Bellefleur:Wisten jullie dat oude energie van mensen, vb in een huis of rondom een gebied..
een bepaalde intentie hebben, komende van de ingesteldheid van die mensen..
als een bal samenkoeken, en zelfs schilderijen van muren afkletsen, of licht doen springen.
Hier wordt er altijd gedacht dat het entiteiten zijn, maar dit is echt niet noodzakelijk altijd het gevaL.
Vele situatie's zijn zo'n energieveld dat is blijven hangen, en dat kan evengoed rond een bepaald persoon hangen, die er dan last van heeft.
Helder verwoord Belle, ik denk inderdaad dat beide kan; dat het inderdaad entiteiten kunnen zijn maar ook energievelden. Wat ik me afvraag is of de mensen die kiezen om te gaan wonen in zo'n huis of gebied zoals je beschrijft; daartoe aangetrokken worden omdat hun energie overeen komt met die van het energieveld dat er hangt, of staat dat er los van? Nog een vraag; trekt een energieveld entiteiten aan?
@ kiezen mensen voor zo'n huis? onbewust misschien wel,omdat het een link legt met hun diepe onderbewuste, die overeen komt met eenzelfde trilling als zo'n energieveld;
Ik geef een voorbeeldje : Stel, je hebt als kind enorme ruzzie's met je vader gehad, en je hebt veel moeten opkroppen, ook verdriet.. daarna is je vader vertrokken, en je hebt hem nooit meer gezien. Je hebt vele vragen daarna gehad, maar door je eigen gezinnetje van nu, zit het heel ver weg gestoken, de pijn en het verdriet, en ook boosheid, die niet verwerkt is,
Onbewust kan het zijn, dat je in zo'n huis terecht komt, met een energieveld van ruzzie's door echtscheiding van vorige eigenaars, bv.
De kans is nu groot dat het energieveld door jou een stuk wordt geabsorbeert omdat het een link legt met de energie diep binnen in je, en dat het je "raakt". het gevolg zou kunnen zijn, dat je jouw eigen pijnen gaat herkennen... en aan gaat werken, je huis uitzuivert, en tevens ook je innerlijke.
Leg je het steeds buiten je - ook datgene wat diep van binnen zit - dan komt er een enorm conflikt tussen de energie*en en jezelf. In alle geval, elke situatie is er met een rede.. niets gebeurt zomaar.
Trekt een energieveld entiteiten aan?
Andersom denk ik, entiteiten nestelen zich in energievelden, meestal in energie waar ze zichzelf in herkennen, en denken aan te kunnen voeden. Het is voedsel voor hen.. net zoals ze bij mensen kunnen komen, omdat ze bij die mensen, een energie "zien" die ze denken nodig te hebben.
Liefs,
Bellefleur