Loading...
nl

Hulp gevraagd

confusion
confusion dec 6 '09
ik lees al een hele tijd mee op het forum.
nu ben ik voor een situatie komen te staan waarin ik geen "oplossing" meer weet.
ik weet ook niet of er iemand hier aanwezig is die me kan helpen hiermee.

een hele goede vriend van me heeft al een hele tijd last van een entiteit die het hem niet erg makkelijk maakt.
als het minder met hem gaat, heeft hij er veel last van, energie raakt op en zijn gedachten worden erg negatief.
soms, dan is het weg, maar altijd vind het weer een weg om terug te komen.

nu ben ik redelijk op de hoogte van hoe en wat, alleen krijg ik het niet weg.

Kan iemand mij en hem hiermee helpen?
Tips voor een goede visualisatie? andere opties?
Of een ander forum/site waar ik meer kan vinden?
Het is zo lastig zoeken in een www wereld van mogelijkheden...
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '09
Het beste is als je vriend een pyramide van licht maakt, waarin de entiteit niet meer bij hem kan komen. Hoe je die kunt maken kun je hier terugelezen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
Cialara
Cialara dec 6 '09
Als het je vriend daarna nog niet lukt om vrij te blijven van de entiteit is het verstandig om naar een goed medium te gaan. Die kunnen de entiteit voor langere tijd of zelfs blijvend weghalen. Mits je vriend dat ook echt wil hoor! Want misschien zet hij/zij zelf onbewust ook de deur ervoor open...
Takhihiii
Takhihiii dec 7 '09
Stel dat er een open deur is, dan is het zinvol om te kijken onder welke omstandigheden die deur werd opengezet. Wanneer was er voor het eerst sprake van een entiteit?
confusion
confusion dec 28 '09
dank je wel voor de reacties.

en takhihii: hij weet niet meer wanneer het precies is begonnen, er zijn heel veel herinneringen diep weggestopt. hij vertelde ook dat er al een keer een mevrouw het bij hem heeft weggehaald. toen was hij een jaar of 8. waarschijnlijk een medium dus. maar hij kan er thuis niet meer naar vragen, zijn familie staat er niet voor open.
het gaat nu redelijk, het lukt hem regelmatig om een piramide van licht te maken. dit verschilt per keer. het is erg moeilijk om iemand te willen helpen zonder er zelf middenin te staan. het lijkt bij mij wel alsof ik weer een makkelijk vindpaar persoon ben en dat terwijl ik zo hard heb gewerkt om minder makkelijk te vinden te zijn....
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
kan hijzelf zijn waarschijnlijk ook
iedereen heeft hoge en lage energieen, en daar je verteld als hij zich minder goed voelt komt het terug, beste wat hij kan doen is bewust ademen en een vrolijk muziekje opzetten, en ook zeggen ik ben beschermd met licht en liefde. Is net hetzelfde met poltergeist enz, ligt ook aan jezelf maar dit kan ook vanop afstand gedaan worden

admin
admin dec 28 '09
Alcohol maakt dat je makkelijker bereikbaar bent voor entiteiten en drugs ook.
Ik weet niet of dit de oorzaak is maar wellicht heb je er iets aan.
Je kunt niet je eigen entiteit zijn, wat wel kan is dat er wellicht een downperiode de oorzaak van is, maar dan spreek je niet van entiteiten.
Ik zou op zoek gaan naar iemand die je er serieus mee kan helpen en niet teveel naar *spookverhalen* luisteren.

Sommige mensen hier weten goede raad geven maar er zit ook wel onzin tussen, dus mijn advies is zoek iemand die je hier echt mee kan helpen.
Mocht je in de buurt van 's-Hertogenbosch wonen dan kan ik je wel aan een goed telefoonnummer helpen.
Ik hoor het wel en sterkte!
admin
admin dec 28 '09
Moch ik iemand hebben gekwetst dan is dat niet mijn bedoeling maar ik vind dat er gezegd mag en moet worden dat er best wel eens onzin advies wordt gegeven hier.

Ook door mij hoor, gelukkig ben ik me daarvan bewust.
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
ok entiteit kan je het niet noemen dan geef ik toe
maar spreek ik onzin uit dan volgens jou?

hijzelf kan dit zijn in zijn onderbewuste, daarvoor hoef je zelf niet down voelen, gewoon negatieve gedachten is al voldoende, positief denken, u brein is alles. Vraag dit maar eens aan de experts, terapeuten enz
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Negatieve gedachten kunnen je aura verzwakken waardoor er gaten kunnen vallen in je energieveld en entiteiten makkelijker toegang hebben en de persoon in kwestie kunnen beinvloeden. Het is zaak jezelf te beschermen; goed te gronden, elke dag de koepel van licht om jezelf heen zetten en negatieve gedachten om te buigen naar positieve. Mantrazingen en affirmaties zijn ook een goede manier om je energieveld (aura) krachtiger te maken. Dat zijn dingen die je zelf kunt doen. Maar... omdat je niet weet waar je mee te maken hebt qua entiteit is het verstandig om zoals Karin zegt een deskundige; een medium of paragnost te raadplegen.
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
zou gewoon die entiteit als het er 1 is gewoon helpen met licht te sturen, waarom weg jagen als je deze kan verder helpen, kan zelf eventueel een familielid zijn die veel verdriet heeft momenteel en nog iets probeert te zeggen ofzo, stuur licht zou ik zeggen
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Natuurlijk kun je liefdevol benaderen en proberen te vragen wat hij/zij komt doen. Maar als het om een familielid of iets dergelijks gaat geloof ik dat diegene wel andere manieren zou uitkiezen om zich kenbaar te maken en niet om iemand de stuipen op het lijf te jagen en negatief te beinvloeden.
admin
admin dec 28 '09
Origineel bericht van: Rainbow
ok entiteit kan je het niet noemen dan geef ik toe
maar spreek ik onzin uit dan volgens jou?

hijzelf kan dit zijn in zijn onderbewuste, daarvoor hoef je zelf niet down voelen, gewoon negatieve gedachten is al voldoende, positief denken, u brein is alles. Vraag dit maar eens aan de experts, terapeuten enz


ik treed Rainbow bij, in deze..
Energie is energie, en dat kan blijven hangen, samenballen, en last veroorzaken, net alsof het echte entiteiten zijn.
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
dat is waar, maar was maar een voorbeeld van familielid, moet er op letten om me is beter te verwoorden soms.
als deze entiteit die persoon negatief beinvloed , raad ik toch aan voor een priester-paragnost te laten komen
admin
admin dec 28 '09
Wisten jullie dat oude energie van mensen, vb in een huis of rondom een gebied..
een bepaalde intentie hebben, komende van de ingesteldheid van die mensen..
als een bal samenkoeken, en zelfs schilderijen van muren afkletsen, of licht doen springen.
Hier wordt er altijd gedacht dat het entiteiten zijn, maar dit is echt niet noodzakelijk altijd het gevaL.
Vele situatie's zijn zo'n energieveld dat is blijven hangen, en dat kan evengoed rond een bepaald persoon hangen, die er dan last van heeft.
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Wisten jullie dat oude energie van mensen, vb in een huis of rondom een gebied..
een bepaalde intentie hebben, komende van de ingesteldheid van die mensen..
als een bal samenkoeken, en zelfs schilderijen van muren afkletsen, of licht doen springen.
Hier wordt er altijd gedacht dat het entiteiten zijn, maar dit is echt niet noodzakelijk altijd het gevaL.
Vele situatie's zijn zo'n energieveld dat is blijven hangen, en dat kan evengoed rond een bepaald persoon hangen, die er dan last van heeft.


winkzeker nu deze periodes dat de mensen de energieen meer en meer beginnen te voelen
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Quote:
Bellefleur:Wisten jullie dat oude energie van mensen, vb in een huis of rondom een gebied..
een bepaalde intentie hebben, komende van de ingesteldheid van die mensen..
als een bal samenkoeken, en zelfs schilderijen van muren afkletsen, of licht doen springen.
Hier wordt er altijd gedacht dat het entiteiten zijn, maar dit is echt niet noodzakelijk altijd het gevaL.
Vele situatie's zijn zo'n energieveld dat is blijven hangen, en dat kan evengoed rond een bepaald persoon hangen, die er dan last van heeft.

Helder verwoord Belle, ik denk inderdaad dat beide kan; dat het inderdaad entiteiten kunnen zijn maar ook energievelden. Wat ik me afvraag is of de mensen die kiezen om te gaan wonen in zo'n huis of gebied zoals je beschrijft; daartoe aangetrokken worden omdat hun energie overeen komt met die van het energieveld dat er hangt, of staat dat er los van? Nog een vraag; trekt een energieveld entiteiten aan?
Rainbow
Rainbow dec 28 '09
Origineel bericht van: confusion
ik lees al een hele tijd mee op het forum.
nu ben ik voor een situatie komen te staan waarin ik geen "oplossing" meer weet.
ik weet ook niet of er iemand hier aanwezig is die me kan helpen hiermee.

een hele goede vriend van me heeft al een hele tijd last van een entiteit die het hem niet erg makkelijk maakt.
als het minder met hem gaat, heeft hij er veel last van, energie raakt op en zijn gedachten worden erg negatief.
soms, dan is het weg, maar altijd vind het weer een weg om terug te komen.

nu ben ik redelijk op de hoogte van hoe en wat, alleen krijg ik het niet weg.

Kan iemand mij en hem hiermee helpen?
Tips voor een goede visualisatie? andere opties?
Of een ander forum/site waar ik meer kan vinden?
Het is zo lastig zoeken in een www wereld van mogelijkheden...


mag ik eens vragen hoeveel jaar deze persoon is?
kan een lichtwerker zijn, net zoals mij, dan kan deze new earth Chlorella gebruiken omdat hij deze energieen meer aanvoelt dan de gewone mens, iedereen kan dit trouwens innemen om jouw Hoge Zelf steeds dieper in jou te laten dalen
admin
admin dec 29 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Bellefleur:Wisten jullie dat oude energie van mensen, vb in een huis of rondom een gebied..
een bepaalde intentie hebben, komende van de ingesteldheid van die mensen..
als een bal samenkoeken, en zelfs schilderijen van muren afkletsen, of licht doen springen.
Hier wordt er altijd gedacht dat het entiteiten zijn, maar dit is echt niet noodzakelijk altijd het gevaL.
Vele situatie's zijn zo'n energieveld dat is blijven hangen, en dat kan evengoed rond een bepaald persoon hangen, die er dan last van heeft.

Helder verwoord Belle, ik denk inderdaad dat beide kan; dat het inderdaad entiteiten kunnen zijn maar ook energievelden. Wat ik me afvraag is of de mensen die kiezen om te gaan wonen in zo'n huis of gebied zoals je beschrijft; daartoe aangetrokken worden omdat hun energie overeen komt met die van het energieveld dat er hangt, of staat dat er los van? Nog een vraag; trekt een energieveld entiteiten aan?


@ kiezen mensen voor zo'n huis? onbewust misschien wel,omdat het een link legt met hun diepe onderbewuste, die overeen komt met eenzelfde trilling als zo'n energieveld;

Ik geef een voorbeeldje : Stel, je hebt als kind enorme ruzzie's met je vader gehad, en je hebt veel moeten opkroppen, ook verdriet.. daarna is je vader vertrokken, en je hebt hem nooit meer gezien. Je hebt vele vragen daarna gehad, maar door je eigen gezinnetje van nu, zit het heel ver weg gestoken, de pijn en het verdriet, en ook boosheid, die niet verwerkt is,
Onbewust kan het zijn, dat je in zo'n huis terecht komt, met een energieveld van ruzzie's door echtscheiding van vorige eigenaars, bv.
De kans is nu groot dat het energieveld door jou een stuk wordt geabsorbeert omdat het een link legt met de energie diep binnen in je, en dat het je "raakt". het gevolg zou kunnen zijn, dat je jouw eigen pijnen gaat herkennen... en aan gaat werken, je huis uitzuivert, en tevens ook je innerlijke.
Leg je het steeds buiten je - ook datgene wat diep van binnen zit - dan komt er een enorm conflikt tussen de energie*en en jezelf. In alle geval, elke situatie is er met een rede.. niets gebeurt zomaar.

Trekt een energieveld entiteiten aan?
Andersom denk ik, entiteiten nestelen zich in energievelden, meestal in energie waar ze zichzelf in herkennen, en denken aan te kunnen voeden. Het is voedsel voor hen.. net zoals ze bij mensen kunnen komen, omdat ze bij die mensen, een energie "zien" die ze denken nodig te hebben.




Liefs,
Bellefleur
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Dank je wel Belle. Vroeg het me al een tijd af hoe dat in elkaar steekt. Maar het heeft dus duidelijk een reden om op een bepaalde plek te gaan wonen. En ik dacht altijd dat dat mensen negatief zou beinvloeden maar het helpt de persoon in kwestie dus ook verder op zijn/haar pad, omdat op deze manier een stuk verwerkt kan worden wat misschien anders onder de oppervlakte zou blijven. Interessant, ik ga er denk ik eens wat over lezen hoe dat werkt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki