Loading...
nl

ik was als klein meisje al raar

Angel22
Angel22 dec 5 '09
hallo

ik weet niet goed te beginnen maar ik ben altijd al anders geweest als anderen ik hoorde er nooit bij was erg wijs voor mijn leeftijd kon als 6 jarige met een canadees meisje cominuceren (toen nog nooit geen engels gehad) zag vaker verschijningen door mijn kamer lopen en ik kan uren naar mijn eigen gedachten luisteren ook merk ik dat die gedachten niet helemaal van mij zelf zijn toen werd door mijn moeder geegd dat dat verbeelding was

maar nu komt het allemaal weer terug voorspellende dromen verschijningen en zelfs merk ik dat ik met mij handen pijn kan laten verdwijnen

weet niet goed wat ik met dit allemaal aan moet nu zo tegelijkertijd maar zou me er wel graag in willen verdiepen
wie kan mij helpen aan tips
Delen:
Cialara
Cialara dec 5 '09
Hoi Niesjuh,

Je klinkt als een nieuwe tijdskind. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Het laten verdwijnen van pijn bij anderen via je handen heet magnetiseren. Het wordt veel gebruikt en op verschillende manieren. Het is een fijn talent als je dat hebt. Wees er blij mee, maar gebruik het voorzichtig; nog niet iedereen staat hier open voor. Pas wel op dat je de pijnen niet zelf gaat overnemen als je het doet, maar naar de aarde af laten stromen (in gedachten).

Het luisteren naar je "eigen" gedachten kan ook zijn dat je luisterd naar je gids. Vraag hem of haar maar eens naar de naam; misschien krijg je die wel.

Liefs Jorine
Angel22
Angel22 dec 5 '09
hoi jorine

ik ben 19jaar oud en heb dit dus als klein meisje gehad en sinds 2 jaar is het weer terug eerst was ik bang vooral voor de verschijningen en nu laat ik het toe een ervan weet ik dat is mijn opa die beschermt mij vaker
Angel22
Angel22 dec 5 '09
oja ook voel ik de gevoelens van mensen als ik bij mensen ben of ze vrolijk triest verdrietig zijn.
Maryssa
Maryssa dec 5 '09
Je zou naar de bieb kunnen gaan en wat boeken kunnen gaan lezen over de dingen die je ervaart. Over bijvb Nieuwetijdskinderen, magnetiseren, HSP (=Hoog Sensitief Persoon), Reincarnatie. Misschien dat je ook een cursus zou kunnen volgen; Intuitieve Vaardigheden en leren hoe energie werkt en de chakra's. Het zijn wat ideeën. Succes met je reis!
Angel22
Angel22 dec 5 '09
heel erg bedankt maryssa
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '09
Misschien herken je jezelf hier wel in:
http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf
Richie Richard
Richie Richard dec 12 '09
Angel Eye, Niemand is raar. Raar bestaat niet winkNet zoals Gewoon. Dat bestaat ook niet. Het is aangeleerd. Als ik jou zo hoor, vind ik je niet raar, maar dan vind ik je uniek en jezelf.
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Hoi Angel eye,

Als tip wil ik je meegeven dat je gewoon lekker je zelf moet zijn! Je bent mooi en goed zoals je bent. Als je er niet bij hoort moet je er gewoon omlachen dat deed ik ook altijd.. Iedereen die meeloopt met een groep is gewoon zwak en zoals denzil al zei jij bent tenminste uniek!

Liefs Natalie
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
Origineel bericht van: Angel Eye 19
oja ook voel ik de gevoelens van mensen als ik bij mensen ben of ze vrolijk triest verdrietig zijn.

Herkenbaar.
Boekentip: Handboek energetisch bescherming van Fons Delnooz.
Magique
Magique feb 18 '10
Hey meid,

knap van je dat je dit zo durft te vertellen en ook om hulp durft te vragen! wink
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij (ik ben 21) en ik weet ook nog niet goed wat ik ermee aan moet. Ik ben alleen maar heldervoelend en dat is al pittig, dus wat jij hebt moet dan helemaal lastig zijn. Ik zou zo niet weten wat het beste is om te doen, maar er zijn in ieder geval veel boeken te krijgen die hierover gaan, en je kan ook wel veel tips en websites vinden op internet. Verder zijn er overal in nederland wel trainingen en cursussen, als je daar behoefte aan hebt. En misschien is het goed om eens naar een medium te gaan? Die kan je vaak ook hele mooie en goeie dingen vertellen! Waar je dan zelf nog nooit aan hebt gedacht bijvoorbeeld. Heb je iemand in je omgeving met wie je hierover kan praten?

Liefs
Marenubium
Marenubium apr 15 '10
Ik ben even benieuwd hoe het nu met Niesjuh/Angel Eye 19 gaat, en of ze wat aan de tips heeft gehad smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki