Je verdient veel meer in het leven.Accepteer je gevoelens en je gedachten en zet xze neit opzij voor een ander.

Neem de tijd om dingen te accepteren, te begrijpen en te verwerken. Dit doe je nl. niet. Je wil te snel verder omwille van anderen. je wil niemand tot last zijn he?

Verder heb ik het idee dat je last hebt van je hormonen. niet helemaal in balans.
Gevoelsmatig zeg ik dat je een hsp-er bent. je neemt dingen/gevoelens over van andere mensen. je wordt leeggezogen en je laat je leegzuigen. hoogstwaarschijnlijk onbewust.
Je batterij moet weer worden opgeladen.

Dat is even wat ik je kan zeggen. ik hoor heel graag jouw mening.

groetjes Sies
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hallo sies
je komt met je antwoorden dicht bij mij.maar ik snap even niet met een zus.de zus waar ik een hele hechte band heb leeft nog
en een zus en ouders waar ik mee gebroken heb leven ook nog maar heb er geen contact meer me en wil dit ook voor mezelf niet meer
de zus waar ik wel contact mee heb is een tweelingszusje.
mijn man is geen met woorden maar steunt me wel
wat bedoel je met ml
als je meer hebt sta ik er voor open
wil je wel bedanken voor het lezen van mijn foto
gr margo
susie14
susie14 dec 8 '09
ik tik maar achter elkaar door, waardoor het inderdaad verwarrend is.
ik voelde heel sterk een band met een zus en daarnaast heb ik het gevoel dat je een dierbare verloren bent.
Dit hoeft niet per definitie samen te vallen, maar had eventueel wel gekunt. In jouw geval kan het ook anders bekeken wordne. je geeft aan dat je met andere zus geen contact meer hebt.

ik bedoelde nl. =namelijk. typfoutje haha.

kun je misschien iets specifieker zijn in wat klopt en wat niet? je geeft aan dat ik dicht bij je kom met mijn antwoorden, dus vandaar mijn vraag.
ik leer daar nl weer van.
admin
admin dec 8 '09
HOi Margo,

het eerste wat ik dacht toen ik je foto zag,
was waarom heeft zij een burn out? Je ziet er stralend uit.
Ook krijg ik iets door over een zus of een broer, waar het niet goed mee is.. en ik nu lees nu hierboven
(had ik heel snel overheen gelezen toen ik naar onder scrolde)dat je met een van je zussen geen contact meer hebt. Misschien dat ze belangrijker voor je is dan je denkt..

En ben je verdrietig, omdat je leven niet is geworden, zoals je je het had voorgesteld ?

Ik voel dat er iets is wat veranderen moet volgens je gevoel.. misschien ook je werk of een cursus? Wil je iets anders?

Klopt het dat je de laatste jaren gevoeliger bent geworden?
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hallo sies
nee oke ik begrijp hem,nee je had gelijk over het eerder op de rem staan en met het fijt dat sta ik altijd voor iedereen klaar sta en geen nee durf te zeggen,ik hoop ook altijd
dat iedereen mij aardig vind en dat ik maar blijf door hollen.
en ja ik vind altijd belangrijk hoe iemand over mij denkt
ik heb alleen een hele goede oom verloren en ja die was wel dierbaar was als een vader voor mij
nu heb ik sinds twee jaar dus gebroken met mijn ouders en zus,omdat er voor mijn ouders maar 1 dochter is en haar twee kleinkinderen en dat is al jaren zo ik moet het een plekje gaan geven
gr margo en bedankt voor de reactie ik heb heier zelf ook wel veel aan
Emuca
Emuca dec 8 '09
Hoi hoi,

Ik heb geen andere dingen gelezen.. enkel even gekeken. Heb al een tijdje geen foto's meer gelezen, en ben er ook niet goed in.

Ben jij iemand die graag alles wil zien? Dus overal een oogje in het zeil wil houden? Ik heb de neiging alsof je dwars door de kijker heen wil kijken. Odat jij wil weten wat die persoon denkt (over jou?). Heb je soms vele telleurstellingen te verwerken gehad?
Ook voel ik een diep verdriet en een wanhopig los willen komen van iets. Vooral jou linkeroog (op de foto dus rechts) trekt enorm mijn aandacht, weer niet waarom.
Je bent graag onder de mensen, wil geliefd maar ook vooral begrepen worden... Soms krijg je de indruk dat mensen niet naar je luisteren.. Maar lieve jij.. Luister ook naar jezelf en je eigen lichaam.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hoi hoi
nou ik ben in de puberteit eigenlijk gewoon genegeerd door ouders die waren te druk met een andere zus bezig,en omdat ik toch iemand was waar ze zich geen drukte over hoefde te maken deden ze dat ook niet verder heb ik het gevoel dat er niet altijd naar mij geluisterd word ik ben er altijd voor andere
ik zit normaal aan een kassa in een supermarkt en als er bij mij mensen aan de kassa zijn weet ik vaak hoe ze zich voelen en ja ik wil inderdaad los komen van mijn ouders en een zus ik heb vaak mijn neus gestoten er werd geen liefde gegeven
als mijn moeder wel eens belde was het altijd wat een weer niet 1 keer kind hoe gaat het met je.ik heb al een tijd geen contact en wil dat ook zo houden ik moet alleen een plekje geven
gr margo
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hoi hoi
ik ben nu inderdaad bezig met wie ben ik ,wat wil ik, ik had eerst zoiets overgang.maar weet het ook nie
verder zit ik nu met een burn out ik ben een persoon met volgens mij praatpaal op mijn voor hoofd nu vind ik het wel fijn dat mensen mij hun vehaaltjes allemaal vertellen maar ik zit erna uren aan hun pijn verdriet te denken
maar ik word 4 januari behandelt met reiki heb je hier ervaringen mee
gr
Emuca
Emuca dec 8 '09
Jawel, maar wel alleen op afstand. smile
susie14
susie14 dec 8 '09
Origineel bericht van: Eyes of Heaven

ik zit normaal aan een kassa in een supermarkt en als er bij mij mensen aan de kassa zijn weet ik vaak hoe ze zich voelen en ja ik wil inderdaad los komen van mijn ouders en een zus ik heb vaak mijn neus gestoten er werd geen liefde gegeven

gr margo

Dit valt dus o.a. onder noemer hsp-er. Het is voor jou heel belangrijk dat je gaat leren om jezelf energetisch te beschermen>>>>>aarden!. Dit klinkt voor jou misschien heel erg vaag, maar je bent er zeker voor een stuk mee geholpen. Ik denk dat hier op merudi wel ergens te vinden is hoe je dit kunt doen.
En verder......doe wat jij wilt en waar jij je goed bij voelt. Ik zie het altijd zo ( heeft ook effe geduurd hoor voordat ik dit zo zag )Zo lang ik mezelf recht in de spiegel kan aankijken en dingen doe en beslissingen maak waar ik zelf achter sta.....is het goed. Ongeacht hoe andere mensen daarover denken.
Laat je niet omlaag halen door de mening van andere mensen, hier word je alleen maar onzeker van.

Sterkte!
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hoi sies
jij zegt ook praten praten krijg je door.
maar ik ben ook iemand die normaal gesproken alleen maar praat en druk is.ik ben heel druk
en vooral nu in mijn koppie
ik hoop echt dat ik weer rustig kan worden
weet je eigelijk heb ik niks te klagen een hele lieve man en dochter een goed leven maar in mijn koppie is het een warboel '
gr m
susie14
susie14 dec 8 '09
Er is een verschil tussen praten en praten wink
Wat ik bedoel is pratne over jezelf, je gevoel, je frustraties, je zorgen en je problemen op tafel gooien. Je zegt het zelf al mijn koppie is een warboel.
Gooi het uit je koppie, maak het bespreekbaar. Je bent een binnenvettertje.....mensen kunnen niet in je hoofd kijken.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
ja dat weet ik ik moet het echt leren om mijn koppie leeg te gooien.weet je en dan ben ik ook nog geen persoon die alles maar zomaar verteld pfff ik heb nog een hoop te leren voor mezelf
bedankt voor je reactie
gr m
admin
admin dec 8 '09
hallo ik ben margo

zou graag willen dat iemand mijn foto wil lezen want ik zit met een burn out en weet niet waar ik met mijn gevoelens en gedachten heen moet

Je hebt braaf datgene wat jouw opvoeding jou leerde aangenomen.
Je volgde en volgt nu nog steeds datgene wat er van je verwacht werd/wordt toen je een kleine meisje was.
Veel van die patronen(= gedachten) in jezelf geven jou het idee dat dit allemaal ook zo moet.
Maar ik lees dat je een burn-out hebt, en dat is naar mijn gevoel heel erg logisch.
Uiteindelijk vraagt je innerlijke om eindelijk eens naar buiten te komen en te zijn wie je ècht bent.
En de vermoeidheid slaat toe omdat je zoveel energie gestoken hebt in altijd diegene te zijn die je niet bent, maar die de anderen graag hebben dat je bent.
Op een dag zoals deze, komt dan eindelijk de onherroepelijke het stopbord!
Van jouw wordt nu gevraagd om tijd te nemen voor jezelf, echt voor jou eigen zelf..
niet meer wat de anderen willen maar jij !! Omdat je het waard bent en omdat je een ongelooflijk lief mens bent. Maar dat weet je zelf ook wel!

Liefs van mij,
Bellefleur.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hoi hoi bellefleur
het is zo maar weet je het moeilijkste komt nu wie ben ik zelf ?
ik wil altijd aardig gevonden worden,en weet eigelijk dat niet gaat
maar er is inderdaad nu een tijd dat ik mezelf wil terug vinden maar dan heb ik voor mezelf de vraag wie ben ik
gr m
admin
admin dec 8 '09
hoi hoi bellefleur
het is zo maar weet je het moeilijkste komt nu wie ben ik zelf ?
ik wil altijd aardig gevonden worden,en weet eigelijk dat niet gaat
maar er is inderdaad nu een tijd dat ik mezelf wil terug vinden maar dan heb ik voor mezelf de vraag wie ben ik
gr m

lieve Margo,
je kan maar één stapje tergelijkertijd doen. En om je zelf terug te vinden, is de vraag "wie ben ik?" een hele goeie vraag.
Stel die zo dikwijls mogelijk. Maar leg eens telkens de klemtoon anders..
WIE, ben ik...
wie BEN ik..
wie ben IK..
zeg het als je in de spiegel kijkt, en lach naar jezelf!
Weet je, een mens kan niet altijd vatten wat ie is. Niet altijd benoemen wie hij is, niet altijd tonen wie hij is.
het is niet de bedoeling dat je een opsomming moet maken, met allemaal dingetjes over jezelf. Want in een mensenleven verander je duizen maal. dat mag, je mag steeds veranderen, groeien noemt men dat.
groeien in liefde, groeien in schoonheid, groeien in levenswijsheid.

Wat van ontelbaar belang is, en ik spreek nu vanuit mezelf als mens Tinne, (niet als Bellefleur)is dat je voelt "ik ben diegene die ik echt ben". En als je dàt voelt, als mens, ben je ook gelukkig en in vrede, in rust.

Geef jezelf de tijd, wandel hier rond.. neem jouw tempo, jouw ritme en merudi hier heeft prachtige mensen, die je een handje toesteken in het hervinden van jezelf! Weet ik zeker..

veel liefs van mij!
Tinne.
Maryssa
Maryssa dec 10 '09
Hallo Eyes of Heaven,

* Volgens mij ben jij een type die heel aanwezig is maar tegelijkertijd zichzelf ook wegcijfert. Anderen gaan voor; jij redt je wel..denk je terwijl je soms ook hulp nodig hebt van anderen.

* Behulpzaam type die op je werk vrij makkelijk extra werk oppakt. Jouw collega's weten dat en laten het soms gewoon er op aan komen..

* Net als bij jouw dochter krijg ik bij jou ook de onderbuik te voelen. Menstruatieklachten en je darmen die soms niet meewerken. Spanningen slaan op jouw darmen. Volgens mij heb je in de periode waarin je nu zit vrij veel diarree en obstipatie. Het wisselt elkaar af.

* Hmm ben jij verkouden op dit moment?

* Je rookt volgens mij. Ik zie je in pauzes sigaretje roken en kletsen met je collega's. Volgens mij wordt er heel erg veel geroddeld. Je voelt je niet altijd op je gemak, je weet niet goed hoe je je het beste kunt gedragen. Tegelijkertijd zie je veel wat er om je heen gebeurd. HSP(Hoog Sensitief Persoon) ja dat ben je zeker.

* Bij jou heb ik het gevoel dat je heel veel praat tegen mensen zonder echt te zeggen wat er speelt bij jou.Heel veel dingen houd je in; het stapelt en stapelt zich op. Jouw vertrouwen is beschaamd..je durft niet meer te zeggen hoe het echt voelt als mensen vragen hoe het met je is. Een lach een vlotte babbel en niemand heeft door dat je je helemaal niet zo goed voelt. Maar het moet er een keer uit... Ga zingen, schreeuwen, dansen, de oceaan vol huilen. Het lijkt wel alsof je er zelf ook niet zo goed bijkunt bij je verdriet. Je hebt het zo lang goed verborgen gehouden.

* Ik voel ineens een soort van hoofdpijn opkomen, net boven jouw ogen. Lijkt een beetje alsof je te snel een heel koud ijsje hebt gegeten zo'n gevoel. Hmm jouw ogen, heb je die wel eens laten testen bij de opticien? Misschien een idee om eens te laten doen. Krijg het gevoel dat je misschien wel een bril nodig hebt. Leesbril?

* Ik krijg een man te zien bij je. Vrij stevige (dikke) man qua postuur, bol gezicht, hij heeft bakkebaarden, inhammen. Hij doet me qua kapsel een beetje aan Elvis Presley denken aan het eind van zn leven, met haar dat wat over zn oren valt. Zegt dat jou wat? Ik kan niet goed voelen of deze man overleden is of niet. Vrachtwagens of trailers...komt er ook bij door..

* Toch even terug naar Elvis Presley daar hou je volgens mij ook van van zijn muziek.

* Heb jij dieren? Het zou heel erg goed voor je zijn. Dieren begrijpen je en weten hoe je je voelt. Een hond of een kat om mee te spelen en zijn / haar warmte te voelen. Het kan heel helend voor je werken.

Heel goed dat je een reiki behandeling krijgt. Laat het maar lekker over je heen komen en geniet van de warmte, de energie en de aandacht voor jouw lichaam en geest.

Dit was mijn lezing voor jou. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè?

Groetjes Maryssa
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 10 '09
hoi maryssa
bedankt voor het lezen van mijn foto
ik vind het eng jij zit zo dicht bij me. vind het heel mooi
mijn ogen moet ik inderdaad laten na kijken heb er de laatste tijd veel last van.
ik heb een hondje gehad maar helaas hebben we naar 16 jaar afscheid van haar moeten nemen '
dat is nu een 2 maanden geleden.
alleen die man die een beetje op het uiterlijk van elvis kan ik niet plaatsen maar okee dat leg ik naast mij neer.
ja en de burn out hoop echt dat ik daar heel gauw weer uit ben
en hoop eigelijk dat reiki mij daar een beetje bij helpt
ik heb het druk in mijn hoofd
maar wil je nogmaals bedanken
groetjes en veel liefs margo
Maryssa
Maryssa dec 11 '09
Graag gedaan. Die man die ik beschreef zou volgens mij te vinden zijn in de familiesfeer. Inderdaad laten rusten als het je niets zegt hoor. smile

Liefs Maryssa
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske