Heyy Angel Eye
Ik ga het na maanden weer eens een poging geven
Ik zou het fijn vinden als ik een feedback van je krijg, zo leer ik elke keer weer bij!!
Ik heb eerdere lezingen nog niet gelezen, dit om de lezing puur te houden.
* nieuwsgierige ogen kijken me aan - ogen die al veel hebben gezien en meegemaakt. Je hebt dierbaren verloren, staat open voor contact met hen en je wordt daarin ook bevestigd. Ik weet niet of ik nu goed zit, [vergeet het maar als je er niets in terug vindt] ik krijg kind door - een kind die je niet hebt gekend. Herken je zwangerschap?
* in het verleden heb je met je gezondheid getobt maar dat gaat nu goed. Je hebt overwonnen waar je tegen vocht. Je denkt sterk dat je alles zelf moet doen, je kan niet goed loslaten.
* Je hebt het gevoel dat alles boven je hoofd groeit, gelukkig leer je dat wel steeds beter te relativeren en je leert steeds beter dat je mag delen. Je kent nu ook meerdere mensen met wie je het kan delen.
* ik zie je foto van je hondje, dat is ook waar je veel geheimen kwijt kunt. Hen kan je nog meer vertrouwen dan mensen, omdat je weet dat wat zij horen, ze bij zich zullen houden. Ben je soms in het verleden erg teleurgesteld in mensen? Hebben ze je vertrouwen geschonden?
* Je mag best zeggen waar het op staat en kom voor jezelf op hoor! Je bent niet minder dan een ander.
Ik laat het hier even bij, hopelijk kan je er iets uit herkennen.
Namasté
Larapinta