Loading...
nl

mijn vader

poppy
poppy dec 6 '09
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of er iemand is die het leuk vind om de foto van mijn vader te lezen...
Hij is helaas al overleden maar op dit moment in mijn leven voel ik hem vaker en komt hij ook regelmatiger voor in mijn dromen...
Ik vroeg me af of iemand me iets kan vertellen, en misschien ook hoe het nu met hem gaat blush

Delen:
admin
admin dec 6 '09
Ik zal schrijven wat ik doorkrijg.
Veels te vroeg gestorven, wordt er door velen gezegd.
Meer moeder geweest dan vader voor je.
Indianenziel, opperhoofd. Innerlijke rust.
Hij is je gids nu op een bepaald gebied.
Volgens wat ik voel is hij jouw vader geweest juist opdàt hij jou ook later na zijn dood zou kunnen begeleiden.
De band tussen jullie is er echter al heel erg lang, en die gaat altijd zo blijven.
je bent zijn oogappel. Hij vind de naam Poppy goed bij je passen, je bent een prachtige bloem.
Hij zal je naar de natuur brengen, niet alleen letterlijk meer buiten in de natuur.
Maar ook nog meer naar jouw natuurlijkheid. Hij gaat mee helpen dat je nog meer straalt, en jouw innerlijke naar buiten brengen,
je mag je nog meer laten zien, en daar helpt hij bij..
Iedereen zal bij jouw mogen komen Laven, want je bent ook als een sprankelijke fontein, die nooit ophoud met "stralen".

liefs
Bellefleur
poppy
poppy dec 6 '09
blushOh, belle...Ik bloos helemaal bij het lezen...Inderdaad is hij vrij jong gestorven en was hij een moeder en vader tegelijk voor me...
Ook dat hij mijn gids zou zijn lijkt me persoonlijk steeds duidelijker te worden, heb me vaak afgevraagd of het alleen was omdat ik ook graag wil(de) dat dat zo zou zijn...

De rest kan ik alleen maar van blozen blush
Dankje...
poppy
poppy dec 27 '09
Ben nieuwsgierig of er nog iemand anders is die het leuk vind om mijn vader te lezen? blushsmile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki