Loading...
nl

Hulp gevraagd

Eruan
Eruan dec 30 '09
Kunnen er dan eigenlijk ook mensen zijn die ze lijken aan te trekken?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 30 '09
Heel flauw antwoord van mij Confusion,

Kom eerst maar eens weer in contact met jezelf.

Als jij weer in jouw kracht staat; voorzie mij dan verder van info. Ik ben geen helderziende maar voel. Op dat traject ben ik lerende.

Als jouw gevoel goed is, vraag me dan.

Liefs Paulette
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 30 '09
Sorry. Niet geheel goed gelezen.

JIj niet, maar hij toch?

Maar ook voor hem, aard.

Oefeningen?? Vraag me...
admin
admin dec 30 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Kunnen er dan eigenlijk ook mensen zijn die ze lijken aan te trekken?


hihihi, ik moest je zin enkele keren lezen. Ik dacht "lijken"? waar zijn er lijken? hihihi
Eruan
Eruan dec 30 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Ann_ik
Kunnen er dan eigenlijk ook mensen zijn die ze lijken aan te trekken?


hihihi, ik moest je zin enkele keren lezen. Ik dacht "lijken"? waar zijn er lijken? hihihi



Whaha laughDat had ik me nog niet beseft tongue
admin
admin jan 3 '10
Wat een mooi verhelderend topic wederom hier op het forum smile
@ Bellefleur, bedankt voor je verdiepende inzichten!!
@ Karin, ik denk dat je gelijk hebt, iedereen antwoordt hier vanuit zichzelf en dat kan voor een ander best onzin zijn!!

Liefssss
Richie Richard
Richie Richard jan 3 '10
Origineel bericht van: Rainbow
zou gewoon die entiteit als het er 1 is gewoon helpen met licht te sturen, waarom weg jagen als je deze kan verder helpen, kan zelf eventueel een familielid zijn die veel verdriet heeft momenteel en nog iets probeert te zeggen ofzo, stuur licht zou ik zeggen


Dat zou ik direct afraden als je er geen ervaring mee heb met herkennen van negatieve en positieve entiteiten. Dit kan namelijk ook zeer gevaarlijk zijn, aangezien je op een manier contact moet maken met deze entiteit. Daarbij, raak je weer spiritueel actief. (tuurlijk, ben je altijd. Maar ik bedoel, je straalt het direct hard uit door energie.)

Dit lokt weer entiteiten, omdat ze je aanwezigheid voelen of iets in die richting. Dat is iets wat ik niet volledig goed uit kan leggen.

Maar ik raad het hard af om dat te doen. Ook ik zou zeggen: Haal er een deskundige bij. Ik bedoel, naar mijn mening zijn er op merudi zat mensen die je kunnen helpen. Maar daar in tegen, we zijn er op afstand. Wij kunnen alleen onze visie er over geven. En de rest kan gis werk zijn. Aangezien we het niet direct aan kunnen voelen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '10
Heel mooi!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki