Ja, goed zo. Sommige mensen zijn het daar absoluut niet mee eens en van hun moeten ze in de box en moet dit en dat.
Toen mijn zoontje kon kruipen hoefde hij van mij niet meer in de box. Hij wilde lekker kruipen!
Kreeg reacties dat ik m toch gewoon in de box moest zetten want dat was makkelijk en dan kon je wat doen en zo. Maar ik ben de hele dagen thuis (afgekeurd) en als hij lekker wil kruipen en ontdekken, vind ik dat helemaal goed. Ik heb toch geen kind gekregen om in de box te dumpen?
Ik kan de hele tijd opletten, ben blij dat ik daar de tijd en de mogelijkheid toe heb!
Hij speelt graag buiten en met de honden. Ook dat vinden mensen gevaarlijk, maar ik ben er ALTIJD bij en dat vergeten ze.
Nee hoor, vrijheid is belangrijk en supergoed voor de ontwikkeling!! Als t kanen je hebt de mogelijkheid ervoor; gewoon doen!
Er zijn wel gewoon de regeltjes waar hij zich aan moet houden, maar dat vind ik wat anders, dat is opvoeden, maar qwa lichaamsvrijheid en denk en ontdek en doevrijheid is hij gewoon VRIJ!
Had ik ook wel gewild!!
Liefs,